1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    hehe..yep, inderdaad :p

sorry, moet toch de tijd doden tot hij hopelijk morgen hier bij de FRS ligt *)

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

Hehe, ja als ik iets niet boeiend vind ga ik niet de moeite nemen om alles te proberen. Maar goed de mogelijkheid om dik te worden had het spel voor mij niet gered verder.

3. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    nou, niet goed gespeeld vind ik ook een beetje rare zin :)

Je speelt het toch gewoon op een manier zodat je er lol aan beleeft?
    Hij vind het blijkbaar niet zo'n dope spel, hij is niet de enige...
    Ik ga mijn mening pas geven als ik er een paar uur heb ingestoken. :p

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 2 dagen wachten. En dan nog een paar:'-( omdat ik eerst 'n scartkabel terug moet krijgen.

Ik MOET gewoon een bierbuik krijgen in Fable anders heb ik gefaald:p

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    kan je nou wel of niet dik worden?

6. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb liever dat iemand 4x iets nuttigs post dan 1469 posts van jouw niveau...

7. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eens gekeken, en ze hadden hem in de stad nog nergens in de schappen liggen. Misschien wel al in voorraad, maar niet in de schappen

8. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha jah best wel, in ieder geval in dit topic.

btw het is wel leul mn draken vraag te negeren he? :p

En k vraag me nog iets af, stel je wint al je batles met magic maar je geeft al je punten aan zwaardvechten (strength enz). blijf je dan slecht in magic?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet toch beter lezen waar het spel over gaat. Moves oefenen ? Missies beginnen ? ZOVEEL keuzes ? Dude volgens mij hebt je het over een andere game want wat jij zegt is geen Fable.

Wat betreft de vrijheid. Dat zou cool geweest zijn als je ook nog een genoeg dingen kunt doen. Je bent dus beperkt tot heel weining mogelijkheden. Het is dus niet zo als bij bv. GTA dat je een beetje kunt kloten....

10. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    ja als je weinig aan lichamelijke inspanning (= bijvoorbeeld de hele dag rondlopen met een groot zwaard in je klauwen -> hierdoor krijg je ook meer spieren) en veel bier loopt te zuipen wordt je dikker

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik na het uitspelen van Fable ook niet heb opgemerkt dat je dik word. Maar misschien is dat iets voor de slechte gamers die er bv. te lang over doen of maar een beetje aankloten.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dude, dat ik fable kut vind betekent niet dat mn posts van een laag niveau zijn.

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    aight dat lijkt mij echt zo leuk! Lekker lang rondkloten met die ongijn! GEWELDIG! Echt al die kleine dingentjes die doen het hem nou. Als je alle side-quest gedaan hebt, dan schijn je er met 16 uur doorheen te zijn, en dan! Ik bedoel, je kan het spel op tientallen manieren spelen, en als je klaargespeeld bent bijvoorbeeld lekker rondkloten zoals in GTA vice city (maar dan zonder au'to''s wapen etc he ;)) Als ik hem morgen kan kopen, bijvoorbeeld bij dixons, dan zal ik hier zeker mijn mening erover geven (zoals iedereen zal doen wanneer hij dit fabelachtige gamepie in handen heeft gekregen) Ik ben benieuwd!!

14. Svensson

Leuk Bevonden:
    0
    niks persoonlijks hoor maar ik ga u reacties voor de rest van deze fable-thread ff negeren... nogmaals, niks persoonlijks maar ik wordt helemaal strontziek van die reacties van u

als de rest dit nou ook ff doet dan kunnen we weer on-topic...

p.s. dit is niet omdat uw niet van fable houdt want GForce vind het ook klote maar die kan tenminste nog normale inhoudelijke dingen posten...

_O_

15. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    neej, maar dat zijn ze meestal wel...

ontopic: Lijkt me ook wel heerlijk, ronddwalen in de fantasy-wereld. Zien hoe je eigen mannetje opgroeit *voelt zich net mama*

Nog eens: :9 Zijn er plaatsen waar er vijanden zijn, en als je er terug komt, gerespawned hebben (dat je dus kan trainen bevoorbeeld) ?
    Dit lijkt me vet, ook een beetje onwaarschijnlijk, omdat je dan oneerlijk kan gaan trainen, en oneerlijk sterk word voor waar je al zit.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    VOLKOMEN MEE EENS

17. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    hehe dan kunnen we het weer over dingen in het spel hebben, zoals OF ER GODVERDOMME EEN DRAAK INZIT!!!!!!?.......... (lichtelijk gefrustreerd :p (komt mede door school;))

En k wil ook graag weten of op sommige plekken vijanden spawnen

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Eh ik dacht ergens gelezen te hebben dat de draak verwijderd is uit de game, maar pin me er niet op vast want ik niet elke hoek van het spel uitgeplozen.

Nee, gforce heeft het gewoon eerder opgegeven, daarom lijk ik irritanter.

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  19. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem ergens anders (belgie dan niet, maar ok) voor 49,50 kan krijgen, dan vind ik 60 te veel ja.

20. fillem

fillem Sterkman

Leuk Bevonden:
    0
    antwoord op vraagjes:

JA, je kan dik worden (veel bier zuipen en taart eten)

NEE, er zit geen draak in (helaas)..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina