Ja, m'n nick is inderdaad veranderd. Dacht eerst dat het niet (meer) door zou gaan, toen kreeg ik een PM van Orcrist. Ik helemaal blij dus!
Gratz! . Maar laten we maar ontopic gaan before evil mods close this topic . Ik weet niet of ik deze ga kopen.. Deel 1 vond ik heel cool, Op alle 2 de kanten uitgespeeld en rond gelopen maar daarna werdt het toch saai. Toch lijkt deze Add on weer een beetje hetzelfde te worden.. Eerst die quests van Fable en dan extra quests en meer zwaarden etc. Maar daarna word je het denk weer na een tijd zat..
Tja, ik raak Fable niet zo gauw zat. Maar het ligt ook aan je stijl, ga je puur voor een 'Super-Character' die alles zo uitspeelt. Af ga je voor het rustig Albion verkennen? Maar anders leen/huur je hem een keer. Als hij dan toch erg bevalt, koop je hem. BTW, ik denk niet dat 'evil mod's' dit topic gaan sluiten!
heb ik allemaal ook hoor.. maar ik vond het een beetje te weinig vernieuwing.. heb ook voor alles echt de tijd genomen, ook uitgespeeld, maar toch had ik meer gehoopt neemt niet weg dat het een leuk spel is en blijft...
Is de game niet meer Live aware? (weet iemand of je nog iets kan als je live hebt met die game, want ik zag vroeger mensen online in Fable )
Nee, je kan Fable niet online spelen. Je kan op Xbox Live wel laten zien dat je Fable aan het spelen bent.
Ik heb deze game dan.. maar ik snap niet waarom ik niet normaal kan saven. Ik was dus aangekomen in de gilde, die trainingen t/m pijl en boogschieten gedaan. Ik save, daarna doe ik m'n Xbox uit om over een uur weer verder te gaan, en dan begin ik weer op het punt als ik in de gilde kom Moet ik al die stomme trainingen nog eens doen.. Waarom?
En je moet zorgen dat je niet tijdens een quest saved (dan staat er character save ipv world save). Met een world save doet hij altijd perfect wat er moet gebeuren, character save (zoals de naam al zegt) slaat alleen het karakter op.
heb je wel world save gedaan ? al heb je hero save gedaan dan slaat hij alleen je character en je bezittingen op, en niet je afgeronde quests. al heb je wel world save gedaan, dan weet ik niet waar het probleem zit.
hij kan geen worldsave hebben gedaan dit kan pas nadat je een guildseal heb Mooi trouwens dat de meeste boeken nu ook verteld worden in die klas. Dat lezen is altijd zo saai.
Ja. Ze zijn snel, en redelijk sterk. Ik raad je aan om Berserk te gebruiken of Enflame. Dan kan je ze makkelijk omver slaan en makkelijk raken.
Hoe moet ik dit nu zien dan? zijn alle nieuwe chapters in het verhaal geweven? of is er na Jack of Blades meer?