Dude, vice city is ook een fantastisch spel. Wat gewoon als een degelijk geheel aanvoelt, en de gameplay is ook fantastisch, rondkloten in VC is gaaf, terwijl rondkloten in Fable a-boeiend is. Dit komt omdat Fable als game opzich gewoon rammelt.
Je mist het hele punt van wat ik zeg, ik snap ook wel dat rondkloten enorm cool is, maar volgens mij kun je niet bevatten dat Fable gewoon als spel opzich, niet boeiend genoeg is om in rond te kloten. Als het om rondkloten en een hoge fun factor gaat is GTA echt miles ahead van Fable.
De RPG fallout heb ik ook echt maanden gespeeld, en ik pak hem nog regelmatig uit de kast om hem op een andere manier te spelen, dus ik snap echt wel waar je het over hebt.
Maar aan de andere kant heb je ook gelijk dat er mensen op dit forum zijn die hem wel boeiend vinden (en die hem tevens gespeeld hebben, dus die er een gegronde uitspraak over kunnen doen), hoe dat zit snap ik dan ook niet helemaal. Want ik persoonlijk word alleen al claustrofobisch van de manier waarop die levels er uit zien en ingedeeld zijn, maar misschien vind jij het dus wel heel cool.
Alleen je moet geen GTA: VC verwachten, want dat is zo'n beetje het tegenovergestelde van Fable wat openheid van gameplay betreft, alleen de omgeving is al weids, terwijl die van fable krap en lineair is.
Laatst bewerkt: 6 okt 2004