1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vraag kan ik bijna niet beantwoorden omdat ik nog geen 360 heb...

    In Fable zitten in ieder geval een paar tijdloze aspecten die het, lijkt mij, wel de moeite maakt om nu nog te spelen. Er zit erg veel humor in en de sfeer is zoals gezegd geweldig. Het verhaal is ook interessant, maar dan moet je wel The Lost Chapters nemen. Het is gewoon een erg leuk spel maar er is wel wat mis mee. Dan doel ik op de simpele gameplay en dat het spel misschien iets te lineair is, maar daar heb ik me niet aan gestoord. Ik zou zeggen probeer het spel gewoon en als het niet bevalt verkoop of ruil 'm weer.
     
  2. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
  3. ArjanC

    ArjanC Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf Fable DE beste xbox game vinden, de sfeer, de muziek, echt geweldig!!
    Ik heb hem denk ik wel 10 keer op verschillende manieren uitgespeeld.
    Ik kan niet wachten wat fable 2 gaat brengen!! Ik hoop dat het nex-gen effect voor wat minder beperkingen zorgt.

    Arjan
     
  4. godsmack111

    godsmack111 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu TLC op de pc aant spelen.. heb fable zelf op de xbox uitgespeeld.. maar nu is het de beurt aan TLC.. die sfeer is inderdaad zeer goed :)... Cant Wait Till Fable 2!
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vond de (main)quest van TLC wel erg kort :eek: Ik had Fable ook op de xbox gespeeld. Voornamelijk de mainquest gedaan. Daarna Fable + TLC op m'n laptop gespeeld, en was na 12 uur klaar met de mainquest (+ natuurlijk de nodige sidequestst + wat huizen kopen, en rond kloten :9). Tot mijn verbazing duurde TLC erna slechts 4 uur om daar doorheen te komen :eek: Vond dat wel erg weinig.
    Anyway, kan niet wachten op deel 2 :)
     
  6. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit deel 1 of gewoon vervolg??
    EN is deze speelbaar op 360??
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is het eerste deel met een soort van uitbreiding. The Lost Chapters zijn zo'n 33% langer dan het origineel.

    Ja, het spel is te spelen op de 360.
     
  8. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    En is het ook nog de moeite om het te komen voor deeltje 2 komt??
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, ff 2e hands zoeken = veel fun voor weinig geld \o/ vooral als je het origineel ook niet heb gespeeld
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  10. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wanneer je het eerste deel wél gespeeld hebt, dan vind ik The Lost Chapters niet de aanschaf waard, behalve als Fable je favoriete titel op de Xbox is. De content die deze uitbreiding biedt is namelijk vrij gering.
     
  11. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb wel altijd Fable een goed game gevonden maar nooit gespeeld. Als Guitar Hero uiteindelijk te duur uitvalt zal het wel deze worden :)
     

Deel Deze Pagina