dat ben ik niet laten we weer over de game zelf praten. ik heb nog een vraag. wat zit er voor boeiends in de 25 silver key chest? (of was het 30 of 35? dunno)
Archons Armor, en dies goed! Het is Plate Armor in een speciale kleur met een unieke helm, zeer mooi!
Nee, dat is Nostro. Archon kom je niet in het spel tegen, dat was de laatste koning van het Oude Koninkrijk.
Inderdaad, er is Backwards Compatibility en of er nog ééntje was om iets weg te poetsen weet ik niet, maar hij is BC!
Ja dat is duidelijk, ik speel het sinds gisteren op mijn 360...maareuh, ik heb verschillende keren gelezen dat de game niet soepel liep en er redelijk wat bugs inzaten, en daarvoor werd een nieuwe update uitgebracht...die ik niet kan downloaden.
Oke, nee, ik kan je verder daarbij niet helpen, ik heb zelf nog geen BC-Update gedaan, heb niet eens Live! Maar bevalt Fable je?
Oh, ik had Fable (originele versie), en dat beviel me zeker. Ik had verschillende karakters gemaakt, good and evil, maar vond de game aan de korte kant. Uiteindelijk heb ik het verkocht. Ik schaam me nog altijd dat ik niet alle 50 silver keys heb gevonden. Een archer/thief had ik nog nooit geprobeerd en daar is nu dan ook verandering in gekomen. Persoonlijk vind ik een archer veel leuker dan een warrior, waar het alleen hack 'n slash is wat de klok slaat.
Er zijn maar 30 Keys hoor. En ik weet ze allemaal uit m'n hoofd. En een magier is ook erg leuk. Probeer Lightning maar 's te meesteren. En zoek echt naar al die Keys joh, er zitten chille wapens in het spel!
Ow, ik bleef maar zoeken naar keys. Die demon doors waren wel redelijk moeilijk te openen, alleszins één of twee heb ik nooit open gekregen.
Welke niet dan? Ik heb ze allemaal hoor. Ik heb eigenlijk alles. Nu niet meer natuurlijk, Xbox verkocht dus heb alleen nog wat oude Xbox-Classics hier liggen. Fable: The Lost Chapter, Halo: Combat Evolved, Ninja Gaiden: Black, en Halo 2.
Ninja Gaiden was een goede game, maar zo moeilijk, frustrerend moeilijk. Misschien moet ik toch maar eens Ninja Gaiden: Black aanschaffen.:b:
Ninja Gaiden: Black is toch nog wel wat moeilijker dan Ninja Gaiden. Ik heb Very Hard even geprobeerd en dat is al heel erg moeilijk. Met The Lost Chapters vindt ik het erg jammer dat de gevechten erg chaotisch verlopen, de controls zijn ook erg verwarrend. Dat komt waarschijnlijk omdat ik de laatste tijd Ninja Gaiden: Black gewend ben.