1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

in darkwood kan je blackjacken :D (is geen spoiler tog?) en je kan tafel spelletjes spelen bijv een bal onder 3 kokers en die moet je raden tijdens het schudden.
    ook leuk is een man die zegt in een lied hoe je leeft
    ik had me vrouw dood gemaakt. zei die man van
    You wife want'ed a new dress but instead you chose to execute her 8) ik lachte me rot toen

2. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    en met dat blackjacken kan je dan weer geld winnen of nie?... ik kan echt nie wachten :D

kan je ook iemand verdrinken ipv vermoorden (komt wel op t zelfde neer maar toch)

edit: houdt fable ook rekening met de seizoenen? maw: begint t te sneeuwen in de winter... zag net een filmpje in de sneeuw

Laatst bewerkt: 2 okt 2004
  3. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel verschillende vrouwen zijn er eigenlijk(qua uiterlijk)?

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor hier de vergelijking morrowind/fable... en dat is een vergelijking die je eigelijk neit eens mag maken. Ik vindt morrowind een super vet spel hoor, maar dat combat systeem van fable is vet, het veranderen van je character is supervet, de wereld die op je reaggeerd is vet. Mensen kijken enkel naar wat fable niet is geworden. Maar als ze kijken wathet wel is geworden lijkt het mij een super vet spel. Ik heb het weliswaar enkel op pu gameplay gespeeld maar tog lijkt me het cijfer van de pu zelfs te laag want ik denk dat voor mij die replay een 8 zal zijn.

Morrowind is echt niet beter, tis alleen langer en groter. Maar de gameplay is veel en veel minder. (morrowind zou van mij btw een 8,9 krijgen)

5. XeoN

XeoN Guest

Hij kreeg een 9.0 in de PU en dat vond ik nogal tegenvallen.
    Had zeker een hoger cijfer als Doom³ verwacht.

6. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0

Prachtig gesproken, amen! _O_

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt het sowieso niet met Morrowind vergelijken aangezien Fable helemaal geen RPG is. Het heeft wel wat RPG aspecten maar daar is ook alles mee gezegt. Het is eigenlijk gewoon een adventure hack 'n slash.

8. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo :D heb liever een adventure/hack 'n slash dan zo'n RPG waar je geen reed van snapt :cool:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Same Thing here! :)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Doom³ en Fable kun je ook zo goed met elkaar verglijken :{

11. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Nee maar ik heb er genoeg over gehoord, gelezen.Fable moet binnen 15 uur uit te speln zijn.Dat flik je dus echt never nooit met Morrowind.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Dit bewijst meteen mijn punt. Het schiet dus ook niet op als je met casual gamers aan het discussieren bent. Maar goed, dit is dus het publiek waar fable uiteindelijk voor gemaakt is.

13. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, dus omdat ik niet van RPG's houw ben ik opeens een casual gamer :+

dus u bent een hardcore gamer omdat u wel van morrowwind maar niet van fable houdt whahaha... ik ben blij dat ik een casual ben en dat ik ook nog een normaal sociaal leven heb 8)

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    lol ik ben er ook 1:+
    ik vind morrowind ook wel lache maar een beetje saai.
    en fable zal ik niet saai vinden.

15. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Hoe weet jij dat nou, je hebt de game nog niet eens ;)Maar Fable zal idd wel minder saai zijn: meer aktie, kort avontuur.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    1-0 voor Svensson _O_

maar even ontopic:

als je het spel los in de winkel koopt krijg je dan ook die bonus disc of komen er 2 versies van Fable,1 met en 1 zonder bonus disc?

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Smaak hebben en een sociaal leven sluiten elkaar niet uit. En ik zeg niet dat ik morrowind goed vind, die was ook wat bagger wat mij betreft.

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  18. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Mja, dat zegt wel iets over jou smaak voor RPG's.
    Morrowind was 1 v/d diepste & beste RPG's die ik ooit heb mogen spelen, dus wat dat betreft hoef ik jou oordeel wat betreft Fable nog niet zo serieus te nemen.

Ik zit zelf weer te piekeren wat ik hier mee aan moet. Maanden, nee, jaren heb ik gewacht op Fable, met de gedachte dat het een superhit zou worden, maar nou krijg ik in de laatste maand allerlei tegenvallende berichten, dat Fable z'n hype niet kon waarmaken, maar aan de andere kant wordt er luid en krachtig verkondigt hoe geweldig Fable wel niet is.

Ik wacht het hele gebeuren nog even af, en hoop er het beste van.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou Morrowind's concept was in principe erg goed natuurlijk, het werkte alleen niet omdat de wereld nergens echt op reageerde. Qua diepgang, detail en vrijheid is het natuurlijk ongeevenaard. Maar ja, nog een weekje en dan kun je Fable zelf proberen :).

20. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    ... en dat doet de wereld van fable dus wel... _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina