1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe nog geen problemen mee gehad. Misschien ligt het aan de 360 zelf en hadden sommige mensen voor de patch daardoor slowdowns en freezes.
     
  2. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt er iets speciaals te kopen bij de armor en clothing shop in Knothole Glade? Dus iets wat je daar wel kan krijgen en verder nergens anders.

    Volgens mij heeft iemand die trader daar vermoord want hij verschijnt daar maar niet, al vanaf het begin.

    Edit: en wordt de guest card van Chicken Kicking Competitie en Archery Competitie ooit verwijderd.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, volgens mij niet. Welke prijzen heb je allemaal al?

    En ik Knothole Glade is er niks opmerkelijks te koop, misschien de Dark Plate Armor, maar die kan je in Hook Coast en Snowspire natuurlijk ook kopen. Na drie dagen komen er nieuwe bewoners in een dorp/stad, dus even wachten en er is een nieuwe winkelier. ;)
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de vernieuwingen best leuk, kleine dingen als fishing competition zijn subtiel, maar des te meer plezant.

    Gisteren heb ik wel even moeten slikken. Ik had 5 uur gespeeld zonder saven en plots crasht mijn 360. Ik zal het ook nooit leren.:+
     
  5. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een shop hebben? want in je personality stats staat toch shops owned...
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De prijzen heb ik allemaal wel, dus de quest heb ik wel gehaald, maar die card verdwijnt niet.

    Toen ik voor het eerst in Knothole Glade kwam was die trader er niet, dat was gelijk na die quest daar. Ik ben nu net uit Bargate Prison ontsnapt en die trader is er nog steeds niet.
    Volgens mij moet je gewoon dat gastje in die shop vermoorden, dan komt die shop te koop te staan. Dat is volgens mij hetzelfde zo bij alle huizen in het spel.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat klopt helemaal. O-)

    Jep, dat vind ik juist ook zo leuk aan de vernieuwingen. Ze zijn klein maar toch leuk, omdat het de wereld meer levendiger maakt. Ook leuk dat je met die wedstrijden leuke prijzen kan verdienen, zoals Silver Keys en hoofddeksel! :cool:

    En ja, als na 5 uur je 360 crasht...KUT! 8)
     
  8. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ook nog nooit gezien dat filmpje, wel weer precies hetzelfde verhaaltje als bij elke andere Fable Trailer.
     
  10. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt wel zelf gemaakt door een man/vrouw met vrije tijd.

    die stem herken ik ook niet echt.
    zal dan wel voor die "reclame" verzonnen zijn.
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Om zo'n filmpje te maken in je eentje... Heb je wel heel veel vrije tijd nodig, het zijn namelijk andere omgevingen als in Fable... Het ziet er wel hetzelfde uit, maar als je het vergelijkt met ingame, staat elke boom toch wel net iets anders als in die trailer.
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dan ook dat dit filmpje over een oude built van Fable gaat, een jaar voor de release ofzo ;).
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    pc versie misschien? weet niet of er veel verschil is..
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Nope, de PC-versie is volgens mij exact dezelfde als het 'huidige' Lost Chapters voor de xbox ;).
     
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen op het eerste gezicht dat dit een modded version is van het spel (de ingame parts) en dat toch het filmpje zelfgemaakt is (niet ingame stuk), lijkt me weinig anders voor mogelijk.
    Sindsdat de beta versie er al veel anders uitzag dan dit
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Sommige landschappen heb ik ook nog nooit eerder gezien in Fable, wat ik dus in die trailer zie. Voorbeeld; Op een gegeven moment zie je een woestijn landschap met veel bandieten.
     
  17. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    En niet te vergeten het kasteel stukje (en nee dat is niet de prison, die heeft andere/hogere kantelen), en het stuk in het gebouw/bar.
    Dus ik zou zeggen het is een mod of een zeer geheime uitgelekte beta vanwege het feit dat de bar ook een van de eerste filmpjes van fable was in testfase
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de eerste screens van fable waren ook telkens die woestijnen te zien, die zijn er ook uit eindelijk uit gehaald. Wel jammer, want dat zou echt een leuke toevoeging zijn, aangezien de rest van de gebieden imo best op elkaar leek.
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik speel nu fable op me 360.. damn die game roeleerd :)
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Beter laat dan nooit 8) . Gister ff een speedrun gekeken van fable 2.19 uur, cker gecke run en had tog niks anders te doen :thumbs: O-)
     

Deel Deze Pagina