1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind mp ook totaal niet nodig bij Fable. speel wel wat anders als ik mp wil.

@WHAT: je krijgt alleen van die horentjes als je echt heel slecht bent. zal dus wel ff duren, maar je krijgt ze dus wel als je lang genoeg evil bent.

en ja, er zit ingame dolby digital in!

in Fable heb je zeker weten veel vrijheid, al zit er naturlijk wel een rode draad door de missies heen. als je bijvoorbeeld alleen maar gaat klooien en geen missies doet, zorgt het spel ervoor dat je weer verdergaat met de missies. dit gebeurt door middel van een bepaalde getriggerde gebeurtenis waardoor je niet om de verhaal heenkan.

2. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    - De horentjes krijg je alleen als je extreem Evil bent. Daar moet je dus een hoop rottige shit doen }:] . (dit gaat ook op voor de Halo boven je hoofd bij Good guys)
    - Dolby support...of course!
    - En wat de 'levels' betreft; het zit er precies tussenin :cool: . In fable kun je opzich lopen waar je wilt, er is bv. niet maar 1 pad die het hele spel doorloopt. Dus je bent hardstikke vrij, maaaar er zijn gewoon delen afgesloten in het spel die open gaan naarmate je verder komt in het spel. Zie et als de europese unie ;)

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Oke maar als alles dus open is dan is het zoals Morrowind?

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ja dat lijkt me wel

5. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ze zeggen altijd dat als je Morrowind verwacht als je Fable gaat spelen zal je teleurgesteld zijn.
    Dit is omdat Morrowind gewoon een stuk passiver is en net weer wat meer vrijheid heeft. Zoals Ajaxman al zei, je wordt in Fable wat meer aan het verhaal vast gehouden. Hoe dit gedaan is is niet echt duidelijk.

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je volgt wel een verhaallijn, maar die neemt geen prominente plek in in het spel. Het gaat vooral om het ontwikkelen van je character. Er zijn dus quests die je moet volgen om het spel uit te kunnen spelen, maar tegelijkertijd kan je doen wat je wilt. Het is dus het best te vergelijken met GTA. Je moet de missies wel spelen om het uit te kunnen spelen, maar eigenlijk is het net zo leuk, zo niet leuker, om gewoon door de spelwereld rond te rennen en doen wat je wilt. Dus ja, het is lineair maar het heeft toch ook weer een grote vrijheid om te doen wat je wilt.

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    gaat naar gcshop toe:)

8. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik in reviews heb gelezen (XBN) valt die vrijheid nogal een beetje tegen.

Er zijn echt quests die je MOET halen (en bossfights in afgesloten ruimtes) anders kom je gewoon niet verder.

Ik ga hem natuurlijk nog steeds zo snel mogelijk halen als hij uit komt want de ontwikkeling van je karakter, de graphics en hele tattoo/hairstyle/reactie van NPC's om je heen lijkt me te dope! :)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    zo erg is dat toch niet.

Ik neem toch aan als je een spel koopt dat je ook de missies doet n niet alleen rondloopt

10. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    2e topic had denk ik beter rond de europeese release kunnen komen.

11. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist positief dat het semi lineair is, want dan zit je niet de hele tijd vast. Dat vind ik ook zo goed aan Zelda, met nieuwe items kun je weer verder... Teveel vrijheid maakt het spel volgens mij onoverzichtelijk. Een sterk punt vind ik vooral dat ''good/evil'' gebeuren omdat je dan juist geneigd bent om het spel meerdere malen uit te spelen. Ik kan niet wachten om Fable te spelen hopelijk is het wat, en speel je Fable niet in 15 uur uit.

12. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Denk dat dat niet zo snel zal gebeuren, zeker niet als je ook nog alle side-quests doet.
    Maar zelfs al zou dat zo zijn dan zou ik het (voor de verandering) niet eens echt een ramp vinden, door het hele good/evil gebeuren (wat je zelf ook al aangeeft) en de ontwikkel mogelijkheden van je character is de reply value imo enorm hoog. Kans is groot dat ik Fable wel een keer of 3/4 speel.

13. brecht_natalie

brecht_natalie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ergens al een review gelezen gamespy xbox en daar stond dat het snel uitgespeeld was. 12 a 15 uur ofzo, maar dat alles in de game gewoon perfect is. maar gewoon te kort dus.

14. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja mischien de main quest,maar je heb ook nog de side-quests.
    de side-quest heb k bij kotor ook nog niet allemaal uitgespeelt (Eerste keer Kotor in 26uur) Dus dat kan mischien wel kloppen dat de main in 15 uur uit te spelen is. :{

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    ja maar wat is tekort.. 12 a 15 uur voor de main-quest is niet echt super lang idd. maar in combinatie met side-quests kom je zeg maar op 20 uur,
    dat gecombineerd met een hoge replay-mogelijkheid geeft toch nog een spel dat echt waar voor zijn geld geeft en veel speel-uren.

edit.. overigens heb ik toch altijd minder problemen met spellen als dit kwa speelduur. Ik ben zo iemand die zijn figuurtje altijd zo krachtig mogelijk wil krijgen. b..v FFIII op de snes had ik alle figuurtjes op lvl 99.
    (tja, heb geen leven)

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nog een vraag:

Als je alle quests+sidequest voltooid hebt en je Fable dus eigenlijk uitgespeeld hebt , kun je dan nog wel gewoon verder met je (anti)hero spelen.Dus nog wat monster killen,huizen kopen, je vrouw een keer goed verwennen 8) enz. of is het dan echt afgelopen en moet je overnieuw beginnen met een nieuwe savegame?

17. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    je kan gewoon door volgens mij

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    lijkt mij ook , maar ik wil het graag zeker weten(mits er iets over bekend is)Zou namelijk best wel kut zijn als je dan niet meer verder spelen kunt.

btw kun je eigenlijk ook dood gaan omdat je te oud bent?

19. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is kun je gweoon verder spelen als je de game hebt uitgespeeld :)

Vraag maar aan Hordo :p

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    single player spellen ben ik toch meestal na een uur of 10 wel zat, ongeacht welk spel. dit is mijn ervaring tot nu toe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina