1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, ze blijven spawnen.
     
  2. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dat had ik ook toen ik het orgineel uit had gespeeld toen ik goed was. Ik denk nou ga eindelijk is wat slechts doen ga een dorp in iedereen afmaken ben ongeveer 20 min bezig geweest met alleen maar bewakers afmaken en ze bleven maar komen.
     
  3. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde bij de undead in Cliffside Path daar blijven die zombies spawnen (handig voor good xp)
     
  4. rob1n

    rob1n Punk!

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nu een tijdje, en ik vind het echt een vet spel :D Beste spel wat ik tot nu toe heb gespeeld. Ik had trouwens een vraag/opmerking. Waarom word je telkens weer een stukje "good" als je gewoon vijanden af-ragt? Ik ben dus evil aan het worden, en dat lukt ook wel heel goed, maar je kan niet zegmaar zorgen dat die vijanden zich bij je aan gaan sluiten, of dat je niet telkens weer +2 good wordt (ofzo). Zit nu in de arena, blijf hangen bij die earth troll dingen. Die whisper doet helemaal niks :p Die ga ik dus mooi afmaken op het eind (dat had ik al gelezen dat dat kon).
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vijanden zijn een gevaar voor anderen, dus als je ze dood verdedig je mensen. Daarom krijg je vaak +2 good. Maar als je onschuldige mensen op hun beurt afmaakt, dan krijg je +14 evil.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat willem zegt, en zoals je al zei als je whisper afmaakt werkt dat echt wel tegen de +2 good want voor story mode ''keuzes'' krijg je nogal wat punten ;)
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ook als je 1 en al evil bent zullen de evil NPCs niet meer je vijand zijn. zo is er ook een missie dat als je goed bent de guards aan je zijde staan en als je evil bent er bandits zullen zijn.
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je niet aan een quest bezig bent en je wandelt gewoon wat rond dan zijn ze wel gewoon je vijand. ;)
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is waar, speelt zich af bij de Witchwood Stones. Maar ben je slecht, dan staat er een paar Bandits. Ben je goed, dan staan er een paar Guards. Het staat dus al vast wie je volgt als je daar aan komt, het is niet dat je kan kiezen.
     
  10. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk in Twinblade's camp zul je wel merken wie je vrienden zijn ;)
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    In XBM9 staat de review van Fable: TLC. Dus dan kunnen we zien wat de nederlandse criteria ervan vinden. Hoop heel goed!
     
  12. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben weer bezig een vastgoedmagnaat te worden, maar hoe kan je in Bowerstone huizen te koop krijgen ? Ik lok mensen naar buiten en maak ze af maar dan blijkt er nog zo'n koter in het huis te zitten.
    The Oracle (zo heette ze d8 ik) vind ik heel vet omdat die leuke achtergrond info geven over de personages en steden enz.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je een goed personage bent zullen bewoners je graag willen volgen. Als je dus half Bowerstone naar buiten hebt gelokt, maak je ze af. Geen bewoner? Huis tekoop!

    En check ook Xbox Game Help/Cheats en daar de Fable: TLC Helpthread. Daar is hij namelijk voor.
     
  14. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Met willem eens, laten we het er hier maar over hebben hoe erg deze game Pwned
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    @DragonMaster;

    Wie is dat die jij bedoelt?
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die hook coast gaar. in die nieuwe stad hebben al die negers dikke kleren aan. maar ik hook coast hebben ze allemaal fijne korte shirtjes
     
  17. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai

    Ik heb Fable: TLC gehaald, maar nou kom ik bij Darkwood Bordello en dan staat er dat die verbouwd word en ik kan dus niet naar binnen. Wanneer komt de Bordello vrij? Ik heb net(niet net, maar dat was mijn laatste quest) de Hobbe Killing Contest van Whisper gewonnen.

    Ik wil zo graag die ouwe voor de gek houden, bahahaha.

    Oja, waar kan ik een schep kopen?
     
  18. marten

    marten Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    de schep kun je in bowerstone south kopen vlak bij de ingang

    en ik weet niet wanneer de bordello vrij komt
     
  19. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Schep heb ik gevonden in Oakvale. Wilde er ff heen. Kwam Rosie tegen. Maar ik zit nog steeds met dat bordeel. Ik wil gewoon naar binnen. En dan hebben ze verbouwing......
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan nu nóg niet.
    Starks wel. Als de verbouwing klaar is ;)

    Je moet gewoon Quests doen. Na een bepaald aantal Quests te voltooien gaat hij open. Je wordt er niet op de hoogte van gesteld. Dus neem af en toe een kijkje.
     

Deel Deze Pagina