1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat als je een quest krijgt, dan kan je bijvoorbeeld zeggen dat je de quest vervult zonder damage te krijgen.
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je een queeste aanneemt, kun je 'opscheppen' (boasten) over hoe je de queeste uitvoert. Bijvoorbeeld zonder geraakt te worden, of door iederee te vermoorden, of zonder kleren aan, zonder bescherming, dat soort dingen. Als je die boasts haalt krijg je meer bekendheid en geld, als je ze niet haalt maar wel gezegt heb dat je ze zou doen, dan schaad dat je reputatie.
     
  3. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Yeah kan ik de hele tijd bloot rondrennen en iedereen afslachten :)
     
  4. PPM

    PPM Blaataap

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0

    potloodventer.... ;)

    maar goed het is wel origineel dat opscheppen enzo. Ik verheug me toch best wel op het spel
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik weet niet of dit al eerder gevraagd is, maar kun je ook met een vrouwlijke speler spelen?
     
  6. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    lol dat verklaar dat ik zwart haar heb :cool: ik zit nu op 13 uur heb 12 vrouwen :9
     
  7. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Lucky13 hoe lang deed je erover? En stopt de game opeens als je hem uitgespeeld hebt ofwat? En heb je echt alles uitgespeeld of ben je er snel doorheen gelopen?
     
  8. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, je kan niet als een vrouw spelen. Eerst als jongetje en daarna als man. :)
     
  9. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet zo snel kunnen zien of het hier al aan bod is gekomen, maar op de site van de Free Record Shop staat dat je bij Fable een extra limited edition dvd krijgt. Zal je die ook bij je pre-order bij gc-shop.nl krijgen?
     
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    had meeltje gestuurd naar gcshop, en ze zeiden dat, zodra de limited edition standaard in de winkels geleverd wordt, gcshop ook over zal stappen op deze versie. ga er dus maar niet vanuit dat dat gebeurt...
     
  11. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    11 uur en 30 minuten, over het algemeen de sidequests ook meegepakt (Stuk of 4-5 sidequests niet meegepakt...)
    Als je 'm hebt rondgespeeld, kun je gewoon verder gaan spelen, maar ik heb dit nog niet gedaan > Wil 'm nu eerst op Evil rondspelen...
     
  12. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je wat langer Evil blijft spelen, vallen je haren zelfs uit! :+
     
  13. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of er een kans is dat GCshop Fable eerder heeft (misschien iemand die bij gameshops werkt) Welke dag komt ie binnen ?
     
  14. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Vinden jullie het niet zonde dat je hem extreem snel wil uitspelen das toch niet leuk!
     
  15. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus ook een mailtje gestuurd en kreeg als antwoord hierop dat hun versie ook de extra limited dvd zal bevatten.
     
  16. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker mooi! *)
     
  17. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat staat er allemaal op die extra DVD ?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Volgens mij een soort "making of", artwork en een demo van sudeki
     
  19. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat die site van FABLE zo traag openent enzo ik heb persoonlijk niets tegen de game maar die site vindt ik maar raar ze! maja
     
  20. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Info over die limited fable had ik al geplaats in deze tread. Ook de achterkant van de game. Maar hier is hij dan nog een laatste keer.
    [​IMG]
    En ook had ik een tread op de gcshop forum gemaakt.
    http://www.gamecom.nl/forum/thread/3528
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina