1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    als je goed kijkt krijt Fable een 73
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn jullie er van overtuigd dat er geen enkele mening op deze planeet kan zijn die een beetje klopt? En het is een review geschreven door een persoon die zijn mening geeft over een spel ja. Ik hoop dat je hele intelligente vraag hiermee beantwoord is.

    En ik vind em accuraat ja, ik ben het, om het maar eens zo te zeggen, met hem eens. Aangezien we hier op een forum komen om meningen met elkaar te delen geef ik hier ook de mijne. Dus hou nou gvd eens op met dat gemek over feit/mening want het slaat gewoon helemaal nergens op, waarom neem je dan uberhaupt de moeite om dingen te lezen op internet. De wereld bestaat nou eenmaal niet uit feiten alleen.
     
  3. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zeikerd ben jij, als je alle andere punten bij elkaar opteld en deelt door 5 dan zit je ongeveer op de 8,5.
     
  4. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable

    _O_ Fable... _O_
    kep m al besteld bij de gameskruidenier aan gezien ik al langer dan een jaar wacht op dit geweldige spel
    Alleen jammer dat vervolgspellen vaak een flop zijn
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vreemd feit is dat de meningen over de game erg verdeeld zijn. Mensen die het spel nog niet gespeeld hebben zeggen dat het een geweldig spel is en dit alleen na het zien van wat screenshots en een trailer. En de mensen die het spel gespeeld hebben zeggen dat het niet veel soeps is. Kijk je kunt natuurlijk naief blijven, maar het feit is wel dat er veel kritiek op de game is door mensen die het gespeeld hebben. Daarmee zeg ik niet dat niemand die het spel gespeeld heeft het een waardeloos spel vind.

    Probleem waarschijnlijk is de hype rond de game, want ik denk dat er heel wat mensen teleurgesteld zullen zijn/worden (waaronder ik). En ik weet ook dat dit een eindeloze discussie kan worden zoals bv. met de mensen hier op het forum die zeiden dat Deathrow een geweldig spel wasm, waarop ik antwoorde dat het een bagger spel was en het hele forum over me heen kreeg waarna 90% van de mensen die mij eerst belachelijk maakte na het spelen dezelfde mening gaven.

    Wat ik probeer te zeggen is dat je eerst het spel moet spelen voordat je zegt dat iets geweldig/bagger is ipv alleen naar een paar screenshots en trailers te kijken.
     
  6. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je eigenlijk toch wel gelijk in, ik zal me mond houden totdat ik het spel zelf heb.
     
  7. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah ehhhmm wie is hier intelligent.. k heb nooit geweten de accuraat een synoniem is voor 'ben het ermee eens'. schrijf dus wel wat zinnigs neer dus iets van 'dit is mijn mening' en geen onzin.
    kijk vind t alleen maar ok dat je je mening geeft maar k heb dit forum al een tijdje gevolgd en t valt mij op dat jij zo nodig telkens de titel af moet kraken...lijkt me niet zo nodig toch?? we weten nu wel dat je fable een flop vind.

    ok nu back on topic en stoppen met dit gezeur.
     
  8. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    you're right
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Lezen helpt. Ik ben hier genoeg mensen tegengekomen die het spel hebben en het wel een tof spel vinden.
    Ik heb volgens mij alleen jij en Fallout gezien die het een baggerspel vinden.

    Ik zie wel wat ik ervan vind na 8 oktober. Als ik het ook een crapspel vind zal ik het wel even melden, maar ik denk dat ik er wel blij mee ben. De meningen van de reviewers zijn zo verdeeld dat je niet5 meer weet wat je moet geloven. Op IGn en Teamxbox krijgt het ruim boven de 9 terwijl ik het ook een 5.6 heb zien krijgen.
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Je hebt denk ik wel gelijk. Maar ik denk dat ik wel durf te zeggen dat deze game me gaat bevallen op 7 Oktober want ben snel tevreden over games.
    Dat het niet zolang duurt maakt me niet zoveel uit want ik speel games vaak over en aangezien je deze game Good and Evil kan spelen en ertussen maakt het natuurlijk wat leuker. Ik ben niet echt zo'n rpg kenner dus je zult uit mijn mond al snel horen dat deze Rpg geweldig is.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk wel dat er genoeg mensen zullen die het spel wel leuk vinden. Grootste tegenvaller voor mij was dat het spel zo belachelijk kort was en redelijk beknopt. Ik heb zat RPGs gespeeld (kijk maar in mijn gamelijst) waardoor deze voor mij gewoon slecht was.

    Wat het good/evil betreft moet je niet te veel van verwachten. Pas een keer tegen het einde van de game heeft het pas echt effect en als je bv. heel 'evil' bent en je donneert een berg geld aan de kerk ben je meteen weer 'good' en zo ook anders om als je 1 van je vrienden verrot slaat. Je moet het good/evil niet vergelijken met die van KotOR.
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    In KOTOR had je amper vrijheid om good of evil te zijn. Zo kreeg je bijvoorbeeld de keuze om 5000 credits te dokken voor een crappy robot of of te dreigen. Nou wat doe je dan? Toch krijg je wel weer dark side points. KOTOR was wel geniaal however, en dat vooral om het gruwelijk verhaal. Dat vind ik ook het grootste gemis van Fable. Fable is iets te veel hack & slash geworden. Niet dat ik daar iets op tegen heb want dat kan ik ook erg waarderen.
     
  13. Glutinous

    Glutinous Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruud wel gaan morgen m'n love dice inwijden. Dan krijg je pas reden om wow te zeggen:)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou je hebt toch een goede keuze of niet ? Als je echt goed wil zijn dan koop je hem toch gewoon ? Maar waar het om gaat : in Fable kun je al je 'evil' of 'good' meteen weer kwijt worden dus wat is dan het nut van good/evil ?
     
  16. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind GameRankings de ideale site om te kijken hoeveel een spel gemiddeld krijgt en Fable krijgt tot nu toe een mooie 86%.. niet mis toch?
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, naar mate de release date dichter en dichter bij komt begin ik toch te twijfelen of ik het spel wel moet halen. Het schijnt toch wel lineair te zijn en ook vrij snel uit te spelen.

    Zijn er hier al mensen met de NTSC versie en ervaringen?
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nee behalve dan de mensen die er de laatste pagina's al over praten hoe de NTSC versie is.
     
  19. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga toch niet overal "naar mijn mening" bij zetten, grow up man.
     
  20. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K ga hopelijk de mensen die fable slecht finde strax zo hard de mond snoeren. En als k ongelijk heb en fable een rot spel word dannn..... eet ik de game op :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina