1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    kwestie van smaak natuurlijk, ik heb dat wat minder.. 12/15 uur is voor mij niet lang, niet te lang in ieder geval.
    Maar met een spel als fable kan je het wel in principe net zolang maken als je wil (incl. replay)

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Het zal de replay waarde van het spel wel zijn dat je er tot 40 a 50 uur in spendeert. Of tenminste, daar ga ik van uit. Ik verwacht geen enerverende gameplay of alles overtreffende ervaringen, maar gewoon een leuk spel dat me moeiteloos een tijdlang zal bezig houden. Kleine kans dan dat het spel me tegenvalt.

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Gamespy staat misschien wel dat ie in 12 tot 15 uur uit te spelen is maar vervolgens lees ik op IGN dat je er gemakkelijk 50 uur over kunt doen en er toch minstens 20 uur aan moet spenderen om 'm uit te spelen. 20 uur is langer dan ik nodig had om Ninja Gaiden uit te spelen (15 uur), en dat vond ik al een behoorlijk lange game. Ik heb toen ook elk Item geprobeerd te pakken te krijgen en dat is grotendeels ook wel gelukt. Als ik me dan bedenk dat ik altijd probeer alles te ontdekken in een game (eastereggs, geheime sidequests en ook nog een hidden area in Fable) dan weet ik wel zeker dat ik er een tijdje zoet mee ben.

Wat betreft het verdergaan na het uitspelen. Ja dat kan. Als je het spel hebt uitgespeeld ben je vrij om gewoon verder te gaan, alleen zullen er geen nieuwe quests zijn. Ik weet van mezelf dat ik 'm eerst ood ga uitspelen en als k 'm eenmaal uitgespeeld heb moet ik maar op terror pad gaan. Heb r al zin in...

4. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Zoo, kom er net achter dat dit het 2e deel van dit topicje is..
    Komt bij gammo ook nog wat op over fable trouwens. Weet iemand ook wanneer dat is want dat heb ik dus net niet meegekregen... :)

En ik denk dat je best wel lang bezig kunt zijn met fable als je behalve de main quest ook nog een beetje gaat klieren in de stadjes.. :)

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    owja niet om het 1 of ander ofzo... maar hoorde via via dat fable nu te downloaden is betekent dat ie dan al gereleased is in de US ofzo?

6. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gister.

7. Noodles

Noodles Guest

ik heb fable dit weekend waarschijnlijk, mag ik een review schrijven voor XBW?

8. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol jij bent echt niet goed wijs he. Je kan wel een lezer review schrijven maar die zijn meestal toch crappy. Ik kijk er al naar uit om dat te lezen :9

9. Noodles

Noodles Guest

wat als ik het nou goed kan dan? ik laat het eerst door mensen van powerweb lezen :p maar oke, ik ben niet goed wijs vandaar ADHD ninja zegt genoeg he ;)
    en anders probeer ik het wel bij een andere site :D

Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2004
  10. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    doe dat noodles

11. Noodles

Noodles Guest

sarcasme of jaloezie dat De noodles hem eerder bezit dan jij?

12. Noodles

Noodles Guest

laat maar was een bad idea, maar dan nog steeds dat ik hem eerder heb :D

13. Solid_Ghost

Solid_Ghost Green Day!!

Leuk Bevonden:
    0
    weetje, ik wacht wel net zoals de rest van de mensen op fable totdat die uit is, en dan maakt het me echt geen ene reet uit dat iemand 'm eerder heeft. sarcasme, zeker, jaloezie, absoluut niet.

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Powerweb is crappy dus ik kijk er nog steeds naar uit. Ik heb zelf wel redelijk wat verstand van reviews schrijven aangezien ik t al bij 3 sites heb gedaan. Ik heb ze hier ook als lezerreviews neergekwakt bij bijv. DTM Racedriver 2 en Metal Arms. Ik heb echter niet de illusie dat ik het beter kan dan de knapen hier.
    Maarja maybe hebben andere sites wel interesse. ik zou zeggen good luck.

Als iemand nog interesse heeft in een aantal filmpjes van Fable in z'n laatste stadium.

Fable Demotrailer - 70,0 Mb - geeft zeer goede impressie van Fable
    Fable GP Trailer - 11,4 Mb
    Fable Good - 7,24 Mb
    Fable Evil - 7,12 Mb

Rechtsklikken heeft geen zin, so don't try...

Dit zijn de trailers die de beste indruk geven. Het maakt het wachten nog net wat ondraaglijker maarja...

Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  15. XeoN

XeoN Guest

Mooi nieuw topic._O_
    Noodles, paas je die review ook ff door aan mij op msn?;)

16. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kan je meerdere quests tegelijkertijd spelen?

Dus eigenlijk meerdere savegames die je kan gebruiken zoals bij HALO.

17. Reteppd

Reteppd even niet xboxen

Leuk Bevonden:
    1
    Noodles: blijf jij nou nog 3 weken spammen dat jij het spel eerder hebt dan wij? BTW gebruik de edit knop eens!

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb nu vanaf vanochtend 10uur het spel gespeeld, het voldoet alle verwachtingen je hebt genoeg vrijheid en meerdere manieren om een quest te vervullen. bij het begin zie je een man flirten met een andere vrouw achter een huis, als je naar zijn vrouw toegaat zal zei je belonen maar ik heb eerst met de man gepraat en als ik mij stil hield kreeg ik een goudstuk, daarna ben ik naar zn vrouw te gaan om hem te verklikken:) je ziet ook echt de vrouw ernaar toe rennen en ruzie maken.

je begint dus als klein jongetje en toen zat ik tegen alle kippen aan te schoppen en nu ik een held ben noemt iedereen mij chicken chaser :p

Als iemand vragen heeft zal ik ze wel beandwoorden.

19. konnan

konnan Legend Killer

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de gevachtsystemen ongeveer jorrit? Als je bijvoorbeeld magic wilt gebruiken, moet je het dan eerst selecteren in een menu, of kan je het via een simpele knop doen. Alvast bedankt!

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    @jorrit

kun je meerdere quests tegelijk aannemen of moet je eerst quest A beeindigen voordat je met quest B kunt beginnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina