1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat meen je niet, dan konden wij(Nederlanders) de game ook gewoon uit Amerika bestellen en fable 3 weken eerder spelen op onze Pal xbox. Dat is dan flink balen:'-(.
     
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me leuk als ze dat nou ook even vermelden :eek: :mad:
    Maar dat betekent wel dat de spellen wel ( langzamerhand) regio vrij worden!
    :cool:
     
  3. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Zegt wie? :)

    En Fable NTSC op een PAL Xbox? *gilt :eek:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als je het spel in canada besteld ben je wel meer geld kwijt dan gewoon in Nederland ... en het duurt +/- een week voor dat de game in Nederland aan komt ... als je hem nu besteld is het dus niet meer de moeite
     
  5. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik vast iets gemist van die "artistieke aanleg". Ik vind dat artikel nou niet echt een blijk van intelligentie, maarja iedereen zijn mening natuurlijk.

    Ik vertrouw ook niet op xbm voor mijn reviews, ik zei alleen dat ik benieuwd was naar hun review. Ik vertrouw echter eerder sites als IGN, Gamespot en Teamxbox als het op reviews aankomt.

    Iedere reviewer kan natuurlijk zijn igen mening hebben over een spel maar Gabe geeft nou niet echt goede argumenten waaruit je kunt afleiden dat het inderdaad wel eens een pauperspel kan zijn.
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja wel uitgebreid, maar helaas weinig game uren :mad:
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zegt niemand, maar dat is gewoon een soort ongeschreven wet. net als dat je in een rpg je character door middel van exp points laat level-uppen (of hoe je dat ook noemt) niemand zegt dat het moet, maar ik vind het vrij noodzakelijk...
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Uhm.. Een goed verhaal in een RPG is voor mij niet noodzakelijk. Het is een rollenspel, dus de ontwikkeling van mijn character vind ik veel belangrijker dan het verhaal achter de quests waarmee ik mijn char sterker kan maken. ;) Het is dan ook zeker geen ongeschreven regel.. Feit; sla het verhaal bij een mmorpg er maar is op na.. ;)
     
  9. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

    En dat het spel maar 10 duurt als je je alleen maar op main-quest focused, dat maakt mij niet uit. Het lijkt me gewoon leuk om steeds een andere character te creeren bij elk nieuw gestartte spel en je hebt natuurlijk ook nog de side-quests!
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar ja, die open ended gameplay is dus niet zo open ended als de ontwikkelaars deden geloven.
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    hoezo als je hem heb uitgespeeld heb wil je dan niet meer overnieuw doen?
     
  12. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is wel erg jammer. :mad:
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    nog een vraag respawneen vijanden zich? net als bij sudeki? dat vind ik beetje klote bij sudeki
     
  14. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel want hoe moet je anders een hogere level halen? :)
     
  15. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bijv bij morrowind vond ik die respawn niet erg.
    Maar bij sudeki was het zo elke keer als je er langs kwam dezelfde ventjes gevechten. en die deuren werden op slot gezet :'-(
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    je kan gewoon langs vijanden rennen als je wil. ik heb het spel uitgespeelt en bijna alle side quest gedaan op een paar na dan, en heb 3vrouwen + 3 huizen gekocht en kwam zelf op zon 12uur gameplay tijd uit.

    Maar het is wel een hele leuke ervaring maar ik heb het gevoel dat ze snel nog sommige dingen erin moesten zetten zoals het einde.

    Ik hoop dat ik nu niet te veel heb gezegt, niet weer zin in gezeur :X
     
  17. Bitchslap

    Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien een domme vraag, maar wanner komt Fable nou eigenlijk uit want in het Intertoys boekje staat 15 Oktober en bij Freerecordshop staat 8 Oktober Welke is nu waar?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hij wordt een week eerder released dus op 8 oktober komt ie uit
     
  19. dinero

    dinero Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ongeveer even lang over gedaan, 11 uur en 15 minuten maar ik heb nog lang niet alles gevonden enzo, heb gewoon alle belangrijke quests gedaan maar ben eigenlijk niet langs vijanden gerend.
     
  20. Noobster

    Noobster 1 shot, 1 kill

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Final Fantasy games deed ik 60 tot 80 uur mee.
    Morrowind, tel kwijt geraakt....
    En dan lees ik hier: Fable, 12 uur :eek: .. 8)
    Maar hopen dat het leuk is om opnieuw te beginnen :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina