1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk joh...

2. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Precies of je loopt drek 60 euro mis omdat ze de volgende dag het spel ergens anders gaan kopen!

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    WTF is je probleem nou? Ik snap je echt niet :confused:.

Laatst bewerkt: 5 okt 2004
  4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Anyways wel jammer dat ik 'm dan toch pas op de releasedatum krijg, maarja het is het wachten waard.

Wat is er trouwens mis met het feit dat winkels spellen vóór de releasedatum verkopen? Ik vind het alleen maar lekker als ik verblijdt wordt met het feit dat ik het spel waar ik al lang op wacht, nu 1 of 2 dagen eerder kan spelen.

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Waar heb jij hem dan besteld Luc E. Fer?

6. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    heb net 5 minuten geleden Fable besteld bij GCShop :D (ook al betaald overigens ;))

laat Fallout maar lekker lulle, ik ga dikke lol hebben met Fable _O_

7. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ach, mij maakt het niet zoveel uit waarneer die binnenkomt. Ik heb het deze week toch veels te druk. Dus als hij vrijdag op de deurmat ligt, ben ik tevreden.

8. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb m uitgespeeld....na 14 uur. Vet spel!! (jammer dat ik niet hetzelfde als bij Final Fantasy kan doen...een über sterk monster verslaan ofzo als extra uitdaging na je m uitgespeeld hebt)

Ik vind alleen dat je bij dit soort spellen meer op je innerlijke duivel ingespeeld moet worden. Want bij Fable en KOTOR dan is het eigenlijk alleen maar voor de 'lol' dat je iets evils doet. Het zou bijvoorbeeld moeten zijn dat bijv. je vriendin voor je neus vermoord wordt en dat je dan moet beslissen om het aan de wet over te laten wat er met de moordenaar gebeurd of dat je het heft in eigen handen neemt met de speciale kracht die je bezit. In het echt laten we de wet natuurlijk de moordenaar veroordelen, maar wat zouden we doen als we magische krachten hadden en we dus sterker dan de wet zijn en voor niemand hoeft bang te zijn. Dan weet je pas echt of je goed of slechtaardig bent en ben je dus veel persoonlijker met de game betrokken. Of gaat dit te ver...misschien een idee voor Fable 2 op de XBOX2...

9. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk bij Bart Smit. Hebben vandaag nix binnen gehad met de vracht. Morgen misschien via de post. Maar wij mogen hem nog niet verkopen. Alleen als er bericht is van het hoofdkantoor. Maar mocht hij eventueel verkocht worden bij de FRS of Dixons verkopen wij hem ook. Dus de kans is groot dat hij idd morgen in de winkel ligt... ik hoop het stiekem wle dat we hem morgen mogen verkopen, neem ik er meteen 1tje mee

10. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmmm... Er is geen probleem, maak er dus ook geen één... Ga nou niet zo door op iets volstrekt onbelangrijks, man...

Deze topic gaat over Fable, ik ben het eens met degenen die blij zijn als het spel morgen in de winkel ligt... Ik ga hem gewoon meteen halen...

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ey screw mijn pre order bij f*cking e plaza, daar hebben ze em pas vrijdag. IK GA MORGE FABLE HALEN :D:D:D:D!

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    lol, eh jij was problemen aan het maken met het insinueren van vreemde dingen.

13. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen of er een draak in fable zal zitten? Ik wil niet weten waar wanneer of hoe alleen of ie erin zit.

Edit:

"Wil je iedereen spreken, alle queesten uitvoeren en op je gemak spelen dan ben je zeker honderd uur zoet." uit de review van fablefan.nl

Nu ben k dus confused he, ook al is het de review van een fan site, dan mag je tog alsnog niet liegen? dus deze gast heeft dus gelijk en dus heeft fallout HEEL ERG ONGELIJK!! of heeft de reviewer een enorme berg lopen liegen?

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  14. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom het nu weer gelijk op Fallout steken? Hij is heus niet de enige in deze thread die zijn onvrede heeft geuit over de in zijn ogen nogal korte duur van Fable. Deze kritiek kom je trouwens ook in veel reviews tegen.

En tja, honderd uur... je kunt in principe natuurlijk net zoveel tijd steken in de game als jezelf wilt, maar of je het ook daadwerkelijk zolang volhoud lijkt me eerlijk gezegt nogal twijfelachtig. Je kunt bijv. wel met ieder personage uit de game gaan lopen praten, maar dat zal in veel gevallen verder helemaal niets uitmaken voor de game en is dus eigenlijk alleen maar een kunstmatige manier van tijdrekken voor jezelf. Qua het volgen van de verhaallijn en het doen van de subquests kom je iig niet aan zoveel uur volgens iedere review die ik heb gelezen.

Het zullen echt alleen de Fable fanatics zijn die mogelijk zoveel tijd aan deze game zullen kunnen besteden :)

15. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is een hele oude preview volgens mij hoor. Is misschien handig om naar de datum te kijken. Het is ook absoluut geen review, Nog een verschil.

Fable, als je werkelijk ALLES doet dat momenteel bekend is, inclusief een paar geheimpjes, dan ben je nog geen 20 uur bezig. Misschien 22 uur als je al je spreuken volluit wilt en van slecht naar goed wilt gaan nadat je hebt spel uit hebt.

Dan heb je echt wel alles gedaan en gezien, op de geheimen die nu nog niet bekend zijn na of course.

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, dat eindeloze gezeur over die levensduur. Ik heb liever een spel waar ik in een keer 15 uur mee bezig ben (en het naar me zin hebt) dan wat Nintendo met Zelda the windwaker gedaan heeft (terwijl dat spel wel hoge reviews krijgt). Daar hebben ze tijd weten te rekken door je keer op keer de hele oceaan over te steken en je de vier eindbazen die je al verslagen hebt nogmaals te laten doen. Dat is pas zwaar irritant.

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    5 savegames per profiel. Dus je maakt een nieuw profiel aan voor d'r, dan kan ze 5 keer saven, een keer na de tutorial misschie, dan kan je altijd alles ene keer op 'slecht' doen, en op goed, of wat je wilt. Zat! :)

18. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Laat ik het wat duidelijker maken. Als je Fable echt goed wilt spelen, alles wilt proberen en zien en ook nog eens op verschillende manieren het spel wilt doorlopen dan kom je wel aan het genoemde aantal uren. Daar moet je natuurlijk wel zin in hebben.

Mensen die zeggen dat je in twintig uur klaar bent (waaronder dus Fallout en baas Mirik), hebben geen ongelijk, maar dan laat je kleine details links liggen. Je maakt Fable net zo lang als je zelf wilt. Wat je daarna doet is misschien niet nuttig, maar wel leuk om de wereld van Albion op je houtje te verkennen.

19. tyrox

tyrox X-Box Fragger

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game ook hier liggen en het is egt bruut!
    wat grappig is dat als je steelt in een stad dat je alle wachters van de stad achter je aankrijgt. maar door geld te betalen mag je weer de stad in. Magie in de game is ook stoer en nog veel meer. Ken niet stoppen met gamen is erg verslavend.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja je kunt alles oplossen door geld te betalen. Ben je prime-evil geeft je gewoon wat geld aan de kerk en je bent weer goed. Hadden ze beter weg kunnen laten als je zo makkelijk weer goed/slecht word en een andere feature beter kunnen uitwerken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina