Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb gisteravond mijn pre-order van Fable maar gecancelled. Hoewel ik me normaal gesproken nooit zo laat leiden door negatieve verhalen van anderen en zelf wel bepaal of ik een game de moeite wel waard vind, heb ik gewoon geen zin meer om de volle pond voor Fable te gaan betalen. Ik ben ondertussen het hele 'wow-deze-game-moet-ik-perse-hebben' gevoel kwijtgeraakt en ik heb gewoon geen zin om voor dat geld mogelijk weer met een kater te eindigen, zoals dat bijv. ook met Chronicles of Riddick het geval was. Wanneer ik 'm later ergens voor een voordelig prijsje zie liggen zal ik Fable zeker te weten nog wel eens kopen, maar nu toch echt nog niet.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had een poosje geleden ook het wow effect nog, en ik keek er heel erg naar uit, maar ik ben het sinds een tijdje ook kwijt. Hoor ook best veel negatieve verhalen. Misschien dat ik Fable eens een keertje haal als ie in de budgetbak ligt.
    De komende 2 maanden komen er genoeg andere vette games uit.

3. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Het wow gevoel heb ik al heel lang niet meer, games voldoen tegenwoordig niet meer aan de verwachtingen...

4. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Of de verwachtingen zijn gewoon te hoog

5. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    K heb ut net uitgespeeld , Nah zo geweldig was het allemaal ook weer niet dat je zegt Van WOW ga nog x spelen. Gewoon dikke crap man |:-

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee het spel is gewoon whack met of zonder verwachtingen.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben wel van mening dat mensen er meer van verwacht hadden. Ik had er iig meer van verwacht.

8. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Deze hele discussie is een beetje een Sudeki flashback; Hoge verwachtingen, een paar mensen hebben het gespeeld en vinden het tegenvallen en meteen is Sudeki een ruk spel, paar dagen later als uiteindelijk meer mensen de game hebben valt het ineens weer mee.

Ik heb me uitermate goed vermaakt met Sudeki, en ja er kloppen een aantal dingen niet aan, het is toch een goede game. Ik ben bang dat er met Halo 2 ook weer zo'n thread komt omdat mensen tegenwoordig verwachten dat een game precies is zoals hun het in hun hoofd hebben, 1200+uur gameplay bevat, de hond uitlaat, hun huiswerk maakt en ook nog een goed einde heeft

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  9. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik het met je eens kan zijn. Ben beniewd, volgend weekeind weet ik meer. Dan zal ik wel een oordeel geven van iemand die de hype niet heeft meegekregen.

10. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Zelf heb ik weinig van de hype meegekregen ik vind hem iig geweldig :)
    Ninja gaiden werd niet gehyped en werd een topspel.
    als mensen de game niet halen moeten ze het zelf uiteraard weten.
    Maar ze missen iets mooi's

11. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ben het met u eens... 2 mensen hier hebben het gespeeld en vinden het niks en meteen loopt iedereen te mekkeren (including me moet ik bekennen maar ik houd nu op *) )
    ik vind het argument ik had er meer van verwacht zo dom... iedereen wil echt "TOTALE VRIJHEID" in het spel maar dat is gewoon niet mogelijk... je kan als maker niet alles in het spel gooien. bijvoorbeeld: ik neem een vrouw en krijg kinderen, vervolgens hak ik ze allemaal in elkaar en doe ik ze aan een hengel en ga ik er mee vissen. de vis die ik vang daar ga ik mee voetballen enz enz enz...
    het is gewoon onmogelijk om een spel te maken waarbij je alles kan doen waar je zin in hebt...

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Van de 20 jaar die ik inmiddels leef heb ik er ruim 15 van hardcore gegamed. Ik weet echt wel wanneer iets goed of slecht is. En Fable haalt het absoluut niet bij titels als Fallout, Baldur's Gate, Torment en KOTOR. Tis gewoon crappy, en ik heb heel wat hypes meegemaakt. Er zijn games die het waarmaken, zoals Halo en Diablo 2. Maar Fable komt niet eens in de buurt, ik heb het gevoel dat er enorm in is geknipt en dat het daarna weer bijelkaar geplakt is (de features die over waren).

Er is ook geen verhaal. Dat is er gewoon niet.

Maar goed, het gaat hier ook niet om verwachtingen, als ik geen hoge verwachtingen had gehad van deze game had ik het nog steeds kut gevonden. Iedereen roept ook, "ja als je alle side quests doet is het veel langer dan die 8 uur",

Maar trust me, die side quests zijn zo a-boeiend dat je daar niet eens zin in hebt. Ik speel het nu al niet meer, ik heb er 2 tot 3 uur ingestoken, en t kan mijn aandacht gewoon niet vasthouden. Het zit gewoon te rommelig in elkaar.

Ik probeer jullie ook niet te overtuigen, maar ik probeer gewoon te vertellen wat ik er van vind, als je het straks wel leuk vind is dat helemaal prima. Maar ik wilde gewoon ff melden dat dit spel in principe je 50 euro niet waard is. Als je een goeie rpg zoekt dan kun je beter KOTOR nog een keer gaan spelen, of een playstation 2 kopen. Maar Fable probeert gewoon te veel en daar is ten eerste van alles van weggehaald en ten tweede is het heel vaak zo met games die alles proberen op de meeste fronten gewoon zwak aanvoelen. T rammelt gewoon.

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind baldur's gate dus juist niks, veelste veel statistieken en allemaal van die vreemde wezens...

wel grappig dat Fallout het spel voor iedereen aan het verneuken is...

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ah gut, ben je zo makkelijk te beinvloeden? Dus als een spel niet goed is dan moet je het daar maar niet over hebben op fora? Dat is wel een hele aparte instelling moet ik zeggen.

15. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    je mag het er wel over hebben maar jullie zijn dit hele spel al de grond in aan het boren...

mag ik trouwens vragen hoe u dit spel al in u bezit kan hebben...

16. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat maakt jou dat uit?

Ik vind het een vermakelijk spel, er zit een leuk sfeertje in. De vrijheid komt niet echt goed tot zijn recht jammer genoeg.

17. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dat het spel pas over 6 dagen uitkomt en iedereen op dit forum schijnt het al gespeeld te hebben :confused:

ff een vraag: ik zag water op n screenshot, kan je ook zwemmen of gaan vissen :D

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    omgebouwde misschien?
    ik heb een gewone hoor:)
    ik wil hem dolgraag spel netzoals ongeveer 100.000000 andere gamers

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de NTSC versie van DVDboxoffice.

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    @ D@ M@STER ik vat u niet helemaal??? -->> omgebouwde misschien??? waar hebt u t over...

maar iig kan je zwemmen met fable?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina