1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou ik heb hem uitgespeelt in 12 uur en heb wel meer gedaan dan alleen de main quest, ik denk als je alles zou doen dat je zon 18uur bezig bent, misschien 20 voor minder ervaren gamers.

    owja die avantar is gewoon standaart ergens te downloaden dus ik denk niet dat ie gejat is ofzo ;)

    Nee er zit geen metertje in het spel
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  2. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nu net uitgespeeld en ik vond het niet echt geweldig. Oke het verhaal en het idee was goed en de graphics waren zeker te pruimen, maar ik kreeg toch niet dat gevoel van vrijheid of zo. Die onzichtbare muren en laadtijden konden gewoon echt niet. Het zou gewoon net zoals een mmorpg moeten zijn. Ik vind het gek dat ze daar niet aan hebben gedacht. Ik vind het echt vreselijk jammer, want de controls waren ech goed. Ik had zo nog een beetje langer kunnen doorgaan. Misschien dat ik hem weer overnieuw ga doen, maar dan evil ofzo, want ik heb hem nu gehaald als goeierik. Echt jammer dat ze het niet beter uit hebben gewerkt.
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat je 'm zo zou kunnen downloaden maar tis wel irritant om iemand met precies dezelfde avatar rond te zien lopen. Denk dat jij dat ook wel irritant zou vinden, maarja...
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien had hij hem wel eerder ;) ... ik zou er niet zon probleem van maken. over een tijdje neem je toch een ander of neemt hij weer een ander
     
  5. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Lol iemand had ook een keer mijn tony montana ava gejat 8)

    Fable krijg ik morgen binnen :cool:
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar zijn aanmeldingsdatum...
    Anyways. Ik wil geen andere avatar maarja sgijt.
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwerk je (nick)naam dan in je avatar, dan "jat" niemand 'm. O-)

    /edit: On-topic: Ik denk dat ik wel meer dan 30 uur bezig zal zijn met deze game. Alleen al omdat ik Fable meerdere malen uit wil spelen (good / evil).
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik vind het raar hoor wat jij zegt over aanmeldingsdatum, jij bent ook pas 6 dagen geregistreerd en nu doe je gelijk uit de hoogte.
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Wat een bullshit zeg.
    Ik denk dat ik een slechte magier word _0_ Elk kip schoppen mensen doden. En 20 vrouwen hebben
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    als je mensen dood denk ik dat je niet echt goed bij de vrouwen in de markt ligt :9 ...
     
  11. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    verkrachten dan??? :p whawhawhawha
    En iedereen is tog bang van je gewoon bedreigen
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik ben hier al langer geregistreerd dan jij. Ik had eerst het profiel Majidamarus en ik heb me geregistreerd ergens in 2002. Ik vond de naam alleen erg crappy dus heb ik maar een nieuw profiel genomen.

    Ik wil die andere gast ook niet aanvallen ofzo, maar ik ben erg gesteld op mijn avatar:)
     
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu weer ff over fable, er staat inmiddels al genoeg zinloos gelul in dit topic :mad:

    en trouwens, als je slecht bent, zijn er ook weer bepaalde vrouwen die daar op geilen, dus geen nood.
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Sorry hoor, maar ik kan ook niet ruiken dat jij eerst een ander profiel had en al langer geregistreerd is, ik wil verder ook geen ruzie dus BASTA!

    btw: Ik snap best dat jij gesteld bent op je avatar(ik namelijk ook)maar dan moet je niet met een argument komen van dat je al langer geregistreerd bent, want dat slaat natuurlijk weer nergens op. Stuur anders een PM naar die gast als je er echt mee zit.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Begrijpelijk
    Alhoewel hij zo orgineel is als een kartonnen doos [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En nu geen gezeur meer over die avatar! On-topic! :mad:
     
  17. Dark Knight

    Dark Knight Vulcanus

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    No problemo. :)
    Hopelijk zijn de side-quests nog leuk, hopelijk niet van die 'ik ben mijn kippen kwijt wil je die voor me zoeken' achtige quests. :)
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2004
  18. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Jah man, wtf maakt het nou uit dat hij dezelfde Avatar heeft ??
    Anders neem je zelf toch een andere ? Ben je direct van het gezeik af :9
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Het avatar verhaaltje is voorbij, over en uit en bovenal gaat deze thread niet over die avatar dus nu weer On-topic!
     
  20. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry ! ON-topic maar weeeeeeeer :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina