1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met willem eens of koop het en kom erachter ;)
    Maarjah deze week rapport dus -> Fable Tlc kopen.
    Eindelijk, werd dat xbox verbod van mn ouders beetje zat :p
    Btw kunnen we niet weer een show je tlc character topic maken of is er dat al? (beetje te lui om te zoeken)
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm dan kan je net zo goed doorgaan in de fable show je char thread doorgaan
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook kunnen maar word wel iets of wat moeilijker om daar leven in te brengen.
     
  4. rob1n

    rob1n Punk!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe onderscheid ik de "oude" fable van the lost chapters? Heb net the lost chapters gekocht, maar heb het gevoel dat die domme doos van de bart smit mij de oude heeft gegeven :p Het doosje klopt natuurlijk wel, want die heb ik zelf gepakt, maar op de cd staat slechts fable, en op de handleiding ook. Moet ik er mee terug gaan, of hoort er ook niks van "the lost chapters" op de cd te staan??
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Op de CD staat het Classic Logo, en onder Fable staat The Lost Chapters. Als dit niet zo is, dan ben je inderdaad bedonderd.
    Maar je kan er ook achter komen door naar Bowerstone te gaan en in de school kijken of de leraar om boeken vraagt. Als dit zo is, heb je met een TLC quest te maken en dus ook met Fable TLC. Is het niet zo, dan zou ik direct teruggaan!
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zou erg lullig zijn. Heb het zelf ook eens gehad bij Bart Smit, maar dat was nog dommer. Ik had Forza gepakt (LE) afgerekend en wel. Kom ik thuis, doosje open; Zit Brothers in Arms erin. Een spel dat er niet eens op lijkt, en nog 1 disc ook. Forza LE had ook nog die bonus DVD namelijk (niet dat daar veel bijzonders op stond hoor, maar toch leuk om te hebben). Maar goed, ik dwaal af.

    Nu ik Fable;TLC een aantal maal heb uitgespeeld ben ik echt blij met mijn koop. De extra sfeer in die nieuwe gebieden, hoe meer Fable-sfeer hoe beter, kan er niet genoeg van krijgen :D.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, echt goed he! Ik vind vooral de Necropolis heel vet, als je de Glyphs moet vinden. Dan hoor je ook de stemmen van de geesten. En op het einde:
    Een beetje LOTR scene; Kan je verleiding van het masker weerstaan terwijl Scythe roept: Throw it away, destroy it. (Isuldur kan de verlijding niet weerstaan van de Ring, terwijl Elrond roept: Destroy it, once and for all!)
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Er hoort idd The lost Chapters op te staan, en er moet classic op staan (volgens mij heb je geen Classic normale fable.. maar weet niet zeker). Ook in het beginmenu kan je zien dat er The lost Chapters staat en in het filmpje kwam het dacht ik ook voor.

    /Edit: excuus kwam op de vorige pagina terecht..
     
  9. rob1n

    rob1n Punk!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik ben natuurlijk helemaal nieuw in dit spel, zit al wel bij die bowerstone, maar heb geen flauw idee hoe ik bij de school kom. Er staat geen the lost chapters onder het logo, ik ga morgen wel weer terug naar de winkel :+
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, want ik denk echt dat ze de verkeerde erin gestoken hebben.
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo zeggen.. je hoeft niet eens het spel in je Xbox te doen, als er op de DVD geen "Lost Chapters" staat, dan weet je genoeg, je hoeft verder niet naar Bowerstone te gaan.

    Maar al met al, ik heb de oude Fable nooit gespeeld, maar ik vind dat het idee van Molyneux niet goed is uitgewerkt. Het komt erop neer dat je helemaal niet hoeft te kiezen voor een klasse. Je bent zowel een magiër, evenals een á la Legolas achtig figuur.. en tegelijk iemand als Aragorn. Van verschillende klasses is niet echt sprake, en keuzes zijn er nauwelijks. Tuurlijk is er een keuze tussen good en bad, maar het is niet zo dat je een andere weg bewandelt als je het spel eerst speelt met good, daarna met evil. Dat was toch niet de bedoeling?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja, daar heb je gelijk in. Maar daar waren we ongeveer al over uit. Fable is niet geworden wat men belooft heeft. Toch is een groot deel wel gebruikt en hebben ze het zo aangepast dat er een geweldig (zij het een deels ander soort spel) product is uitgekomen. Daarbij opgeteld de heerlijke sfeer, de mooie graphics, de humor en de toegankelijke, heerlijke gameplay en je kunt niet meer om het feit heen dat Fable (TLC) een pareltje van een game geworden is.
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind de uitbreiding bij the lost chapter maar zozo. Die nieuwe wereld na het verslaan van je weet wel wie is echt niet zo ontzettend groot en je loopt er in twee uur doorheen --> beetje jammer dat blade of aeons verzwakt is van 500 nog wat naar 240 ofzo. Gelukkig bestaan het Solus blade nog. De questen tussendoor vind ik nou ook niet zo bijzonder en ze hadden het beter de lost chapter kunnen noemen. Enige waar ik wel zeer tevreden over was was de twee helmen die je vond in de nieuwe wereld --> echte helmen tenminste maar vond het jammer dat er maar een nieuwe armor set bij is --> die archon batllearmor --> ondanks dat hij heel stoer is maar tis gewoon plate mail met zo;n nieuwe helm en dan wat sterker
     
  14. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de uitbreiding wel okeej ik wist dat het niet erg veel was. Het was wel weer een goeie reden om fable opnieuw te uit te spelen en vind de extra side Quest's wel lachen. Zoals dat de leraar nu de boeken voorleest is wel erg relaxt. Het is niet verbluufend veel nieuws maar alles wat nieuw is past helemaal in de falble wereld Albion _O_
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    [Edit] Heb dit gevonden: Well, Lionhead Studios and the Fable Team are glad to let you know that the original Fable (Xbox) and Fable: The Lost Chapters (Xbox) have backwards compatibility with the Xbox 360!

    Komt er dus op neer: Fable (Tlc) is backwards compatible op de 360!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is even goed nieuws!

    @ rob1n: ben je al terug gegaan?
     
  17. rob1n

    rob1n Punk!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, het was inderdaad de verkeerde :p
    Maar het verschil is ook wel uber klein, er staat een klein regeltje extra op het boekje, het verbaast me niet dat ze zich had vergist. Maar nu kan ik dus ook lekker fable:tlc spelen :D
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuke items zijn de
    Tattoos van o.a. Big Bleu Box en Lionhead
    Best grappig gedaan :D.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker.
    En dan hebben ze er zo'n heel verhaal aan geplakt.
     
  20. rob1n

    rob1n Punk!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik dacht lekker de anarchist uit te hangen door die stads bewakers neer te hakken, maar ze blijken niet echt op te gaan, komt er eigenlijk wel een einde aan?? Ze komen telkens opnieuw..
     

Deel Deze Pagina