1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RaptoiD

RaptoiD XboX-Freak

Leuk Bevonden:
    0
    FABLE gaat gewoon rulen :p:p

2. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook georderd bij GC Shop. De hele hype eromheen heb ik niet echt meegekregen, wilde ik ook niet. Ik verwacht gewoon een vermakelijke RPG met een paar aparte onderdelen erin. Vooral het character opbouwen en de mate van vrijheid spreekt me wel aan, net zoals Morrowind GOTY dat ook (misschien wel meer) heeft.

3. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    verwacht er niet teveel van....dan kan het alleen maar meevallen ;)

4. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een mooi Assassin pakje aan *)

5. Darth Vader

Darth Vader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    had ik ook :D maar hij is zo makkelijk he:mad:

6. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Van Sudeki werd ook gezeg dat ie te makkelijk was, maar daar heb ik me tot nu toe nog niet aan gestoort. Ik heb trouwens liever dat een game iets makkelijker is dan zo moeilijk dat je soms amper verder komt. Dan speel ik spellen tenminste ook eens een keer uit, voordat een andere leuke game alweer uitkomt.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    te makkelijk moet een spel ook niet zijn.Als ik elke quest in Fable met 1 keer zou halen dan is dat ook niet leuk.

Ik bedoel je speelt een spel als uitdaging en dan moet ie ook wel uitdagend zijn:p

8. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Gaat hij roeleren :{
    Hij roeleert al!!! _O_ _O_

9. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij de gruwelijke vrijheid van Morrowind verwacht moet ik je zeeeer teleur stellen. Fable komt daar namelijk niet eens in de buurt van. Alles is als een pad voor je uitgestippeld. Het enigste waar je vrijheid in hebt is het good of evil spelen van et spel, maar ook dan zijn de gevolgen tussen de twee gering.

Don't get me wrong...Fable is gonna Kick Ass!!!

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En nu kappen met het patsen met je illegale versie! Begin het meer dan zat te worden. Nog één keer en je hebt (alweer) een OW verdiend!

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu maar hopen dat GCshop standaard die LE gaat versturen. Ik wil vrij graag die dvd hebben.
    Fable trouwens een 9 in xbm maar dat zullen de meeste al weten. Toch gingen ze weer in op de features die zijn weggelaten. Dat vind ik echt zwak...

12. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom is dat nou weer zwak. In een review moeten ook de slechte punten worden besproken, en het is de schuld van de makers die zelf eerst veel beloven en dan de helft waarmaakt :{

13. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kijkt toch niet naar een spel zoals het had kunnen zijn? Tuurlijk is het jammer dat er sommige onderdelen niet in zitten, maar het gaat om het eindproduct. Ik vind het oneerlijk om puntjes af te trekken voor het feit dat er sommige dingen niet in zitten die twee jaar geleden zijn beloofd.

14. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    wel achterlijk dat voor een game van 4 jaar werken dat ej er in 10 uur doorheen loopt

15. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan hem ook gepreorded hebbenvanuit de VS.
    Zoals Fardo al zei: "De NTSC versie werkt ook op een Pal console" :+

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eh je bent wel bekend met het fenomeen importeren, of mag dat ook niet meer besproken worden?

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

um ik heb gezegd dat ik niet de illigaale heb! :confused:
    Denk dat je jaloers bent dat ik hem al heb dus daarom zou je wel zo uitvallen.
    Maargoed ik heb niet de illigaale, en als ik het zelf maar weet voel ik me al goed :)

edit mensen bedankt voor het geloven dat ik de legaale heb :)

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2004
  18. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals je waarschijnlijk niet hebt gelezen op de eerste pagina van deze thread:

WAARSCHUWING

Ervaringen met de niet PAL versie hou je voor je. Er wordt totdat het spel PAL uit is niet gepraat over hoe vet je karakter wel niet is en hoever je in het spel bent. Helaas voor de mensen met een NTSC Xbox, maar het patsen met het illigaal verkregen spel zullen we niet tolereren

Met dank aan de gamers die liever downen dan kopen!

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Maar wat nou als mensen de import versie spelen? Snap echt niet wat dan het probleem is :{ Dat is gewoon voor de volle 200% legaal. Als de import versie helemaal niet beschikbaar is, heb ik niets gezegd natuurlijk :)

20. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hij is al een tijdje uit als NTSC versie dus als je m kan importeren is het gewoon legaal ja :) Maar hij is ook aardig aan de gang in het illegale gedoe. Maar waarom mag je niet gewoon over het spel praten?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina