1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook gelezen toch wel vaag maar dat zou dan wel een domme fout zijn
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Arthur G wel beter je best doen! 8)
    kan je bijv ook monsters voor je laten vechten? (net zoals als in morrowind)?
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen die nog in de Fable hype van 2 jaar geleden zaten zullen er idd zo over denken als Penny Arcade's Gabe.. De iets meer nuchtere mensen moeten er zich dus weinig van aantrekken. :)
     
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    The Story Mode is Def Jam's greatest strength. What I'm about to say may be shocking, it may be controversial, but damn if it isn't true -- Def Jam: Fight for NY's story is better than Fable's. Yes, the story of a fighting game is actually better than that of Microsoft's excellent RPG. In fact, this is probably the best story ever seen in a fighting game. That's not too hard, since most fighting games feature very bizarre and almost incomprehensible storylines.

    het had een beetje met fable te maken dus heb het hier geplaatst
    dit staat op de site van ign.com
     
  5. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    LOL !!!


    IGN = Idiot Game N00bs _0/
     
  6. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar ign heeft beide games al gespeeld dus ze kunne maybe wel gelijk hebben
     
  7. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat fanart gemaakt van falbe, wallpapers en avatars, ze zijn wel wat simpel...
    ik wist nie waar ik ze anders moest plaatsen. :eek:
    wat vinde jullie ervan?

    wallpapers: (zijn wel allemaal het zelfde alleen andere kleur.)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    avatars:

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kannik zeggen? ze zijn simpel 8)
    (maar wel mooi hoor ;))
     
  9. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik lache vind is dat, toen ik klein was heb ik veel kippen geschopt, en nu heb ik als bijnaam The Chickenchaser. Kom je in een dorp roept iedereen: Hey it's the chickenchaser, come look. Echt GEWELDIG
     
  10. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable heeft ook het meest crappy verhaal in de RPG geschiedenis. Het gaat in Fable ook niet echt om het verhaal, maar des te meer om de ontwikkeling van je personage. Dat het verhaal is gebeat door een vechtspel is wel een beete vernederend though:9
     
  11. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ja,
    zeker omdat rpg's toch altijd een enorm meeslepend verhaal hebben.
    en dan is het verhaal van het spel dat de wereld van games moet veranderen slechter dan het verhaal van een fichting game met een platen-label licentie.
    :9
     
  12. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Filmpje namens Sparks van de PUGA.
     
  13. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Eh dit is de mening van een gamer. En wel Gabe van PA, geen gezwets dus. De meningen van mensen op dit forum bijvoorbeeld neem ik minder serieus. Aan de schrijfwijze van zijn newsposts en zijn artistieke aanleg kun je duidelijk zien dat je met een intelligent persoon te maken hebt. Het feit dat jij bijvoorbeeld op de xbm vertrouwt voor je reviews zegt al het 1 en ander :).
     
  14. Metal X

    Metal X Don't really care

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik alles wat ik van fable heb gezien, gehoord en gelezen bij elkaar voeg krijg ik dit beeld van de game:
    1. Een rpg/adventure game met een lang en diep verhaal.
    2. snelle en harde actie gebaard met koppen afhakken en daarmee voetballen.
    3. het gebruik van magic is een verslavend iets.
    4. een wereld die wel zijn beperkingen heeft qwa vrijheid maar toch behoorlijk groot is.
    5. veel privé dingen zoals opgroeien en trouwen en kinderen krijgen is nu voor het eerst mogelijk in dit genré mix van rpg/adventure
    6. veel verschillende terkjes van het gezicht en uiterlijk en ook veel keuzes in het goed en kwade en daar tussenin.

    kortom een top spel. ik weet niet of ik wat vergeten ben of wat verkeerd heb vergeten. als dat wel zo is hoor ik het graag
     
  15. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Kinderen krijgen is niet meer mogelijk
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat je geen kinderen meer kunt krijgen, maakt mij eigenlijk niks uit, ik denk dat ik toch geen zin heb om een beetje met die kinderen te spelen enzovoort. Ik moord liever iedereen uit.
     
  17. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is gewoon niet een game waar je je bezig moet gaan houden met kinderen. Een vrouwtje erbij is natuurlijk leuk en grappig, maar het spel draait om je eigen ontwikkeling en niet om het onderhouden van een gezinnetje. Gelukkig hebben ze het daarom weggelaten, zodat het echt om je eigen ego gaat. Project Ego dus :cool:
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat bedoel ik, de mogelijkheden zijn heel goed bedacht en het is heel leuk dat het erbij zit, maar daar draait het spel niet om. Je hoef volgens mij geen vrouw te hebben om het uit te spelen. Maar om het een keer die extra spelelementen te proberen is natuurlijk altijd wel leuk.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb daar ben ik ook vandaag achter gekomen :eek:
     
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las hierboven ergens dat het bij fable niet zo om het verhaal gaat. dat lijkt me heel sterk en daarom vind ik het ook erg triest dat ze er niet een beter verhaal van hebben gemaakt. een rpg hoort eigenlijk gewoon standaard een goed en lang verhaal te hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina