1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ha haaaa vrijdag lekker ziek melden :) , wachten totdat mun ouders uit de deur zijn :D en MOOOAAAAAAAAP naar de winkels 8) (en hopen dat ze hem hebben)

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Peter Molyneux biedt zijn excuses aan voor Fable:

Fable, de meest recente game van Peter Molyneux, is nogal gemengd ontvangen. De één vindt het fantastisch en de ander is minder onder de indruk van het resultaat. Molyneux heeft zich de kritiek aangetrokken en heeft nogal onverwacht op een officieel forum zijn excuses aangeboden voor het ontbreken van verschillende opties in de game. Het spijt hem vooral dat hij teveel heeft losgelaten over de game waardoor bepaalde verwachtingen ontstonden waaraan uiteindelijk niet kon worden voldaan. Bij volgende titels zal hij meer letten op welke informatie hij zal vrijgeven, aldus Molyneux.
    However, what happens is that we strive to include absolutely everything we've ever dreamt of and, in my enthusiasm, I talk about it to anyone who'll listen, mainly in press interviews. When I tell people about what we're planning, I'm telling the truth, and people, of course, expect to see all the features I've mentioned. And when some of the most ambitious ideas get altered, redesigned or even dropped, people rightly want to know what happened to them.

If I have mentioned any features in the past which, for whatever reason, didn't make it as I described into Fable, I apologise. Every feature I have ever talked about was in development, but not all made it. Often the reason is that the feature did not make sense.

bron: www.gamer.nl

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    nee.
    ik hoop dat het geen kut game word!:mad::mad:

4. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het ook niet, maar er zijn gewoon een paar dingen uitgehaald. Maar er zijn genoeg goede dingen over om dit spel tot een topper te maken.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij zegt niet dat het een kut game is(welke developer zou dat doen?), maar hij verontschuldigt er zich voor dat sommige features die hij beloofd had niet in de game zijn gekomen.Hij heeft hierdoor geleerd nooit meer over features te praten waarvan hij niet 100% zeker is dat ze een game kunnen halen

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ja oke maar toch..

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kut game? nee!, goede game ? zeker niet!

Morgen is hij er zeker nog niet. De spellen zullen morgen wel naar de winkels verstuurd worden. Als je woensdag vroeg naar de FRS gaat dan heb je een grote kans dat je Fable daar kunt krijgen.

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  8. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    Weet je, ik word gewoon schijt en schijtziek van jouw reakties.

Wat kan het mij nou verrekken dat een game €60 euro kost en je binnen 10 uur kan uitspelen. Als die 10 uurtjes voor mij een geweldige ervaring zijn dan zou ik er zelfs nog €100 euro voor neertellen.

Halo had ik binnen 8,5 uur uitgespeeld de eerste keer...was die game zijn €70 euro dan niet waard????

Ik wil alleen maar zeggen dat ik liever €60 euro uitgeef aan een geweldige game met 10 uur gameplay dan aan een game waar je 20 of meer uurtjes over doet en niet zo'n geweldige gameplay heeft. Ben ik dan niet goed in mijn hoofd??? dacht het niet hé. Ben ik rijk, absoluut niet. Ik ben gewoon een gamer met een klein inkomen en betaal liever voor iets wat mij flink kan amuseren dan voor iets wat ik na enkele uurtjes wel weer heb gezien.

Ik heb Fable al 2x gespeeld en weet dat het spel een geweldige gameplay heeft...misschien niet voor jou maar voor mij wel.

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik wacht lekker tot hij classic wordt :p(wordt ie toch wel ;))

10. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    het krijgt een 9 in de PU van jan natuurlijk.

11. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Idd pacey. wordt ook ziek van die gozer. waarom moeten die gasten 43x herhalen dat fable zo tegenvalt. heb veel meer positieve reacties gehoord dan negatieve....dus, kweet niet wat gasten zoals fallout en gforce op dit forum doen. 1 of 2 keer je mening geven is genoeg.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry heb ik iets gemist? De laatste keer dat ik de forum regels checkte was het niet zo dat enkel geobsedeerde fanboys op de reply knop mochten drukken. Dit is een forum, geen sekte, zoek het een keer op een in een woordenboek zou ik zeggen.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je maar niet over je XBox kotst

Right fanboy luister naar wat je zegt man. En wat betreft kan uitspelen. Als je heel , heel sloom speelt kom je met alle shit erop en eraan op 20 uur.

Je moet Halo ook niet op n00b difficulty spelen. Tevens ben je de 1000 uur aan multiplayer vergeten.

Maar je geeft nu €60 uit aan een game van 10 uur met een niet z'on geweldige gameplay. Kun je toch beter 1 halen van 20 uur.

Nee je bent een beetje naief. Wij proberen mensen hier een miskoop te verkomen. Dus niet zeiken over meningen.

Ik heb het al uitgespeeld en ik vind de gameplay maar zuigen hoor. Is maar een mening maar veel van de mensen die het spel gespeeld hebben vinden dat ook. Als je een Fanboy bent met Fable links in je sig die zich helemaal blind kijkt dan kan ik er niets aan doen. Blijft allemaal nog steeds een mening.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind het ook vervelend dat sommige users op alles wat andere user sposten(positieve dingen over Fable) negatiev moeten reageren om te laten zien hoe kut Fable wel niet is.Als ze 1 of 2 keer zeggen dat het een rukgame is snappen de andere users ook wel wat je bedoelt

edit//perfect voorbeeld is de reactie van GForce boven de mijne ;)

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Iedereen mag zijn mening geven. Als je dan in discussie raakt zal die mening dus meerdere keren naar voren komen. GForce en Fallout mogen dus gewoon mee discussiëren. Hou het echter wel netjes en post inhoudsvol.

Ik sluit me trouwens geheel bij Paceydre aan en wil er ook wat aan toevoegen.
    Aangaande Gforce's post:
    €60,- voor 10 uur gameplezier is natuurlijk minimaal. Als de game je boeit speel je hem toch langer dan dat.. Boeit de game je niet, dan is het sowieso zonde van je geld en mag je blij zijn dat je er binnen 10 uur van af bent. Of zie ik dat nou verkeerd..
    Anyway; om maar bij de 10 uur en €60,- te blijven. Je betaald dan in principe €6,- voor 1 uur entertainment. Er zijn mensen die €15,- betalen van 12 minuten entertainment (karten bijvoorbeeld).. Als het nou een geweldige ervaring is, dan heb je het er toch voor over?
    Ik zelf heb Fable gewoon lekker besteld en ik kijk wel wat ik ervan vind.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    @Tim1285

Je moet het ook van de andere kant bekijken. Dus dat mensen zeggen dat het een geweldig spel is. Dat weten we dan toch ook wel na 1x, 2x of niet soms. Een forum is er voor om een discussie te voeren. We kunnen ook niks zeggen en dan krijg je van die mooie threads waarin iedereen het eens is. Het is hier volgens mijn niet verboden om iets te zeggen waar de rest het niet mee eens is ofwel ? of worden we nu gebanned ?

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het wel mee eens maar de vergelijking klopt niet helemaal. Je gaat maar 1x in de zoveel tijd karten en dan valt de prijs wel mee. In principe wil je een game die je een paar keer per week speelt en het nog steeds leuk vind.

18. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Als je hem vergelijkt met andere RPG's stel ik je in het gelijk. Maar als je hem vergelijkt met andere games in het algemeen stel ik je in het ongelijk.
    PDO speelde ik de 1e keer in 2 en een half uur uit. Toch €50,- voor betaald. Achteraf heb ik er nog steeds geen spijt van omdat het een geweldige ervaring was.
    En het ligt er idd aan hoe je het relativeert. Ikzelf zou er nog steeds geen €15,- over hebben om 12 minuten te mogen karten. Ik ben echter wel de kerel die €50,- neer telt voor een game van 10 uur. :) Maar de manier waarop je relativeert is dus ook meteen hoe je aan je waarde oordeel komt. Zo kan het dus zijn dat de ene persoon struikelt over de speelduur, en de andere niet. :)

19. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    En anders ga je toch naar een winkel waar bij je het spel binnen 24 uur nog kan ruilen, heb je Fable uitgespeeld en staat het je tegen kan je die nog lekker voor een nieuw spel ruilen :9

20. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, verkeerde knop gebruikt, sorry :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina