1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik weer. Mijn ventje heeft al blond-grijs haar. Hoe kan ik hem weer verjongen?

    En oja, ik heb net de nimf van de hobbe's cave verslagen en toen had ik van die blauwe lichtjes om me heen, maar die zijn na de chicken kicking in een keer weg. Wat waren ze en waarom zijn ze weg?

    En hoe kom ik in Bowerstone North? Ik wil die gevangene helpen
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Blauwe lichtjes? Had je niet 'Magic Arrow' of iets dergelijks aan? Als je dan een pijl schiet schiet hij er automatisch drie geloof ik. WILLEM weet het wel, hij is de expert ;) (Willem! Kan je misschien ook ff in de Ninja Gaiden help-thread kijken ;))
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    zo ik krijg deze ook via reviews schrijven voor xa

    is het spel leuk ?
    fable 1 vond ik altijd wel leuk om te spelen
     
  4. Kitten84

    Kitten84 Female Morrowinder

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable 1 nooit gespeeld, maar Fable: TLC is super. Veel humor. En het is net alsof je een film doorspeelt. Ik zit altijd te mopperen op zeurderige mensen die ik moet begeleiden, bahaha. Dat jong in Hobbe's Cave bijvoorbeeld. De hele tijd dat zeurderige 'heeeeelp'. Bah bah
     
  5. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Net heb ik (eindelijk:)) ook Fable:TLC aangeschaft voor 11 euro (was vergissing van media markt denk ik , want er stond 20 euro) en dalijk ga ik ook eens beginnen... Ik hoop dat ik net zoveel plezier eraan beleef als jullie*).

    De laatste tijd heb ik wel inkopen gedaan zeg :eek: . Komt misschien omdat ik geen 360 ga aanschaffen ofzo..
     
  6. Loltroll

    Loltroll Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hai, ik ben nieuw _0/ dus kan zijn dat ik iets doe wat niet klopt maar ff over die game...

    kheb em nu 5 dagen en heb in 3 dagen men goede poppetje al klaar ben nu bezig met men slechte, ik vind et wel leuk met al die nieuwe dingen ma ik vind dat et nog steeds niet helemaal klaar is.

    ik bedoel ze laten niks zien van de bergen waar je zus (als je haar niet hebt gedood) heen gaat of het land waar whisper en thunder vandaan komen en ik kan nog zo wel een paar dingen op noemen.
    wat ik ook achterlijk vind is dat ze de damage van de sword of eons zwaar naar beneden hebben gebracht en dus ook van avo`s tears omdat die even sterk als de sword of eons zou zijn of zo. eerst was et 550 damage geloof ik en nu is et 230 :confused: maja als je dat nou ff niet mee telt en all1 let op de dingen die er wel zijn toegevoegt vind ik et tog nog heel leuk geworden (kzou wel wille weten wat er gebeurt als je de soul mask op zet maja daar voor moet ik ma et spel moeten uitspelen met men slechte poppetje :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Over het Sword of Aeons en Avo's Tear.

    Ze hebben dit expres gedaan om aan te geven dat het Sword of Aeons maar een kleine betekenis heeft vergeleken met de kracht van Jack. Kijk maar wat hij aanricht.
     
  8. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoe je kunt die ene vrouw de burgemeester van Bowerstone in bed krijgen ( met andere vrouwen lukt wel ).}:] Ik probeer altijd met Follow maar ze zegt dat ze te belangrijk is. En ik weet niet waar ze slaapt. Kan mij iemand helpen.
     
  9. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  10. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0

    Never mind, al te laat. :mad:

    (begins on 12th January 2006 and ends on 27th January 2006)
     
  11. Halo2!

    Halo2! Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag.... Kan ik fable nou ook op de 360 spelen? Kan die lijst niet meer vinden met al die games, maar volgens mij kan het wel.....
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, het kan. Maar ik raad hem alsnog aan op de Xbox. Op de Xbox360 zitten er weer een paar vage bugs in enzo.
     
  13. Halo2!

    Halo2! Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen geen Xbox:'-( , nouja moet ik eerst weer iets downloaden om te spelen, maar ik kan nog niet live:mad:. Stom modem....
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja. Dan nog ff doorbikkelen.
     
  15. ErikE

    ErikE Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort ook Fable Lost Chapters maar eens gekocht. Lang geleden sinds ik een spel heb gekocht voor mijn goede oude xbox, en het is ook lang geleden dat ik zo'n goed spel heb gespeeld (na Halo 2). Het was zeer de moeite waard, alleen jammer van dat classic hoesje.
    Ik heb nog wel een vraagje. Ik weet dat Fable LC een stukje groter is dan de gewone Fable, maar weet iemand hoelang je ongeveer bezig bent met het spel? Ik heb net de wedstrijd in de Arena tegen die enorme schorpioen en ik heb het idee dat ik al over de helft ben als ik naar de map kijk. Waarschijnlijk heb ik het mis maar ik het toch even weten (hoe lang je er mee bezig bent ongeveer) want ik zou het jammer vinden als ik hem dalijk al uit heb gespeeld.
    (naja ik begin sowieso nog een keer als evil persoon :p).
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Qua map ben je over de helft, maar je keert ook terug naar locaties waar je al geweest bent!
    En qua verhaal, vlak voor de helft. Maar het wordt nog lekker spannend, qua verhaal.
    Ik hoop dat het spel je bevalt, als je het uit hebt laat je nog maar eens horen wat je er van vind.
     
  17. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, bent bijna op de helft. Succes met verder spelen, het is niet moeilijk maar man man man.. wat een goede sfeer heeft dat spel!
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zeker. En ik vind de sfeer van de nieuw bijgekomen area's (dan doel ik op de sneeuwlandschappen) echt heel goed gedaan!
    Het stuk dat je in de Necropolis bent is echt geniaal. De muziek, stemmen die je hoort spreken en geesten die je ziet rondlopen! _O_
     
  19. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem na aanraden van een kameraad ook gehaald. Was eigenlijk op zoek naar Livepoints, maar kkwam deze tegen voor hetzelfde bedrag (30€) keuze snel gemaakt :) Volgende maand (payday...) Oblivion (24/03/2006!!) halen, eerst de reacties afwachten hier op't forum.

    Bolt wel op de x360 alleen den hele nest crashed eens om de 2-6u. Hangt af van waar je vooral staat, en of hem veel moet laden. Crash = complete console, nadeel dat je op moet staan om te resetten...
    Maarja, regelmatig saven en een goede manier om af en toe een pauze tussendoor te nemen. Ben nu al 3 dagen continue aant spelen :confused: af en toe een plaspauze is hoognodig!

    Leuk spel, ben al verslaafd :D Kameraad had compleet gelijk met dat dit mijn genre game is. Niet teveel blabla (aka morrowind) en af en toe eens wat bloed over het scherm spuiten.

    Kga eerst proberen om de "Good" alliance uit te spelen, maar kben meer slecht dan goed... :p daarna eens tijd om "Evil" te worden.

    Btw ik zen al verloofd met 2 vrouwen en 1 man en heb 1 huis al in mijn bezit. maar kheb meer rond zitten te kijken dan quests gedaan.

    dus als je me hier op't forum mist. Ik lig in mijn bed spelletjes te spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    We zullen je niet missen hoor ;)
    Maar hij crasht wel heel vaak ja. Ik heb dat ook. Vaak genoeg saven. Ook zaten er allemaal kleine karteltjes aan de DVD toen ik hem uit de 360 haalde. :mad:
    En op cruciale momenten crashte hij, net een eindbaas verslagen...CRASH. :'-(
    Maar verder owned deze game natuurlijk hard!
    BTW, hoeveel Silver Keys heb je en hoeveel Special Weapons?
    Ik laatst nog allemaal toen ik bij Berrie tot diep in de nacht heb liggen Fable'en. En hij liggen tukken }:]
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2006

Deel Deze Pagina