Van de 20 jaar die ik inmiddels leef heb ik er ruim 15 van hardcore gegamed. Ik weet echt wel wanneer iets goed of slecht is. En Fable haalt het absoluut niet bij titels als Fallout, Baldur's Gate, Torment en KOTOR. Tis gewoon crappy, en ik heb heel wat hypes meegemaakt. Er zijn games die het waarmaken, zoals Halo en Diablo 2. Maar Fable komt niet eens in de buurt, ik heb het gevoel dat er enorm in is geknipt en dat het daarna weer bijelkaar geplakt is (de features die over waren).
Er is ook geen verhaal. Dat is er gewoon niet.
Maar goed, het gaat hier ook niet om verwachtingen, als ik geen hoge verwachtingen had gehad van deze game had ik het nog steeds kut gevonden. Iedereen roept ook, "ja als je alle side quests doet is het veel langer dan die 8 uur",
Maar trust me, die side quests zijn zo a-boeiend dat je daar niet eens zin in hebt. Ik speel het nu al niet meer, ik heb er 2 tot 3 uur ingestoken, en t kan mijn aandacht gewoon niet vasthouden. Het zit gewoon te rommelig in elkaar.
Ik probeer jullie ook niet te overtuigen, maar ik probeer gewoon te vertellen wat ik er van vind, als je het straks wel leuk vind is dat helemaal prima. Maar ik wilde gewoon ff melden dat dit spel in principe je 50 euro niet waard is. Als je een goeie rpg zoekt dan kun je beter KOTOR nog een keer gaan spelen, of een playstation 2 kopen. Maar Fable probeert gewoon te veel en daar is ten eerste van alles van weggehaald en ten tweede is het heel vaak zo met games die alles proberen op de meeste fronten gewoon zwak aanvoelen. T rammelt gewoon.
Laatst bewerkt: 2 okt 2004