Fable: The Lost Chapters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 9 jul 2005.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het maakt natuurlijk ook uit wat voor wapen je gebruikt, je hebt namelijk zware en lichte wapens en bijvoorbeeld de bijlen en de Solus Greatsword zijn zwaar terwijl de Sword of Aeons juist licht is, en dan sla je ook sneller. :)
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Door de discussie die Vengo gestart is kijken jullie er volgens mij over, lees post #156. En laat van je horen.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooie pics! Ja dat gebouw viel mij op eerdere screens ook al op. Lijkt mij ook een soort Arena o.i.d. Ziet er verder allemaal goed uit! Is dit de PC versie? Ach ja, de graphics boeien mij niet zo, vond ze in Fable zelf al goed genoeg. Gameplay, sfeer en verhaal gaan bij mij boven eye-candy.

    /EDIT; Zie ik het goed :eek: !? Heeft die dude op dat tweede plaatje ELFEN-OREN? Zal wel niet, misschien een stukje van zijn wapen (die op zijn rug zit).
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie post 158. PS. :p :9
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :)

    Daar moest ik echt om lachen. En nee trouwens, dat is één helft van de pareerstang van het Longsword :)
     
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke :D. Voel mij beetje stom nu ;). Had ooit ook een plaatje gezien van een gozer met 1 of 2 dolkjes. Zou vet zijn als je dat ook kon hebben. Ik ga de plaatjes zoeken.

    http://www.ausxbox.com/assets/Fable/Fable Cover.jpg

    Ik weet het, het is geen in-game pic, maar toch. Waar is het eigenlijk? Staat hij bij The Temple of Skorm?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]


    Het is zeker niet ingame. Die wapens kan je ook niet hebben en het is ergens op Lychfield Graveyard, of The Graveyard path.
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jammer. Hm weet niet of deze pic iets met The Lost Chapters te maken heeft of dat het gewoon een gefakete screen is uit normale Fable. Een of andere vuurzee. Het plaatje is genoemd met 'dragon' in de naam;
    [​IMG]
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Is gedaan met photoshop. De explosie die je ziet is van één Fireball op max. Daarna is het plaatje zodanig bewerkt dat je een vuurzee ziet.

    En de map toont aan dat hij aanwezig op de Picknick Area terwijl dat duidelijk Lookout Point is richting Heroes Guild.
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    het is volgens mij de picknickspot ik weet niet waar het anders zou moeten zijn
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke bedankt. Sorry voor het plaatsen. Wekt misschien verwarring op...
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ook al is het niet ingame het ziet er toch erg mooi en gelikt uit.
    ls het een kutscene is is het ook al fijn want de meeste cutscenes uit fable ware nou niet echt kwa kwaliteit opzienbarendmooier (in principe zagen ze er eigenlijk hetzelfde uit) dan de gewone ingame graphics, maar uiteindelijk blijft het belangrijkste wel de gameplay :D
    en trouwens !willem hoe weet jij dat dat wapen niet mogelijk is om te gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  13. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is geen in-game, en geen cutscene, Fable heeft geen cutscenes, alleen maar in-game filmpjes. Dit is gewoon een.. productiefoto op het zo te noemen.

    hij zou in Amerika 19.99 dollar kosten, als het hier ook zoiets zal kosten, zal het maar 15 euro zijn, wat niet veel is. Ik gok op 25 Euro, misschien 30

    en die vuurzeee kan ook gewoon vuur zijn, zoals op het einde van fable
     
  14. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    cut-scenes ingame filmpjes allemaal hetzelfde.
    Ik ken al die benamingen niet.
    Ik gebruik de benaming waarvan ik weer wat het is: ik weet dat een cut-scene een filmpje is dus gebruik ik dat voor een filmpje.
    Ik ben niet z'n held in benamingen... trouwens toch bedankt dat heet dus gewoon simpel een ingame filmpje wist ik nog niet :mad: maar...nu wel :D
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij die foto van het vuurzee zie je helemaal links in het vuur een soort drakenkop.. Kijk maar eens goed dan zie je iets.
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je er anders een cirkeltje omheen zetten met paint om het te markeren.
    Niet om vervelend te doen maar dan kan ik het tenminste ook zien misschien
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het ziet er uit als een soort beestje.. Een draak zal er vast wel iets anders uit zien.
    Maar toch: [​IMG]
     
  18. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik zie het
    IK denk dat het gewoon een rare vlam is, maar hoeft natuurlijk niet
     
  19. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh, volgens mij is het allebei, een cut scene is een fimpje ergens tussen in, dit fimpje kanb dan in game zijn, ( met de game engine) of pre rendered ( zoals de filmpjes in Final fantasy.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het gaat hierb over een foto die dient als promotie voor Fable (1).
    De wapens zijn niet in het spel bruikbaar.
    Klaar.
     

Deel Deze Pagina