1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Met de prijs in het achterhoofd wil ik het volgende bijdragen: Je kan er ook voor kiezen om een keer niet uit te gaan (vrijdag & zaterdag) en in dat weekend fable te spelen. Kost hetzelfde. Qua geld en tijd. Alleen ontspan je dan op een andere manier.

Dan nog even over de speelduur. Er zijn ook mensen die fable niet in een klap zullen uitspelen. Ik ben daar 1 van omdat ik daar gewoon geen tijd voor heb. Ik heb het al druk genoeg met school, dus ik zal fable gebruiken om te ontspannen. Bij mij zal het dan waarschijnlijk ook langer duren voordat ik hem heb uitgespeeld. En dan bedoel ik niet de tijd die heb gespeeld, maar ook de tijd daar tussen. Ik zal dan bijvoorbeeld op zondag spelen, maandag een beetje en dinsdag weer helemaal niet. Zo duurt het ook langer voordat het spel is uitgespeeld.

2. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel euro is die kortingsbon? anders gak de XBM ook ff halen

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had liever mijn Fable niet gekocht. Ik heb er heel erg spijt van. Ik had liever een game gehad als Star Wars Battlefront (die ik nu ga halen). Helaas kan ik niet meer ruilen als ik hem in Amerika heb besteld. Voordeel was wel dat ik hem samen met iemand anders had gehaald en dus nu maar €25 kwijt ben.

4. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

7,50 toch? :confused:

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Um ook ik heb het spel uitgespeeld. En ik vind het spel echt super. Dus wat nou? Wil je dat mensen dat spel niet gaan spelen omdat je het hun niet gunt om er plezier aan te beleven?

edit: Me xcuses voor de dubbelpost

6. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Alle kleine beetjes helpen :cool:

7. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb je toch een gratis XBM... staat de review van Fable er ook in??? kan ik eerst XBM kopen en na de review alsnog beslissen of ik die bon ga verzilvere *)

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, doe jezelf een lol en ga je met andere games bezig houden.

Edit:

Oeps srry, k had niet geleze dat de strijd over was. srry O-)

Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  9. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    W00t 1 a 2 dagen eerder? serieus? kk vet. denk je dat dit ook bij e-plaza misschien zo is? alvast bedankt.

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vrijdag is het zover *)

11. Elendill2003

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik tel de nachtjes :D.

Maar ff over de zinlose discussie: iedereen heeft zn mening en die mening zullen ze door het lezen van een post op een forum niet veranderen denk k.

En k ben echt heel blij dat er misschien een draak in zit (geen spoilers aub) want daar heb k me rot naar gezocht in morrowind.

Gforce, ben je grieks?
    srry dat k dit in mn post zet maar k kan de pm knop niet vinden.

12. Noobster

Noobster 1 shot, 1 kill

Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de naam van iemand klikt verschijnt er een menu waar je PM uit kan kiezen.

13. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    :confused: Ik had het over die kortingsbon hoor.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    de winkels krijgen de games vaak 1 à 2 dagen voor de release.Officieel mogen ze Fable dan pas op Vrijdag verkopen.Maar vele winkels (met name FRS) leggen hem zo gauw ze hem binnen hebben in de winkel.Of ze dat bij E-plaza ook doen weet ik niet, maar als ze hem op donderdag er nog niet hebben liggen kun je een verkoper vragen en misschien krijg je hem dan nog wel mee

15. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    bij free record shop mag je hem binnen 1 week ruilen :cool:

maar dan nog... ik heb iets van 40 spellen en maar 3 ervan deed ik langer over dan 2 dagen en de rest allemaal binnen 1 dag uitgespeeld. mwah ik ben niet rijk... ik ben gewoon gek om elk spel die me iets lijkt tekopen.
    daarom denk ik dat fable geen kut spel is in mijn ogen, ik heb er veel van gezien veel van gelezen en het boeit mij nog steeds.
    ik ga fable kopen en ik hou hem gewoon want, ik denk dat deze game me tog langer gaat boeien dan 1 dag aangezien je good en evil kunt spelen maakt het helemaal mooi.

/edit
    Hier in den bosch liggen de spellen heel vaak 2 dagen voor de release date in de rekken, veel mensen weten dat nog niet dus morgen zal ik maar even kijken. en btw hun halen het wel uit de doos als die daar nog in zit voor mij, ik ben daar vaste klant :+

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    kortingsbon is geen 7,50 maar 5€. 5€ korting op álle xbox games bij dixons (geldig tot 20 okt. ofso) en jah in het blad staat ook de review van fable, krijg een 9 volgens mij.

17. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

Krijg je tog 50 eurocent korting en een gratis xbox magazine :cool: als je een spel koopt

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon in de winkel eruit scheuren :D:p

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    heeft iemand het spel al in de winkel gezien :) ben nu echt behoorlijk nerveus! :)

20. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    ik ook zenuwachtig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina