1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was ff op de site van IGN aan het kijken en je kan nu al de Guide van Fable bekijken waar je anders heel lang op moet wachten. Maar ik ga er zelf niet op kijken wil ik eerst het spel zelf spelen.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Dutch Raven. Im heb ook nog niets gehoord over mogelijk censuur. Ik heb zo erg dat de EU dit spel niet naar de tering gaat helpen. Ik wil hoofden af kunnen hakken en er mee voetballen. Als ze dit gaan verbieden snap ik ik echt niet waarom er in godsnaam wel spellen als Postal 2 in de winkels liggen waarin het de hele essentie is om iedereen zo achterlijk mogelijk af te maken. In Fable is het ook gewoon deel van de gameplay, maarja daar geeft de EU natuurlijk geen gehoor aan.


    SPOILER DER SPOILERS
    Als je dus niets wilt weten over het verloop van Fable, Klik dan niet!


    En zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent...
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  3. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is Dutch Raven, niet Dark :mad:

    :9
     
  4. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Tot zover ik weet zal er hier in de EU geen censuur zijn. Er was laatst wel iets met Duitsland maar dat moest ook niet al te ernstig zijn..gewoon een leeftijds dingetje.
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Dit topic gaat snel :eek:
    Mij lijkt het echt vet om scheten te laten en je middelvingeropsteken _O_
    Heb je ook een soort "politie" in fable??
     
  6. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    In steden en dorpjes heb je Town Guards die jou zoveel mogelijk in de gaten houden. Wil je een misdaad (iets stelen) plegen op een plek waar vlakbij een Town Guard staat dan is het mogelijk om hem om te kopen. Voor een bepaalde tijd zal hij dan de hele tijd zijn rug naar jou keren.
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dus. Als je al een aantal misdaden hebt gepleegd zul je constant de guards achter je aan hebben om je in de gaten te houden. Ben je heel erg evil dan kom je de stad zelfs niet in. Als je er toch in rent krijg je behoorlijke mot met de guards.
    Je moet in fable ook opletten dat je bijvoorbeeld niet zomaar een stel tonnen naast huizen of barren neer gaat slaan om te kijken of er nog items in zitten. Je hebt de kans dat die specifieke ton een wijnvat was of wat dan ook. de eigenaar zal dan niet al te blij zijn en moet je geld betalen. Als je dat niet doet krijg je weer de town guards op je dak.
     
  8. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameraad van mij heeft ook de NTSC versie van Fable en hij werkt (zonder modchip of wat dan ook) op een Europese Xbox hoor!
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    dat komt steeds vaker voor bij de nieuwe spellen.Is opzich best wel tof _O_
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Dit spel is fokking uitgebreid man :cool: En ik denk dat we nog niet eens 20% van het spel weten _O_
     
  11. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Op IGN.com staat een enorm uitgebreidde preview van Fable. Hij is zo'n 12 pagina's lang. Als je die hebt gelezen heb je een heel goed idee van hoe Fable in elkaar zit. De review vind ik zelf wat minder duidelijk.
     
  12. viper

    viper .: | Xbox Master |:.

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat Fable echt een spel is wat niet overhyped is hoor!! Echt geweldig.... anders kan ik het niet zeggen. Het is alleen wel jammer dat het spel meer linear is dan ik dacht.

    Maar dat in vergelijking wat je allemaal kan maakt het geen reet uit. kippen schoppen, kinderen slaan, scheten laten , middelvinger opsteken, boeren, uitsloven, vrouwen verliefd op je laten worden!! echt geweldig!
     
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik ook op kick is het feit dat je een trophy mee kan nemen na een quest. Zo'n trophy kan een hoofd zijn van een eindbaas ofzo. Daarmee kan je weer in stadjes gaan lopen patsen zodat je renown omhoog gaat. Je kan ook met bijv. het hoofd van een eindbaas mensen de tering in slaan. Ik bedoel... hoe kom je daarop? Dat is gewoon pure genialiteit
     
  14. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet.. ik heb sinds de laatste paar maanden een minder hoge verwachting van fable gekregen, ten opzichte van een jaar geleden ofzo en ik ben hier eigenlijk erg blij mee. ik ga fable gewoon spelen en ik zie wel wat ik allemaal wel en niet kan. heb ook nog geen 1 review gelezen en dat ga ik waarschijlijk ook niet doen, omdat ik dan weer teveel weet (weet al veel van fable uiteraard:p). wacht lekker totdat ie uitkomt en dan ga ik gewoon spelen. niet eerder niet later.
     
  15. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Gabe van Penny-Arcade zegt het volgende over Fable.


    Dit zijn precies de dingen waar ik me eigenlijk ook altijd aan erger in slechte games. Ik vraag me echt af hoe het zit met Fable.
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem dit artikel niet al te serieus. Misschien is het inderdaad een pauperspel maar dat lijkt me redelijk sterk aangezien het in elke review die ik gelezen heb een cijfer boven de 8.6 krijgt. 8.6 was het laagste cijfer dat iik kon vinden van een betrouwbare site. IGn een 9.3 en die vertrouw ik iets meer dan een site waar ik nog nooit van gehoord heb.
    Aan de schrijfwijze van dit stukje te zien is het meer een popi-jopi gezwets site dan een serieuze games site.
    Ben wel benieuwd naar de review in XBM though
     
  17. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Ieder zijn mening toch ? :)

    Maar even iets anders, ik lees net in een blad dat Fable in de nabije toekomst toch Donwloadable Content gaat ondersteunen !

    Ik citeer het Xbox Magazine:

    "Volgens de huidige stand van zaken zal Fable in de nabije toekomst content download ondersteunen. Denk hierbij aan nieuwe kleding voor de held, nieuwe wapens, nieuwe spreuken en (heel) misschien: enkele extra sub quests en minigames. De ontwikkelaars deden hier heel geheimzinnig over tijdens ons bezoek. We zullen zien."

    Dit stond in Xbox Magazine nr: 6 pagina 39

    Hoe zit het nu precies ?? ik weet namelijk niet anders dan dat er geen LIVE functie in Fable zit, behalve de LIVE awareness dan :)
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    d'r is geen content download, Xbox magazine is gewoon een kutblad Punt uit
     
  19. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    XBM heeft het weer fout, er is geen downloadable content.
     
  20. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    weer fout ??? :mad:

    Tja ik zou het niet weten ik koop dat blad nooit, zag hem liggen en zag dat er een preview van 4 pagina's omtrend Fable in stond, dus daarom heb ik em maar gekocht :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina