1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    geen idee nooit gespeeld...

2. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Heb het spel nu ook al zo'n 2 weken, en het is echt té kort vind ik hoor.
    Ook vind ik dat hele opgroeien verschrikkelijk snel gedaan, er word je gewoon gevraagd of je volwassen wilt worden! Dit spel is gewoon overhyped.
    Maar toch wel z'n 60 euries waard.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Wo das wel erg snel maar dan heb je niet echt veel submissies gespeeld.

4. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie niet wat goede punten opnoemen ipv het de hele tijd afkrake
    ???

5. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    wat is t nou??? is t te kort en gaat t te snel OF is t t geld wel waard :confused:

6. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gewoon de hele middag gespeeld bij een vriend van mij en ik vond hem echt enorm goed persoonlijk! Ik had de hele middag enorme interesse in hoe alles in mekaar zit maar ik kwam er echt niet aan toe omdat het best uitgebreid was.. Er zitten gewoon zoveel dingen in dat spel! :p

7. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben jaloers op jullie allemaal die het spel al gespeeld hebben :'-(

8. Japzor

Japzor ... Biertje ?

Leuk Bevonden:
    1
    En dat moet je ook zijn want hij is echt verdomd kicken! Ik zal niets verklappen maar het is gewoon echt geinig. :)

9. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel heeft een fantastische sfeer en schitterende graphics en sounds (oh you're norty ;)). Dit spel is echt leuk om te spelen. Het vechten is leuker dan bij KOTOR, maar het verhaal van KOTOR kan eigenlijk door geen spel verslagen worden (ik ben star wars fan ja). Wel heeft een vriend van me het spel na 11,5 uur helemaal (incl sidequests) uitgespeeld. Toch zet ik Fable naast KOTOR, waar het beste RPG op de Xbox betreft (de PSOne Final Fantasy's owned deze games natuurlijk wel). Zet je een pistool tegen mn hoofd om te kiezen welke van de 2 beter is, dan kies ik toch KOTOR, want die duurt veeeeeeeel langer en heeft evenveel sfeer en goede muziek. Het vecht systeem van Fable is wel de beste ooit in een RPG imo (hak, hak, stroom schieten, 6 man sluipen toch nog dichterbij en BOEM met force push iedereen weer aan de kant geblazen....geweldig!).

10. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de enige smaak is jouw smaak?

11. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    *kwijlt en treurt een beetje :'-( *
    Ik sluit me bij Sander Rongen aan en ben jaloers :mad:

12. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout - de rest van dit forum: 0-2 _O_

13. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh, het is nog maar een week wachten. Dan kunnen we allemaal van onze Fable PAL versies gaan genieten. :)

14. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Lang leve fable mensen. je wist toch al zeker dat het te gehyped zal zijn maar dat maakt niet uit het is waarschijnlijk gewoon een lekkere game waar iedereen die dat veel veel plezier aan zal gaan beleven. en zo niet.... daar hebben we het ruilforum voor.

15. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    De laatste loodjes wegen het zwaarst he, toen het steeds maar uitgesteld bleef worden maakte het me niet meer zo veel uit maar nu het er bijna is.... 8)

Ik heb btw voor de komst van Fable mijn Avatar ook maar meteen even aangepast :9

16. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

avatar? die titel kan je ook kopen bij fable 8) veel gelijkenissen he? wat bedoelen ze dan eigenlijk in fable met avatar? :confused:

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mneeh gelukkig niet, want dan kon ik mensen met slechte smaak niet afzeiken ;).

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  18. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat anders...

Wordt het niet gewoon tijd dat XBOX games wereldwijd op hetzelfde moment uitkomen. Ik wordt er een beetje ziek van om te lezen hoe het was, als ik nog moet meemaken hoe het is.

19. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Ik meen dat een avatar ook een soort van kruising tussen Fighter en een barbarian is, als je dat bedoelt.

Ik bedoelde er dat plaatje mee aan de linker kant van al mijn teksten :D

Ik heb deze net gegoogeld, ziet hij er niet eng uit 8)

Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHAHAHAAAAAAA! Dats is de allergrootste onzin die k ooit heb gehoord. Casual klinkt alsof de gameplay niet diep is en het is gemaakt om snel te cashen. En iemand het stempeltje casual opdrukken is ook heel makkelijk en kinderachtig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina