1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  2. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    En iedereen zeikt over de lengte, maar ik ben iemand die gewoon met enige regelmaat opnieuw aan het avonturen zou gaan en een paar monster ownen. Dat doe k ook nog steeds met morrowind. K denk vooral dat de mensen hier de lengte als enige "minpunt" kunnen vinden en hier net zo lang op blijven hameren zodat anderen minder enthousiast worden. Ook vergeten ze hierdoor alle prachtige pluspunten van deze game.

3. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Kom maar op met je plus punten, ik ben een en al oor :+

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Die zal k zo tegen maandag wel klaar hebben want nu weet ik nog niets zker. (Maar wel bijna zker:p) welteruste..

5. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen zit nu wel te zeuren van dat je hem in een paar uur kan uitspelen. Daar is dit spel gewoon voor gemaakt. Het is de bedoeling dat je hem snel uitspeeld zodat je het op een andere manier weer kan uitspelen.

En voor iedereen die zegt dat het veel te makkelijk was en veel te kort. Vertel me dan maar een hoe je de Sand Goose moet oproepen? Of waar je alle zilveren kisten/sleutels kan vinden? Of waar je de enigste draak in het spel kan bevechten? Nee, omdat jullie alleen maar zitten te zeuren en het spel niet echt spelen. Hoe het bedoeld was.

6. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, omdat die draak ook al uit het spel gehaald is.

7. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout - de rest: 0-3 _O_

en nu gaan we het weer over Fable hebben ;)

Edit:
    @ Fallout: waarom zit u zoveel op deze Fable-thread? Fable is volgens u toch voor casual gamers en u bent toch een hardcore-gamer? (0-4 ;))

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ja inderdaad, als je fable zo'n stom/achterlijk/simpel/slecht spel vindt, wat doe je hier dan nog ?
    We hebben nu meerdere malen jou mening gehoord, en ik denk dat het nu wel een keer genoeg is ?

Als je het spel niet leuk vind dan praat je er toch niet over ? ( in iedergeval niet zo veel zodat wij er last van krijgen )

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wil jij soms zeggen dat de gameplay van Fable diep is? Dat is namelijk de grootste onzin die ik ooit gehoord heb.

Ik weet niet wat voor score jij aan het bijhouden bent, maar al die wazige argumenten die niets met het onderwerp te maken hebben vind ik niet echt indrukwekkend. Maar goed dit haalt idd weinig uit verder, ik kom wel weer kijken als Fable uit is.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe zodra jullie Fable ook gespeeld hebben moeten jullie allemaal toegeven dat Fallout gewonnen heeft.

11. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, zit es niet zo off-topic te blaaten... iedereen heeft z'n mening en die van Fallout is toevallig anders dan die van "de rest".

Fable is nog maar 4 daagjes van ons verwijderd dus laten we er allemaal het beste van maken en tegen de tijd dat iedereen em fijn kan spelen praten we verder over hoe goed/slecht/lang/kort hij wel niet was... ik heb er iig vertrouwen in, het lijkt me een uitstekende game met een geweldige replay-waarde. Het is misschien jammer dat er veel is uitgelaten of dat hij zo kort is zoals iedereen zit te blaaten... maar ze hebben geprobeerd het maximale eruit te halen, en ik geloof dat ze een heel eind zijn gekomen.

:)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De game is juist slecht omdat de replay waarde bijna 0 is. Heb jij de game al gespeeld? IK dus wel en fallout ook. De meesten hier zeggen dat de game geweldig is en een geweldige replay waarde heeft zonder het gespeeld te hebben. Ik hoop dat jullie allemaal €50-€60 neer tellen en flink op jullie bek gaan.

Er zijn hier mensen die jullie waarschuwen om geen miskoop te doen en eerst wat dingen overwegen voordat jullie de game kopen. Het enigste wat je als reply is "dit is een geweldige game ik ga m zeker halen" en "ik ben lekker naief en luister niet naar wat jullie zeggen".

Ik zou zeggen speel het spel eerst voordat je zegt dat het spel helemaal geweldig.

13. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens...laten we over FABLE praten en dit kinderachtige gedoe achter ons laten ( GRAAG GEEN REPLY OP DIT ANDWOORD)

Ik verwacht Fable eigenlijk al woensdag - donderdag te ontvangen van GCSHOP en ik denk dat Fable dan ook wel in de winkels te vinden is....ik kan niet wachten...(ook al is ie te kort kan mij niks schelen...ik ben toch een " Trage Gamer") ( is een mening en daar hoef ik geen andwoord op)

14. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, ten eerste zoek ik hier zoiezo geen ruzie :p.

En daarnaast kan ik echt wel mn eigen keuzes maken... ik kan zelf wel beslissen wat ik wel of niet een goede game vind. Ik geef eerlijk toe dat ik speculeer omdat ik de game nog geen seconde heb gespeeld. Al met al wil ik de game toch hebben en ik zal je eerlijk gelijk geven zodra ik vind dat je dat hebt ;).

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb er nu 4 uur opzitten en vind het spel super ! _0/

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Grappig dat alle reviews de replay waarde een hoog cijfer geven, dus dat de replay waarde 0 is zal dan nog wel meevallen

17. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fable nog niet gespeeld. Krijg de game van de week binnen (GCShop). Maar ook al is de speelduur maar 10 tot 15 uur, ik weet zeker dat ik Fable meer dan één keer uit zal gaan spelen. Minimaal 2, waarschijnlijk 3 keer. Net als bij Star Wars KotOR.

Even een rekensommetje: 3 x 10 - 15 = 30 - 45 uur gameplay! Daar kunnen de meeste games niet aan tippen.

Bovendien had Ninja Gaiden ook geen superlange speeltijd, maar maakte dit Ninja Gaiden tot een slechte game? Ik dacht het niet. In tegendeel, het is een topper. Ik verwacht hetzelfde van Fable.

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Schrik niet, maar niet alles wat je leest is waar :eek:!

19. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn teller staat nu op 11,5 uur en ben al denk ik tegen het einde van het spel. Een vriend van me had m echter precies op 11,5 uur helemaal uitgespeeld. De hoge cijfers die dit spel krijgt voor replay is onzin, maar het algemene cijfer voor dit spel (rond de 9) klopt gewoon. En dit is geen geblaat of gezeik...het staat gewoon op de teller dus is een feit dat ie zo kort is. Maar dit spel is verschrikkelijk leuk om te spelen...ik hoop alleen dat er nog zo'n 3,5 uur speeltijd bijkomt en dat ik m dan pas uitgespeeld heb. En ik doe ook heleboel dingen naast de missies, zoals 2 vrouwen onderhouden en naar de kapper gaan en kijken welke shop het beste wapen verkoopt en huizen kopen, opknappen en verhuren. Hierna hoef je het spel niet per se opnieuw te spelen, want je kan gewoon doorspelen nadat je het uitgespeeld heb en dan kan je bijvoorbeeld alsnog evil worden door iedereen te doden die je tegenkomt en je vrouw te slaan. Dit spel is gewoon geweldig, zolang het duurt....

20. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Neej Dus jou geblaat ook niet ? _0/ ( wie weet wie weet )

maar ok enough about this bullcrapp.
    LAten we gewoon weer On-Topic blijven en deze nutteloze discussie beeindigen met een Kusje! :eek:

Greetz Sab

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina