* slaat FUFO das al echt heel vaak gevraagd in deze thread wat ik gehoord heb (nee heb nog niet gespeeld, moet leren ) is dat het 80% fable is, 10% nieuwe quests en 10% nieuwe attributen. en als je dat bij mekaar optelt heb je dus 100% fable: tlc
lamleuter, lees dan tenminste een paar pagina's trug, daar staan nog posts van mij en Willem, dat t 80% Fable, 10% nieuwe quests en 10% nieuwe kleding enzo is
Hej ik ben net getrouwd met de kapster. Maar doet ze nu nog je haar?? Of moet je nu dat door iemand anders laten doen? (Fbl:lst chptrs)
ls z ng n d kpsln stt wl lkt m, prbr ht t z k zggn Spoiler lees: Als ze nog in de kapsalon staat wel lijkt me, probeer het uit zou ik zeggen
Als je met zo'n kapster trouwt dan wordt haar salon te koop gezet, als je die dan koopt dan kun je weer worden geknipt én je verdient er geld mee.
hey. ik heb screenshots gezien over een onderwaterwereld. ik heb mensen erover zien en horen praten, maar ik heb TLC nu uitgespeeld en ik heb niets meer te doen. heeft iemand een idee of dit wel in de game zit inbegrepen of heb ik gewoon iets gemist?
Er zit geen onderwater-wereld in Fable. Ik weet niet waar het vandaan komt, hoe het zich zo ontwikkeld heeft, maar het zit er dus niet in!
ik zweer je toch echt dat ik ergens een screenie had gezien dat onze held onder water zat. iig. op naar fable 2
Dat was van iemand die zijn Xbox gemodificeerd had, en met de 'Dig-Trick' buiten Hook Coast kwam. Vervolgens heeft hij een heel stuk gelopen en belandde uiteindelijk onder zeeniveau. En bedenk nou even zelf; Sinds wanneer kan een mens onderwater leven?
Er is natuurlijk een genre in Fantasy, een onderwaterwereld lijkt me erg misplaatst in de wereld van Fable, tenzij ze het mooi kunnen uitwerken, maar een manier om onder water te ademen voor onze held... denk het niet.
Je bent de eerste die het vraagt... Ik zou zeggen, lees deze thread eens door. Dan leer je nog eens iets...