[Fable] Thief? inbreken..

Discussie in 'Algemeen' gestart door PeaCock, 10 okt 2004.

1. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje, heb het spel nog niet...
    ALs je een winkel leegroofd, krijg je dan ook wapens en armor enzo? Of ligt er alleen maar goedkope troep in een winkel en moet je voor de goede dingen een quest oplossen ofzo?

2. Duyster be

Duyster be Xbx Duyster

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Ik heb m'n Guile op lvl 5 en heb ook (daarvoor) de Steal-mogelijkheid gekregen, nu ik heb geprobeerd (overdag en 's nachts) iets in een winkel te stelen. Ik ging voor een paar Boots staan die op een tafel lagen (in de winkel) , ik wachte tot de verkoper niet keek en ik deed Steal , maar er gebeurde niets?! Kan iemand mij helpen?

3. Generator

Generator Ik heb geen Xbox.

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet Het pijltje langer ingedrkt houden.. daar had ik eerst ook last van.. rechts bovenin dehoek van het scherm zie je hoe lang het nog duurt..

4. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    In Bowerstone South kun je bij de blacksmith mákkelijk op klaarlichte dag de boel leeg roven. Je haalt de spullen weg die buiten op de tafel liggen.
    Het enigste wat je eigenlijk moet doen is mensen die af en toe langs lopen een sneer geven zodat ze even uit de buurt blijven, en een guile van 5 hebben. Let wel op de guard die op de achtergrond patrouilleert.
    Ik heb op die manier iets van 15.000 Gold aan spullen in twee minuten weggetrokken :D

Grappig is ook dat de eerste keer stelen langzaam gaat , maar dat het daarna wisselt qua snelheid (ik heb het dan wel over op rij, oftewel achter elkaar stelen) . Dan loopt het balkje weer heel snel op, dan weer iets langzamer. Het kán dus rap gaan ;)

Inbreken is me eigenlijk nog niet echt gelukt. De deur gaat wel open met lockpicken, maar zodra ik al sluipend één voet over de drempel zet gaat het licht aan en komt er een guard aan gerend. Ik word gewoon gezien, ookal heb ik een assasin-suit aan 8)
    Tips, anyone?

5. Generator

Generator Ik heb geen Xbox.

Leuk Bevonden:
    0
    Zorgen ddat nieman je ziet. an is het heel easy..

6. Raad

Raad Quicksavoholic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe het als niemand in de buurt is. Als de deur open is gaat en ik sneak naar binnen, dan gaat het licht ineens aan! Da's gewoon wack 8)

Deel Deze Pagina