Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een beginnetje gemaakt met fable. De gfx vind ik eerlijk gezegd niet zo geweldig, wel goed, maar niet super. De sfeer is wel gelijk goed!!! Ik denk dat het spel wel aan mijn verwachtingn zal voldoen. Ik houd jullie wel op de hoogte

2. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    waar moet ik dan aan denken? kan je t met de gfx van een ander spel vergelijken?

3. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Nu Star Wars Battlefront binnen is en al een aantal uurtjes in mijn Xbox draait is Fable de volgende game die me 's nachts wakker kan houden. Helaas hoor ik veel negatieve dingen over Fable maar die hoor ik graag want hoe minder ik er van verwacht hoe minder de teleurstelling (ik blijf positief :+ ).

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

umm... tja... ik heb fable uitgespeeld in 13 uur en 32 minuten... en ik heb alle side quest gedaan die je heb... ben nog bezig met demon doors maar tog minder leuk.. al ga ik heb zeker overnieuw spelen en dan voor de andere optie :)

5. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    kan je de speeltijd in het spel zien??? (of heb je je keukenwekker er naast gezet :+ )
    zo'n functie is altijd leuk, kwam er pas achter dak al 68 uur PGR2 had gespeeld :D _O_

13 uur keer 3 (1x evil, 1x good en 1x wat je zelf zou doen) = 39 uur speeltijd :D niks mis mee toch?

6. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

staat bij de tijd ;) het spel is zo vet maar zooo kort. het moest minimaal 2 keer zo lang geloof me. 1x evil en 1x good is cool. Maar wat je zelf wilt? dat kan niet denk ;) . Het is een fantastisch spel. echt super. Alleen de grootste teleurstelling is. en wat iedereen al zei hij is erug kort. Voor je het weet ben je bij het eindgevecht

7. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat maakt toch niet uit, daarna kan je doorspelen en ik heb er nu al zin in om gewoon rond te lopen door de wereld, monsters te verslaan en nieuwe dingen te ontdekken.

8. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    precies, nog een paar vrouwen erbij nemen, iedereen neermaaien die je tegenkomt... gewoon rondlopen lijkt mij al lachen

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja precies, gewoon even rondrennen, beetje ontdekken, beetje iedereen neermaaien. Heerlijk.

10. Chiwawaatje

Chiwawaatje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics van sudeki eerlijk gezegd mooier

11. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft de helft van dit forum fable al gespeeld :confused: wordt er gek van

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    En als de graphics niet helemaal geweldig zijn zoals de meesten maar lulden, dan was je nou niet teleurgesteld en zou je meer om andere dingen geven dan om de graphics.

13. XeoN

XeoN Guest

Fable kreeg een 90 in de PU.
    Kvond het nogal tegenvallen....
    Ik had zeker gedacht dat hij een hoger cijfer zou krijgen.

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    9 is niet hoog hoor ;). Ik denk dat een negen wel een goed punt is voor Fable nu ik de minpunten hier op het forum heb gehoord.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Alsof de cijfers van de PU enige betekenis hebben..

16. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    minpunten? ze zeggen allemaal hetzelfde... t is niet lang genoeg... maar elk spel kan je doorheen raggen toch?

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet hoe vaak ik dit moet zeggen, maar dat het spel aan de (extreem) korte kant is, is echt nog maar het kleinste probleem dat Fable heeft.

Riddick is ook kort, maar zijn 50 euro meer dan waard.

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik kan je geen ongelijk geven.

@ Svennson - Je kan je niet door Morrowind raggen of wel.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    dat heb je ons nu ook al een paar keer verteld :D :{

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    die schijn je binnen 1 uur uit te kunnen spelen... _O_ las ik op gamefaqs in ieder geval...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina