1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Maar, als je een spel snel uitgespeeld hebt, dan hoeft de replay-waarde nog niet laag te zijn. Of snap ik je verkeerd?

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk juist dat bijna alle spellen meer als 30-45 uur gameplay hebben.

Bij dergelijke spellen als Fable is het juist belangrijk dat het spel wat langer duurt. Eenmaal uitgespeeld vind je er niks meer aan. Sommige spelen het nog een keer uit maar dat is ook niet de volgende week. Wat ik bedoel is dat wanneer je het uitspeeld de komende tijd geen zin meer hebt om het te spelen. Daarom had het langer moeten duren. Toch z'on minimaal 100 uur. Het spel is ook wel leuk om een keer uit te spelen maar meer ook niet. Je kunt het spel dus beter lenen of huren, want €50-€60 voor een game van 10 uur is toch echt veels te duur.

3. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    100 UUR!!! 8) _0/

zelfs Project Gotham 2 heb ik nu nog maar 70 uur gespeeld :confused:
    waarschijnlijk heb ik alleen Halo zo'n 100 uur gespeeld ivm de multiplayer maar een singleplayer-game met 100 uur gameplay :confused: _0/

4. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    @Gouranga: Je begrijpt me verkeerd. Want je kan als je m uitgespeeld hebt niet nieuwe verhaal-veranderende filmpjes krijgen, zoals bij KOTOR als je m opnieuw uitspeelt (maar dan de andere side). Dus KOTOR had een ongelofelijk hoge replay-waarde, want je kreeg een ander verhaal voorgeschoteld de tweede keer. Bij Fable veranderd alleen je mannetje van uiterlijk en reageerd iedereen anders. En als je m op 'good' uitgespeeld heb, kan je nadat je de eindbaas hebt verslagen gewoon verder met je mannetje door die wereld. Kortom dan kan je dus alsnog evil dingen doen, waardoor je mannetje veranderd en de wereld om je heen anders reageerd, dus hoef je m niet helemaal opnieuw uit te spelen. Nadat je m uitgespeeld hebt doe je gewoon een uur lang evil dingen en je hebt dan een idee hoe het spel was als je vanaf het begin evil dingen deed. Heeft dus niets met de verhaallijn te maken zoals bij KOTOR. Snappie m nu?? Weinig replay waarde dus. Maar als je het leuk vind om nadat je hem hebt uitgespeeld nog steeds elke dag Fable op te starten om je virtuele vrouwtjes in het spel te plezieren....tsja iedereen zn ding zal ik maar zeggen dan, want meer is er echt niet te doen hoor. Er is geen Blitzball zoals bij Final Fantasy ofzo.

En iemand had het erover dat Ninja Gaiden kort is....Hallo, das een action game, dus voor zijn genre is ie juist lang. Fable is een RPG dus voor dit genre is ie kort. Klaar. Maar daarom niet minder vet! Koop de game als Fable je aanspreekt, want hij heeft mij en vele anderen zover geen moment teleurgesteld....

5. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of die vraag al een keer gesteld is, maar weet iemand of ik Fable op de releasedate (8 okt.) krijg, als ik 'm heb besteld bij GCShop?

6. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    je kon toch mini-games doen in de cafe's? ik weet niet of dit veel voorstelt hoor??

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Laat ik het zo zeggen je kunt ook een pak kaarten uit de kast pakken bij je thuis 8). De mini games stellen geen reet voor.

Voor een RPG is dat een gemiddelde. Verder heb ik Halo co-op zeker veel meer als 100 uur gespeeld. Ik speel al mijn spellen veel. Dat heet waar voor je geld. Als je €60 betaald voor 10 uur gameplay ben je niet goed in je hoofd of je moet heel rijk zijn en geld je niks kunnen schelen.

8. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    dan kies ik toch voor dat laatste :+

9. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die minigames vind ik totaal niet interessant, maar anderen vinden dat misschien wel weer leuk. Maar dat noem je toch geen Replay waarde...een beetje kaarten in een nep café nadat je m uitgespeeld hebt...nee, ik denk t niet.
    Maar dat zijn wel weer die detailles die het spel vet maken, want in een echt cafe wordt soms ook gekaart. Ook wordt er in die Fable café's geflirt en is er een bart, die tegen betaling een rijmpje voor je maakt, waardoor iedereen zn aandacht op jou en de bard vestigd, wat het flirten dan makkelijker maakt, omdat je aan t entertainen bent. Je kan ook mensen dronken voeren enz....Dit spel bevat heel veel van dit soort detail. Rondleidingen door het HERO-Guilde, gesnurk in de nacht als je bij een raampje staat van een huis. Je loopt binnen tijdens een toneelstuk en alle kindertjes worden druk omdat jij binnenloopt (als 'good' karakter in ieder geval). Rond etenstijd (wanneer het donker wordt), als je dan langs een huisje loopt, dan hoor je de kindertjes druk zijn en hun ouders praten enz. enz. enz. Gewoon vet, maar heeft niets met replay te maken...das logisch.

10. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    GCShop verstuurd de game zodra zij deze binnen krijgen. Je ontvangt Fable dus zaterdag en anders maandag of dinsdag pas (TPG is niet altijd de snelste).

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    eej mensen! 8 okt. komt hij uit toch? denken jullie dat hij dan ook bij dixons te koop zal zijn?? Want ik heb namelijk zo'n kortingsbon uit xbm geknipt aan het begin. Alvast bedankt!

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    tuurlijk is Fable bij de Dixons op 8 oktober te kopen als je geluk hebt zelfs 1 à 2 dagen eerder

13. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bij die cheating bastards van de FRS zeker iig.

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx!!

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal morgen is even bij de lokale spellenboer kijken of het spel er al ligt.!

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik ook, lijkt me een echt stoer spel. Maar het is dus veel hack'n slash? :D dat lijkt mij echt leuk, met rpg elementen dus. Weet iemand met welk spel je de graphics kan vergelijken??

17. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Morrowind ( ongeveer ) of misschien een beetje Beyond Good and Evil, en dan vooral de buitenlevels.!

Maar als je filmpjes en/of plaatjes bekijkt. misschien kom je er dan zelf uit!.

18. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Het spel lijkt mij ook een topper. Ik kan ook niet wachten. Nog een paar dagjes doorkomen...

19. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja nog een paar daagjes en dan... FABLE :D

20. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Alles wat ik kan zeggen is..Wacht maar af...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina