1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    We hebben Fable nu uit gespeeld en er eigenlijk helemaal geen zin meer in voor zover we dat hadden. We hadden ook wel wat meer verwacht van een game die zo lang op zich heeft laten wachten. Naar onze mening is de game gewoon een flop. Is er nog iemand die de import versie wil kopen ?
     
  2. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je die gesplete persoonlijkheid van Fable overgehouden of had je die al langer????
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Whahaha die is sterk _O_ :D
     
  4. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het met Gforce eens hier, het spel is gewoon heel simpel, te makkelijk, chaotisch, kort, lineair. Een flop dus ja, en dat komt zkr niet door de hype, die heb ik helemaal niet zo gevolgd namelijk.

    Kotor was beter. Maar de allerbeste RPG is nog steeds Fallout. Fable is eigenlijk amper een rpg te noemen. Action/adventure, en zelfs als een actie adventure game voelt het niet half zo episch aan als bijvoorbeeld Zelda.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tja ik vind het gewoon een schijt game. En ik heb het lekker al gespeeld een jij niet _0/ _0/ . Als je alleen maar n00b antwoorden kunt geven zeg dan niks. Een mening is nog steeds een mening alleen begrijpen kleine kindjes dat nog niet zo goed maar daar kom je wel een keer achter (misschien :confused:).
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dude, chill out, het was een geintje omdat je in de wij-vorm schreef.... een grapje is nog steeds een grapje, misschien begrijp je dat wel als je (of moet ik jullie zeggen) later groot bent _0/
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, Ons lijkt het wel een toffe game en we hebben 'm ook al in pre order staan. 'T blijft natuurlijk een kwestie van smaak, maar ik denk dat Fable ons wel gaat bevallen.

    Wie zijn er nou de n00bs btw met z'n antwoorden? Ik citeer; "En ik heb het lekker al gespeeld een jij niet _0/ _0/ ."
    Dan klinken jullie eerder als een klein kind als BLADE_314
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Misschien als meneer wat meer had gelezen van de vorige page had hij gesnapt dat Mr. GForce geen gespleten persoonlijkheid heeft maar het spel met een vriend van hem heeft gespeeld.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    het was toch maar een grapje van blade. Het is namelijk ongebruikelijk om in de "we"-vorm op een forum te schrijven
     
  10. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    laat deze kerel je niet van de wijs maken. Fable is echt supervet en je moet hem zeker halen _O_ heb er nu 18 uur op zitten en moet nog streeds de main quest doen. :cool: gewoon veel klooien in het spel zuper _O_
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is toch gewoon een mening van mij ? Ik heb het spel in 16 uur uitgespeeld en ik vond het vreselijk saai. Misschien omdat ik oa Final Fantasy XI speel dus dit soort spellen mij niet meer kunnen boeien...

    EDIT: laat ik het zo zeggen, als je Sudeki cool vond dan vind je Fable ook vast wel leuk.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Simpel en te makkelijk zijn hetzelfde. Chaotisch is een mening, je kunt het zo kort maken als je wil, volgens mij zijn jullie er snel doorheen gerusht. Lineair vind ik eigenlijk ook een mening. Een flop, dus nee. Het blijft je eigen mening, maar de redenen van jou vind ik niet zo super.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk dat hij bedoelt dat hij een heel spectaculair spel had verwacht zoals ik. Maar in werkelijkheid lijkt het spel is veel opzichten op andere spellen. Bij veel aspecten in het spel heb je zoiets van "ok dat is oud". Ik kan het niet zo goed uitleggen wat ik bedoel maar dat zie je misschien zelf wel als je speelt. Het verouderen en het aanpassen van je char is opzich heel cool, maar het had veel uitgebreider gemogen en het spel had er ook meer de nadruk op kunnen leggen.
     
  14. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft waarschijnlijk de verwachtingen niet waargemaakt, maar het is een geweldig spel voor zolang het duurt.
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Of niet soms?
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het spel duurt maar 10 uur. Met alle side/sub quests erbij zon 15 uur.
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Omg, what the hell do I care.
     
  18. Solid_Ghost

    Solid_Ghost Green Day!!

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    als het je niet boeit fallout, waarom lees je het dan? en waarom doe je moeite om te antwoorden?
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    of te wel weer een spel dat te erg gehypt is daar moeten we egt eens mee op houden want nu valt hij tegen
     
  20. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt de verwachtingen niet waar maar het is en blijft een fantastich spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina