1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik denk dat de herspeelbaarheid groot is. Omdat je altijd wel wat nieuwe dingen kan ontdekken enzovoort. En ik denk dat ik toch echt wel 20-25 uur de eerste keer bezig ben hoor. Kotor had ik pas na 60 uur uitgespeeld.

2. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Een keer als slechte en een keer als goede spelen moet minimaal een keer gedaan worden net als in Kotor dus ik denk wel dat je gelijk hebt met die herspeelbaarheid.

3. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Of de ene keer als een goede magier, en de andere keer als een slechte magier, een goede warrior, slechte warrior. Of proberen zoveel mogelijk vrouwen te krijgen, of huizen en ga zo maar door.

4. Xelif

Xelif I'm born to be me

Leuk Bevonden:
    0
    ach vind het toch wel tegenvallen tegenover de hype maar is zeker een goed spel maar heb het nu gespeeld en het is makkelijk uit te spelen in de 8 uur zonder sidequest. Maar had al wel een vrouw, huis zo dus het is een niet al te lang spel. Ik had toch gehoopt op een vet groot spel maarja kan ze kunnen er nu niks meer aan doen. Vond het trouwens ook vrij makkelijk

5. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    De release date is 8 oktober toch? Damn, wel veel spellen die ik nog wil hebben. Psi-ops, Silent Hill 4 en Fable. :)

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoeveel tijd je er zelf in wil steken. Een game als Morrowind heeft me bijvoorbeeld echt maandenlang dagelijks kunnen bezighouden terwijl als je gewoon de verhaallijn volgt je ook weer niet zo ontzettend lang bezig bent. Het is echter de drang om alles, maar dan ook echt alles uit te zoeken, te verzamelen e.d. wat er maar in de game zit dat me zo ontzettend veel plezier gaf. Iets wat ik met Fable (hoop ik) ook zal hebben. Als het je echter alleen maar om te doen is om de game even uit te spelen dan zal het je waarschijnlijk wel tegenvallen denk ik.

7. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Halo 2 Forza Mortal kombat deception :cool: cker goede maanden :cool:
    Ik weet nu Cker dat ik fable kapot ga spellen _O_

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    MORTAL KOMBAT ZUIGT!!!!!!! d00d aan MK!

waarom noem je DoAU niet op? of Prince of Persia 2? die spellen zijn zooo veel beter dan die kut MK!

Fable hebbik besteld, ik denk dat ik hem iets van 2 keer uitspeel en dat ik er dan wel mee klaar ben, is op zich best jammer dat verhaal kut&kort is... Want dat is nou net wat ik zoek in een RPG

9. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ieder zn smaak, zeg ik maar.

10. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    weet zeker dat ik fable niet in 12 uur ofzo uitspeel, doe er zeker wel 30 uur over, aangezien ik blijkbaar erg langzaam speel (gelukkig)

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Fable wordt mijn eerste RPG die ik speel dus ik denk ook dat ik er wel veel langer over doe om hem uit te spelen

12. Dark Knight

Dark Knight Vulcanus

Leuk Bevonden:
    0
    Er gewoon rustig de tijd ervoor nemen, niet gaan rushen, en de side-quest doen! :)

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Precies. Dat doe ik dus ook altijd met games.
    Lekker de tijd nemen. :cool:

14. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Met een spel als Fable moet je ook relaxed spelen vindt ik, je wilt tenslotte de game voor 100 % uitspelen en alles zien. Ik moet er niet aan denken dat ik een bepaald stukje forrest of badlands niet gezien heb omdat ik te vlug wilde :)

15. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee denk ik. Big Blue Box, de makers van Fable, hebben voor een zeer toegankelijke gameplay gezorgd. Tegelijkertijd hebben ze ervoor gezorgd dat de hardcore rpger's ook aan hun troefen zullen komen. Dat is als we de reviews mogen geloven. Knap staaltje werk al zeg ik het zelf. :)

16. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ gebroeders Carter en Petertje _O_

17. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb je ook een meterje waarop staat hoeveel % je hebt gespeeld? Ik bedoel hoe ver je bent in het spel zoals in GTA?

18. gehummel

gehummel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iem de exacte releasedatum? ik las ergens de 15e okt en ergens anders de 8e

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    het was eerst de 15e maar hij wordt een week eerder gereleasesed(dus op de 8e)

20. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen loopt wel te huilen dat het spel maar 12 tot 15 uur duurt, maar dat is de miimale speelduur. Dus als je alleen de mainquests zou doen. Doe je ook de sidequests erbij en neem je een beetje de tijd om de wereld te ontdekken, dan zit je al snel aan de 30 uur. Dus niet getreurd.

@ Dark Knight... zou je alsjeblieft een andere avatar kunnen nemen want die van jou lijkt wel verdacht veel op de mijne vind je niet.

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina