1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe....

Ik zeg niks.

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. Wat boeien die paar dagen nou?

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zo zijn de regels gewoon, dat je een game niet voor de release date verkoopt. Maar die flikkers bij de FRS houden zich er nooit aan.

4. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het gevraagd aan een gast bij de dixons en hij zei dat ie 'm waarschijnlijk morgen had en dat ik 'm dan op kon halen.

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  5. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Heb even contact gehad met GCSHOP!

@qlimaxter: wanneer speel je Fable liever?

Morgen of volgende week?....simpel andwoord lijkt me |:-

6. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    @ fallout: Een soort van erecode dus. ;)

@ hayate2002: Je begrijpt mijn post verkeerd. Wat ik bedoelde te zeggen was dat GCShop Fable vandaag gewoon al op de bus had moeten doen. :)

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    K heb ff een vraag aan de mensen die fable al hebben gespeeld. Kan je zeg maar als je een huis heb gekocht, dat huis op een of andere manier inrichten? Het antwoord zal wel als spoiler worden gezien dus zet het plz in zon groen blokje. Alvast bedankt.

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Heb hier ooit eens gezegd dat Fable het niet volledig zal waarmaken. Ik werd nogal afgebrand.

Volgens mij is het best een goede game, alleen gezien de verwachtingen valt ie wat tegen.

9. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    eey, ik dacht dat fable altijd 15 oktober uit kwam, maar nu lees ik opeens dat hij 8 oktober al uit komt.... Dus hij ligt aanstaande vrijdag al in de winkels??

10. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar dagen en dan kan ik hem zelf gaan spelen:). Wel jammer dat ik hoor van sommigen mensen dat ze de game in 10 uur uitspelen. Maar ja mezelf kennende doe ik er toch langer over.

11. Zedd

Zedd GC

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, Steven van GCShop hier. Ik krijg aardig wat mailtjes over dit onderwerp en er hier ook al een discussie over gaande is dus post er hier maar even over.

De distributeur heeft Fable vandaag binnen gekregen. Wij rekenden erop dat we ze dan ook morgen binnen zouden krijgen, maar nu kwam de distributeur net met het vervelende bericht dat ze onder druk van Microsoft nog niks mogen uitleveren. Nu hebben we bij een pre-order actie zelf wel vaker zo'n bericht gehad dat we niks mochten versturen en de eerste paar keer hielden we er ons ook aan (totdat we tot de conclusie kwamen dat we de enige waren), maar nu worden ze dus helemaal niet uitgeleverd door de distributeur. Ze konden hier helaas niet onderuit komen. Dat betekent dus dat we pas donderdag kunnen beginnen met versturen en je je game dus toch op de releasedate zelf in huis mag verwachten. Erg jammer, ik weet hoe vervelend het is nog een dagje te moeten wachten (hell ik wacht er zelf ook op :)) maar helaas valt er niks aan te doen.

Andere winkels behalve de FRS en Bart Smit enzo krijgen hem morgen ook nog niet. Mocht je de game nu morgen dus wel bij de FRS en Dixons enzo in de schappen vinden, meld dat dan even zo vroeg mogelijk hier (of op ons forum als de mensen van XBW dat liever niet hier hebben), want dan kunnen we misschien nog wel wat regelen.

12. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen toch naar de stad, dan zal ik wel eens voor je kijken Zedd. Ik laat het dan zo snel mogelijk weten (ben wel pas rond de 9 uur 's avonds thuis).

13. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jammer, bedankt voor het nieuws:).

Ben je zelf trouwens ook een game-fan? Zo ja wat is je lievelings console? En op welke spellen wacht jij? En welke games vind jij erg goed?

14. Joopie

Joopie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had dimensionplus nog gebeld aan het eind van de middag...en ze hebben me toegezegt dat ik m morgen kan halen,alleeen als er een bepaalde brief bijzit ....mogen ze niet gelijk verkopen.(de naam van die organisatie is me ven ontschoten)

ik weet natuurlijk niet of iedere shop dezelfde distributeur heeft...zou jammer zijn we nog een dagje moeten wachten *)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat een retorische vraag ;) ?

16. Zedd

Zedd GC

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Dude_Dude :)

Tuurlijk ben ik een gamer, anders zouden wij nooit aan GCShop begonnen zijn :)
    Ik heb alle consoles, elke heeft wel exclusieve games waarvoor je hem in huis moet halen, maar mijn favo series komen uit op de PS2 (Final Fantasy en MGS). Mijn wishlist is ook redelijk groot, maar ik verwacht het meest van MGS3, Halo 2, Jade Empire, PoP2, Advent Rising en Half-Life 2.

En Joopie, wij dachten ook tot laat in de middag dat wij hem nog morgen binnen zouden krijgen, waarschijnlijk heeft dimension plus het niet op tijd meegekregen. Het lijkt mij sterk dat ze hem morgen hebben.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik check de FRS wel even voor je in Nijmegen. Als het blijkt dat ze de distributeur gezogen hebben en daarmee morgen de game in de winkel laat ik het je weten.

Speel je btw ook FFXI of DiabloII ?

18. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Misschien wat games betreft niet, maar het scheelt meestal maar 1 dag... En als je de FRS noemt, moet je ook de anderen noemen die zich niet aan releasedata houden, zoals Bart Smit in een aantal gevallen, de Media Markt, de Music Store, Intertoys in een aantal gevallen... Eigenlijk komt het er op neer dat ze die regels die jij aanbidt allemaal regelmatig overtreden...

Trouwens, een positief berichtje over de FRS, eentje maar... De Star Wars Trilogy DVD box hebben ze netjes op de releasedatum verkocht, de 22e september 2004... Dat terwijl andere winkels deze box al in de verkoop hadden gegooid op de 21e...

Het zijn wat dat betreft gewoon allemaal etters, of geen één... Het is maar hoe je het bekijkt, maar ik vind het onterecht om alleen de FRS te beschuldigen van het feit dat ze games 1 of 2 dagen vóór de officiële releasedatum verkopen...

19. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wat maakt die ene dag nou uit?
    En mensen morgen is ie bij dixons in Drachten teminste hehehe....

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eh aanbid?

Het enige wat ik aanbid, dat is mn vriendin (en Half-Life 2 natuurlijk). O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina