1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    oke oke (maar toch hoop ik dat dat ze die drin laten)

    maar zouden er in the lost chapters buiten nieuwe regio's, wapens, kleren, en verhaal ook nieuwe uiterlijken komen (van hoe je kunt veranderen kwa uiterlijk op je daden) volgens mij wel zou trouwens ook wel leuk en sjiek zijn.
    en dat is ons trouwens ook belooft in de eerste fable dat het bijna onmogelijk zou zijn om 2 dezelfde personages te kunnen krijgen, maar uiteindelijk kreeg je in hetfable show je character thread toch vreselijk veel precies dezelfde mannekes te zien... laat maar komen die reacties
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, er zijn nóg geen nieuwe Xbox trailers vrijgegeven. Want die trailers die in de openingspost staan zijn (sorry) PC trailers. Maar het gaat in die trailers om de vernieuwing: Wapens - Kleding - Will (magie) - Locaties - Vijanden

    En als er geen nieuwe trailers komen, tja...
    ...dan kan ik ze ook niet posten.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoop dat je op paarden kan rijden:) Maar dat stoppen ze er niet in denk ik maar t lijkt me wel zeer vet.
     
  4. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, de wereld van Fable is te klein daarvoor I'm afraid. Misschien word Zelda wat voor jou :p
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Met het uiterlijk van je Hero (dus zonder kleding ed.) verandert er niks, in Fable vond ik ook dat vooral je gezicht veel te weinig veranderde maar dat zal in TLC niet anders zijn, het is immers 'gewoon' een uitbreiding, niet een compleet nieuw spel.
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Worden de maps toevallig groter? O-)
    De wereld is echt mooi, maar in zo'n lineare en kleine stukjes verdeeld :mad:
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nou, er verandert toch aardig wat aan je gezicht in The Lost Chapters. (Net zoals in Fable BTW)

    Ik begin bij 18 jaar.

    Je hoofd is onschuldig glad met zwarte haartjes en lieve kleine oogjes die donkerblauw zijn.

    Als je b.v. 32 bent is je hoofd toch 'gegroeid' en vertoon je baardgroei als je nog niet langs de kapper bent geweest.

    Wordt je nog ouder dan vertoon je hier en daar rimpels en kan je ook in z'n ogen zien dat hij ouder is en minder 'Hero' uitrstraalt. Hij kijkt echt alsof hij oud en moe is.

    Als je als 18 jarige de zon recht in kijkt knijpt hij alleen z'n ogen samen. Ben je ouder dan heeft hij er echt moeite mee en zie je de rimpels op zijn voorhoofd heel goed. (Doordat hij zijn ogen smakenknijpt.)

    Ben je Goed dan worden je ogen naarmate je ouder bent helder blauw en toen ik 65 was waren z'n ogen echt helder blauw terwijl je als iemand die jong is donkerblauw zijn.

    En precies zó zal het ook in The Lost Chapters zijn.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja dat spel lijkt me ook wat ;)

    Maar ik vind dat het een compleet nieuw spel moet worden.. Niet zomaar een uitbreiding.. Maar dat gaan ze toch doen met Fable 2 of komt die nu niet meer?
     
  9. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk en dat is ook zeer goed uitgewerkt maar ik bedoel bijvoorbeeld ook de kaaklijn van je character. In één van de eerste trailers van Fable (op de E3 volgens mij) zie je hem als kind in het water kijken en dan vraagt hij zich af of hij misschien een nobele ridder zal zijn, dan zie je in het water zijn spiegelbeeld van hem als een nobele ridder maar daar zie je duidelijk een hele andere kaaklijn. Want hoe je ook verandert naarmate je ouder wordt, bijna iedereen heeft hetzelfde gezicht als je 20 bent met een gladde huid ed. en als je bijv. 60 bent met rimpels.

    PS: @ D@ M@STER, die komt wel maar dan op de 360. :)
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    En daar reageer ik ook op:

    Want Peter bedoelde echt précies dezelfde. Dus precies dezelfde littekens, precies dezelfde Will signs, precies dezelfde baardgroei (als je geen baard 'gekocht' hebt) dezelfde skills - strenth - Will.

    En dan je Morality (good - evil) precies hetzelfde

    Dat zal je niet snel tegenkomen.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dit vond ik erg ruige quotes van een Fable: The Lost Chapters fan-site.

     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooie quotes! Is dat Fan-Art? Mooi gemaakt, zeker die laatste is erg sfeervol!
     
  13. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik toch erg sceptisch ben ten opzichte van TLC. Zal niet de eerste x zijn dat Lionhead met een hoop beloftes komt waar uiteindelijk niks van komt.....
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar ze kunnen moeilijk The Lost Chapters hetzelfde laten zijn als Fable ;). Haha zou wel droog zijn, precies hetzelfde spel :D.
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar nu hebben ze al de game...
    Nu doen ze al die dingen erin die ze belooft hadden :).
    Ze hebben al de basis en ze hebben genoeg tijd voor TLC.
     
  16. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraag over tlc.
    Zou ik een van mijn (ong. 25) oude fable characters in the lost chapters kunnen pleuren?
     
  17. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar als ze er nu weer maar de helft instoppen van wat ze beloofden? worden we wéér lekker gemaakt.... grrr!!! :mad:
     
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd en dan zeggen ze dat het in fable2 komt nou als dat zo is heb ik het gehad met die Peter Mollenneuker en zijn vriendjes..
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mwah ookal houden ze zich niet aan al hun beloftes, ze verdienen van mij meer lof dan ze tot nu toe gekregen hebben. Echt, Fable was voor mij een van de geweldigste games tot nu toe. Het hele sfeertje, lekkere gameplay, goede graphics... Echt geweldig, er waren meer dan genoeg mogelijkheden in Fable, ookal hadden ze er meer beloofd. Nu met The Lost Chapters zal ik erg veel lol hebben, echt _O_>!
     
  20. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen my brother, eerst resultaten zien. _O_

    /edit: typo...
     

Deel Deze Pagina