1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Lol, het leuke is dat ik het spel wel gespeeld heb en jullie niet, dus tot dat jullie het gespeeld hebben heb ik meer recht van spreken :).

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Jij zegt hele tijd dat je de game minder vind. Oke jij vind het minder maar dan hoef je het niet de hele tijd te herhalen.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    dit spel kort..
    dat vind ik eerlijk gezegt onmogelijk.
    of hij heeft veel dingen nog niet ontdekt.
    @fallout hoe vind jij het tot nu toe?

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nee hoor. Jij hebt hem wel gespeeld. Maar jij weet niet of ik snel ben met RPG's. Of ik gelijk alle Quest ga doen of niet. Ik weet nu al wat ik ga doen. En dan heb ik het niet eens over nog een 2de keer spelen.

Edit: D@ M@STER: het lijkt me wel logisch wat hij van het spel vindt.

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dude, vice city is ook een fantastisch spel. Wat gewoon als een degelijk geheel aanvoelt, en de gameplay is ook fantastisch, rondkloten in VC is gaaf, terwijl rondkloten in Fable a-boeiend is. Dit komt omdat Fable als game opzich gewoon rammelt.

Je mist het hele punt van wat ik zeg, ik snap ook wel dat rondkloten enorm cool is, maar volgens mij kun je niet bevatten dat Fable gewoon als spel opzich, niet boeiend genoeg is om in rond te kloten. Als het om rondkloten en een hoge fun factor gaat is GTA echt miles ahead van Fable.

De RPG fallout heb ik ook echt maanden gespeeld, en ik pak hem nog regelmatig uit de kast om hem op een andere manier te spelen, dus ik snap echt wel waar je het over hebt.

Maar aan de andere kant heb je ook gelijk dat er mensen op dit forum zijn die hem wel boeiend vinden (en die hem tevens gespeeld hebben, dus die er een gegronde uitspraak over kunnen doen), hoe dat zit snap ik dan ook niet helemaal. Want ik persoonlijk word alleen al claustrofobisch van de manier waarop die levels er uit zien en ingedeeld zijn, maar misschien vind jij het dus wel heel cool.

Alleen je moet geen GTA: VC verwachten, want dat is zo'n beetje het tegenovergestelde van Fable wat openheid van gameplay betreft, alleen de omgeving is al weids, terwijl die van fable krap en lineair is.

6. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat lijkt me nogal logisch dat Vice City Miles ahead ligt van Fable. Dat spel ligt overal miles ahead van. Maar als ik het zo lees in de PU enzovoort en lees wat je allemaal kunt doen. Dan vermaak ik me hier echt wel mee. En zeker wel 25 uur. Mijn broer vind dit een super spel, zonder hem wou ik fable denk ik nooit hebben. En er zijn maar een paar spellen die hij leuk vind, en dat is worstelen en rpg's. En als hij het al cool vind, dan vind ik het nog 3 keer zo cool.

Maar volgens mij kun jij niet bevatten dat sommige mensen het leuker vinden om in rond te kloten en al sneller tevreden zijn met spellen. Dus niet naar al die hype erom heen kijken en luisteren.

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Dat rondkloten in GTA viel ook wel tegen. Als je voor de 3e keer een auto hebt gejat/iemand omver hebt gereden/iemand hebt neergeschoten/hoer hebt opgepikt heb je het ook wel weer gezien. Daarnaast heeft het een zeer kromme besturing en ziet het er grafisch erg beroerd uit. Het heeft dus allemaal met persoonlijke smaak te maken.

Een game is per definitie niet goed of slecht het ligt er aan hoe je er zelf op instelt. Het eeuwige dilema "Wat de een ruk vind, vind de ander fantastisch"

8. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    hij is uit, als dat nog niet gezegd was iig, heb hem bij de gameshoip zien staan, de pal versie.

9. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fable nu 2 uur gespeeld en het spel is echt top, okay ik moet eerlijk zeggen dat nutteloos ronddwalen door fable niet geweldig is. maar er is altijd wel wat te doen in de wereld van fable. ECHT een topgame dus. Laat je niet van gedachte veranderen door gasten die zeggen dat het spel zuigt. zeker 60 euro waardig.

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    hem geloof ik graag:)

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hij is volgens mij nog niet bij de meeste winkels uit. Dus jij hebt gelukt(als je hem wou hebben). Maar een paar pagina's terug werd al uitgebreid gezegt dat hij hier uit was, en hier niet.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Met zn postcount van 4 (ok flauw, maar toch). :D

(j/k)

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond trouwens beyond good & evil op zich zo leuk dat ik er wel 60 euro voor had willen neerleggen...geluk dat ie 20 kostte. Maar die game duurde 10 uur ofzo geloof ik, maar het was gewoon een leuke game die me kon boeien. Die tijdsduur schrikt me totaal niet af. En het is verleidelijk een sterk ventje te maken waardoor je de game makkelijk uitspeelt, ik vrees dat ik dat ook zal doen eerst. Maar je kan bij fable ook echt role playen...een beetje iig...omdat je het spel met een zwak ventje uit kan spelen. Het spel straft je niet af voor het feit dat jij een dikke kok wilt spelen ipv een gespierde barbaar.

14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er plaatsen waar er vijanden zijn, en als je er terug komt, gerespawned hebben (dat je dus kan trainen bevoorbeeld) ?
    Dit lijkt me vet, ook een beetje onwaarschijnlijk, omdat je dan oneerlijk kan gaan trainen, en oneerlijk sterk word voor waar je al zit.

GTA ben ik ook nog vrij snel beu geweest, maar hack en slash bevalt me. Ik heb Lotr:RotK dan ook al zo vaak uitgespeeld _O_ Dus Fable lijkt me misschien nog het genre dat ik nog eens ga uitspelen :9 (doe ik niet altijd even snel)

15. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Foutje, never mind.

16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ik heb een boekje gehaald bij de intertoys met alle goede xbox spellen erin.
    oa, Halo2,Fable,Doom3,Tony hawk underground2,NFsu2,Brothers in arms.
    en daar bij fable staat dat je dik kan worden.

17. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
  18. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    HELL YEAH!! ik loop na anderhalf jaar nog steeds guards te killen in morrowind :D. ZKer zit er al een dikke 400 uur gameplay in XD.

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja mr had het spel dus niet goed gespeeld. Dus reken maar dat je er langer mee kan doen als je alles gaat uitproberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina