1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je bedoelt de Will User signs? Dat zijn blauw/wiite tekens die over heel je lichaam verschijnen (vooral armen - borst- hoofd) als je héél goed bent in Will.

    @ Smarty Peanuts: Had je dan ook alle, maar dan ook echt alle Will op Miximum?
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Will user signs vind ik erg tof, aan het begin wist ik niet wat dat was (verwijderde tattoo's?) maar later kwam ik erachter dat het met magie te maken had. Verder hoef je daarvoor niet álle Will op maximum te hebben, gewoon een beetje gebruiken. Overigens is alle Will op maximum halen wel lastig, ik heb het ook gedaan maar dan moet je zowel een keer goed als een keer slecht zijn, met één character dan.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja heb toch een hekel aan mages..... altijd maar die stomme magiepuntencrap. Wil gewoon hakken hakken hakken hakken. (niet dat ik agressief ben ofzo).. Komen er veel nieuwe wapens eigenlijk?? (voor me hak hobby?)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Er zijn inderdaad een aantal spreuken uitsluitend voor Evil of Good. Denk aan:

    Good = Heal -
    Evil = Drain Life - Berserk -

    Er zijn er nog meer. Maar dat zoek ik nog wel op.
     
  5. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    je kunt ze altijd gebruiken ook al ben je good of evil alleeen als je good bent zal je als je berserk gebruikt een paar evil punte krijge en omgekeerd
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee nee. Je kan Berserk en Drain Life niet masteren als je Good bent, en omgekeerd. Geloof me!
     
  7. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar je kunt ze WEL gebruiken niet mastere maar wel gebruike
     
  8. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om eerst alles te masteren (als je 'neutraal' bent) en daarna pas good of evil te worden?
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    je kunt wel neutraal blijven maar das dom, en of je dan wel alles kunt masteren??
    moet je aan willlem vragen
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt precies neutraal is zo goed als onmogelijk. Want als je exp. verdient komen er goed/evil points bij. Maar je hoeft niet alle Will te maximaliseren (klinkt goed) om die Will signs op je gezicht zo helder mogelijk te krijgen dat ze bijna identiek zijn aan die van Maze.
     
  11. Gunther

    Gunther ///M Power

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoel is dat je ongeveer neutraal bent. Dus dan wordt je eerst een beetje evil (net van het midden af) waardoor je de 2 dark force moves kan doen. Als je die volledig heb gemasterd DAN pas de moraalridder uithangen. Dus dat je heel laat in het spel pas naar good over gaat. Wel veel werk aan het einde van het spel, maar dat valt imo best te doen.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jaja, zo gaat het wel. Eerst Evil en dan Good. En zo moeilijk is dat niet. Doe eerst alles Evil, en red op het einde je zus en en je bent in één klap al flink goed. Doneer daarna nog max, 72.000 bij Avo en je krijfgt een nieuw wapens + naam Paladin + veel good points. Klaar!
     
  13. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    als je evil ben blijf dan evil en het zelfde met good
     
  14. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad das wel een van de beste manieren want als je eerst good doet is het (bijna) onmogelijk om genoeg geld voor dat zwaard te krijgen dan je moet je volges mij 640.000 doneren of kan ook nog meer zijn maar ziets was het
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop trouwens juist wel dat er zo'n 'puntmuts' komt voor de magiërs, ik zag er volgens mij al eentje op een screen en dat was ook één van de toch wel standaard kledingstukken die ik miste. Want toen ik Fable begon wou ik zo'n stokoude evil magiër zijn met zo'n zwart kleed om en een puntmuts op, dat leek me juist vet. Ohja, ook nog een houten stok erbij. :)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Euhm nee! Je moet in één keer héél veel Doneren. Het is mij gelukt met meer als 70.000

    En het is geen zwaard, maar een Great Mace:

    The Sentinus
     
  17. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel een leuk wapen maar dan heb ik toch liever de Harbinger. En die is nog mooier ook. :)
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    oh was dat het vandaar dat ik hem noooit hebgekregen.
    Ik hoop wel dat ze VERGETEN ja vergeten de dig-trick eruit te halen dat was namelijk dikke lol en handig om trofee points te krijgen(waarmee je weer reknown points kreeg)...als je wist hoe die ging
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het gaat zo offtopic!
    Dus: Back ontopic!
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    @!Willem_Fable!: het blijkt dat je aan vele screens kunt komen :9 Kan je ook aan de eerste echte trailer komen voor XBW? De twee oude trailers waren magisch...

    Van IGN
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005

Deel Deze Pagina