1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders gaan we die hele discussie weer eventjes houden. Volgens mij zijn er al genoeg woorden aan vuilgemaakt getuige de 3 pagina's die de discussie in beslag nam. Laten we nu gewoon weer ontopic gaan en niet janken dat je niets over je ntsc versie mag praten en al zeker niet patsen met die bende. Te triest voor woorden om daar tof mee te gaan doen. Zo hebben de mod's iig besloten. Richt er anders een aparte draad voor in ofzow
     
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    als je belangrijke info over het spel hier gaat lopen vertellen,verknal je het plezier voor de mensen die hem nog niet hebben ( PAL version anyone)..snappie ;)
     
  3. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook NTSC :{
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarvoor is de thread er dan als je niet over fable mag praten?
     
  5. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders zou je het voor andere verpesten die Fable nog niet hebben. O-)
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als je de NTSC versie hebt, en je zegt dat het een ontzettend vet spel is, en dat je je karakter helemaal kan aanpassen en kan maken zoals jij dat wil. Dan verklap je niets over de game, maar je krijgt wel mods op je dak omdat ze je verdenken van het ilegaal verkrijgen van de game. Dit is gewoon te stom voor woorden. Als je het hele verhaal gaat lopen vertellen kan ik het me voorstellen, maar als je gewoon zegt dat de game vet is en dat je kan doen wat je wil is er helemaal niets aan de hand.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Welkom op de nederlandse fora, of fora in het algemeen.

    Wtf is daar triest aan, waarom kom je hier anders? Ik ga het hier toch niet over het fucking weer hebben.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Een vriend van mij heeft ook de import versie en ik moet zeggen dat de game wat over hyped is. Je verwacht veel nieuwe dingen in het spel maar het blijft allemaal maar heel gewoon. Tuurlijk is het verouderen en aanpassen van je char wel cool maar je begint als snel iets te missen. Ik vind het bv. een grote tegenvaller dat er maar zo weinig wapens en spells beschikbaar zijn. Normaal gesproken zou je in een RPG een shitload aan wapens, spells en abilities verwachten.
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik moet zeggen dat ik niet helemaal de hype heb meegemaakt omdat ik normaal niet zo van RPG's houdt. Toch vind ik Fable erg fraai, omdat het meeste wel goed is uitgewerkt. Er is wel aardig wat te doen en te verhandelen en er zijn veel bij-opdrachten te doen. Ik heb alleen Morrowind nooit gespeeld dus kan ik jullie niet vertellen over de enorme vrijheid. Ben benieuwd waar de wereld eigenlijk eindigt, ik ben de grens nog niet tegengekomen (of het is de zee).
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarschijnlijk komt dat omdat ik MMORPGs gespeeld heb.
     
  11. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo achterlijk?
    Weet je wel hoe groots die game wel niet is ook al kan je er binnen 10 uur doorheen lopen???

    Het maken van het character was niet makkelijk. Al die veranderingen die je door kan voeren naar je karakter, de verschillende lengtes. Zijn allemaal kopzorgen voor de animatie afdeling die ervoor moeten zorgen dat het goed loopt. Wat denk je van de graphics afdeling die ervoor moet zorgen dat alle graphics goed zijn. Verschillende lengtes van je character + aanpassingen van het uiterlijk = a massive job

    Engine bouwen voor zo'n game is ook niet simpel + 5 Verschillende AI systemen inbouwen die allemaal met elkaar samenwerken. Dat is een hele prestatie op zich. Een volledige economie in het spel bouwen is ook al niet zo simpel. Zijn allemaal dingen waar enorm veel werk in is gaan zitten.

    Ik vind dat het gewoon om de ervaring gaat die je krijgt tijdens het spelen van een game. Al duurt die game 5 uur of 10 uur of zelfs 20 uur. Als een game mij weet te plezieren dan vind ik het mijn 50 euro meer dan waard.

    Ik heb al 2x Fable gespeeld en in totaal al bijna 2,5 uur, eerste keer op de Debug Xbox van Sam (Head of Communities Lionhead Studios) tijdens een weekendje in België en de 2e keer op de Power Unlimited Gameplay. Ik weet nu al dat deze game mij heel erg zal plezieren en ik ga er niet doorheen rushen zoals veel mensen doen. Dit is echt een game waar je je tijd voor moet nemen om echt alles te ontdekken. Hou je je eigen alleen maar bij de Main Quest dan heb je het spel niet echt uitgespeeld vind ik.

    Ontdek het spel zou ik zeggen. Er zijn zoveel dingen die je kan doen in Fable dat het alleen maar zonde zou zijn als je die dingen niet eens zou uitproberen.
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik ben het met je eens!
    het is voor jezelf niet luek om zo snel een game uit te spelen en af te kraken.
    een goede gamer is bevredigt na het spelen van zo´n gave game.
    ik kan ook een game snel uitspelen als ik dat wil. maar ik doe liever alles perfect en neem de omgeving en grafics in me OP!
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben k het helemaal mee eens...
     
  14. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    maar misschien rushen al die mensen die er 10 tot 15 uur over doen er niet eens doorheen.......oftewel "misschien is dit spel echt kort".....
     
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar als je nou ook gewoon wat leuks doet als je het spel aan het spelen bent, huizen kopen enzovoort. Dan loopt de tijd toch wel snel door hoor.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan maar k denk eigelijk dat k dit spel (net als k wel is met max payne 1 doe) er na het uitspelen er voor de lol nog een keertje instop om weer is ff lekker te zwaard vechten of random chaos in de dorpjes te creëren.
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, en al is de game kort, de replay waarde blijkt toch heel hoog te zitten.
     
  18. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat denk ik ook, alleen ik las ook wat post hier dat sommige ook al 5 vrouwe hadden en ook een paar huizen (dacht ik) en nog steeds het spel na 15 uurtjes spelen wel hadden gezien...

    maar ik zal het denk ik nooit weten want ik koop bijna nooit spellen met alleen maar singleplayer (tenzij het heeeeel erg tijdrovend is en dat dacht ik van fable maar de reacties vallen me wel tegen (met name de speelduur)) :{
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar goed dat ik dan altijd lang over een rpg doe. Kotor had ik de eerste keer ook al 60 uur over gedaan.
     
  20. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb kotor nooit geprobeerd.....(schaamt zich :eek: :9 ) maar morrowind heb ik wel een tijdje geprobeerd op de pc en dat begon wel te vervelen na 50 uur ongeveer denk ik.....dus misschien ben ik ook wel iets te hoog eisend voor een rpg spel :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina