1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou je dat doen? Hun mening is hun mening, daar heb jij niks mee te maken.

    Het is een erg leuk spel, als je af stapt van de buiten proporties grote verwachtingen.

    Ik heb een nieuwe slogan voor Fable, voorheen was het "Every choice, a consequence."

    Nu vind ik zelf deze beter passen: "Every choice, the same." :+
     
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe idd.
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Lol :D
     
  4. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Eigenlijk valt het spel dus dik tegen :) hehe Maar ik ga dat spel toch beginnen met een Open Mind, IK ben nooit echt super enthousiast geweest over het spel,
    Dus ik kan er alleen maar van genieten ( Denk ik , hoop ik )

    En dat het spel kort is zit ik al helemaal niet mee, ik zit toch maar ongv 7 uurtjes per week achter me xbox :) ( want veel tijd heb ik niet ) :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  5. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable krijgt een dikke score. Kan dus geen slechte game zijn. Wellicht komt het verwachtingspatroon niet overeen met de werkelijkheid. Hoe komt dat???

    Vandaag is de betaling de deur uitgegaan. Volgende week (ik denk op donderdag) heb ik de game binnen. Dan kan ik zelf bepalen of FABLE een topper is. Ik maak in ieder geval geen afspaken in het weekend.
     
  6. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Peter Molyneux heeft op de Lionhead Boards een bericht geplaatst, dit bericht is in zijn geheel te lezen op Fablefan.nl en op de Lionhead Boards.

    Hieronder een kort fragment
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Beetje nutteloze opmerking. Een revieuw is vaak een mening van 1 persoon die het gespeeld is. Om nou te zeggen dat een game ook goed is als hij een hoog punt krijgt ?
     
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    jaja om nu door te blijven hammeren dat een review een mening is weten we nu wel,
    maar als er meer mensen zijn die het spel goed vinden, dan dat er zijn die het spel slecht vinden.

    Dan kun je daarzelf wel je conclusies uittrekken!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is bedoel is dat je pas kunt zeggen of een spel wel of niet goed is als je hem gespeeld hebt.
     
  10. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    NOG 6 DAGEN, damn k kan niet meer wachten :p.
     
  11. joost23

    joost23 Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hier waarneer GCshop hem binnen krijgt (ik hoop zelf op woensdag
     
  12. darkshadow nl

    darkshadow nl DaRkShAdOw NL

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    fable is echt vet je moet hem kopen helaas mag ik niet meer zeggen maar je krijgt echt waar voor geld. beste game aller tijden!!!!!!!!
     
  13. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    De punten toekenning is niet meer dan een indicatie. Het is niet zo dat ik alleen uitga van de score in bijv. Xbox Magazine (een 9). Als je berichtgeving een beetje volgt (meerdere bronnen) krijg je toch wel een indruk. Blijft het feit dat er games zijn die een relatief slechte score krijgen, maar echt goed zijn. Je kunt helaas niet alles kopen. Ik neem de review mee, maar niet altijd.

    Zo ben ik een fan van Morrowind. Een game met voor- en tegenstanders.

    FABLE kan geen slechte game zijn, als je kijkt wie er mee bezig zijn. Maar er zijn grenzen (hardware) die een beperking opleggen. Gelukkig zou ik zeggen... dan hebben we iets om naar uit te zien. FABLE 2 bijvoorbeeld.
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging vanochtend ff door internet zoeken naar leuke screenshots over fable (om alvast in de stemming te komen denk ik ;))...

    ... kom ik op een site en ik schrik me een ongeluk: Fable screens
    nou moeten jullie ff op de helft van de pagina kijken naar de "screenshots added 11/05/2004"
    hier staan echt zulke vreemde screens, ik hoop echt dat dit niet Fable is... dat dit een vergissing is... ik had bij Fable gehoopt op een middeleeuws taffereel met af en toe iets magisch of zo maar dit lijkt meer op een alien-shooter... bekijk deze bijvoorbeeld is:
    [​IMG]
    is dit echt Fable??? dat je in zo'n dom voertuig door de lucht heen vliegt, in dat geval moet ik echt nog wel ff goed nadenken voordat ik dit ga aanschaffen... ik had echt gehoopt op een ridder met een zwaard of van mijn part een magiër die vuurballen afschiet, dat had ik nog wel kunnen begrijpen maar dit lijkt wel een alien-universum ipv een middeleeuw dorp :confused:
    HELP!!!
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee is geen fable
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Cijfer Fable in de nieuwe PU:


    een 9
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je dat zeker? hebt u t al gespeeld??? er staan namelijk wel allerlei screens tussen die wel Fable zijn...

    wel Fable:
    [​IMG] [​IMG]

    hopelijk geen fable :mad: :
    [​IMG] [​IMG]
     
  18. RaptoiD

    RaptoiD XboX-Freak

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    omg Die Screens
    Dat Moet Een Vergissing Zijn
     
  19. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, nee absoluut geen Fable. De eerste 10 pics van 11/05/2004 zijn van iets HEEEEEL anders...Foutje!!

    Fable is eigelijk zoals jij beschrijft dat je hoopt dat et is...
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lol PU, die gasten weten net zoveel van games als een koe van rolschaatsen.

    Die andere pics zijn iig niet van Fable. Lijkt meer op Crimson Sea.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina