1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja hij is al uit in de States en ja je kan ehm al bestellen. Heb ik ook gedaan ... duurt ongeveer een week voor hij verscheept is (hopelijk krijg ik hem vandaag of morgen). Hij is op de dag van de release naar mijn toegezonden en zoals Hordo zegt

Ik kan deze statement wel begrijpen.

2. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ juist jongens _O_ NTC'ers wacht maar mooi even jullie beurt af :p

Er is eigenlijk 1 ding wat ik een beetje jammer vondt van Fable, Neem mou Zelda: Ocarina of Time, Paardrijden maakte dit spel tot wat het is geworden. Jammer dat je in Fable geen paarden tegen komt, want dat had ik wel een beetje verwacht van deze game omdat het zich toch in de middeleeuwen ergens afspeeld, en zeg nou zelf, je gaat geen kilometers lopen als je een paard in je stal hebt staan. Maaaaaaaar, dat denk ik erover en het is maar een klein iets. Dus het zal de game niet schaden imo.

check btw ff dit forum :D

Fable Forum

Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    precies, ik dacht dat het uitgangspunt was "als ik wil vissen, dan moet ik kunnen vissen". blijkbaar kan je wel vissen, maar dan zonder hengel.

4. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    nou, ik heb een ingamescreen gezien waar wel degelijk een vishengel in te zien is :p

kijk zelf maar

zou je die appels ook kunnen plukken? :9

Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd, maar ik bedoelde eigenlijk totale vrijheid -> je kan niet paardrijden.

6. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    ok totale vrijheid zit er misschien neit in voor de liefhebbers, maar dat neemt niet weg wat deze dwergen van jou denken Lekkerbek :9

oftewel ge-owned :p

7. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dan is het spel realistischer dan ik dacht, want ik kan ook niet paardrijden!!

Hoe ze dat wisten zeg.

8. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    realistisch of niet, ik ga deze game zeker halen !!

5 jaar ervanaf wetende wordt het nu echt tijd dat ie gaat komen

3 schietgebedjes voor Peter Molyneux en Simon en Dene Carter _O_

btw het spel concept komt van de gebroeders Carter en niet van Peter Molyneux........... voor het geval jullie het nog niet wisten.

9. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Spoilerverhaal wegens illegale versie verwijderd.
    Houd dit soort dingen voor je tot de Europese launch, en ga niet weer lopen patsen met je illegale versie.
    Darkwing

10. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    ga nou niet alles verklappen, anders kom ik tot de release van Fable hier in Europa niet meer op dit forum !!

11. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    ;) je hebt gelijk, maar ik heb echt zo weinig verteld nu, ik zeg je alleen alvast wat kleine dingetje, want hij is gewoon zo leuk dat ik et moet zeggen :D.
    Weet trouwens iemand hoe dat zit met die xboxlive versie, want ik weet niet wat ik er meej kan gaan doen, is et online iets of iets met rankings ofzo? Ik probeer et binnenkort uit als me xboxlive et weer doet.

12. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hier nog een paar kleine nieuwtjes/weetjes die sommigen van jullie misschien wel interresant zullen vinden :)

Will there be loading times?
    Well, there is only one big loading time in the beginning of the game, and because the locations and regions in the world are so detailed and dressed up, and enemies have to be generated, there are smaller transition times between those locations. You could compare it to Halo, for example – where between regions you had a short waiting time for the next region to load. Such a location could be bigger then the biggest city and we are trying to keep the transition times as small as possible.

Will there be secrets in Fable?
    Oh yes, this game has a lot of secrets!

What is the sandgoose?
    No one knows what the sandgoose is! Will there be one in Fable; who knows?! Peter Molyneux expressed the wish to have this – but we can’t know for sure. (ik weet niet wat het is, maar neem maar 'kdenk dat ons een leuke verrassing te wachten staat

In the recent release video footage I saw a big eye and a number, what is this for?
    This is what we call the Awareness Eye. It indicates the number of things that are aware of you, and whether they are Unaware, Semi-Aware or Aware. This is especially useful for stealth and committing crimes. Committing a crime, for example, will only be noticed if there are witnesses - so make sure no one is aware of you when you are about to break the law.

What's the point of digging?
    Digging is related to some of the Quests you undertake and if done at the right spot, you may find an item which is of interest.

What affect will the consumption of food and drink have?
    Your character can get fat by eating and drinking too much, but will get thinner due to exercise and energy expenditure. Every type of food and drink has an associated ‘calorific value’ – each gives a set amount of energy (health) and fat. The general purpose of food is to increase your health. But any fat will be added to your character’s overall fat value, as will any excess energy (e.g. if you already have full health).

Will we be able to do things like sleep?
    Yes, you will be able to sleep. It's especially of use when you want to quickly pass some time, for example to wake up during the night to sneak around the village and break into houses. Or maybe you want to sleep through the night until the shops are open, or wait for them to restock. Sleeping is also a great way to regain health.

Can you pick locks to get into peoples houses?
    Oh yes, you can lock pick houses, but beware as it's considered to be a crime. It's better to wait until late in the evenings or during the night, as the chance of being caught is reduced to an absolute minimum. Pay attention to the Eye of Awareness while committing a crime; as it might prevent you from being caught.

Can you give NPC's items in your possession? Food or drink, potions, perhaps even weapons?
    You can give NPC's all kinds of items; gifts, food or beer, gold or jewelry. Basically there are many items that can be given to a NPC, some will appreciate it, and others won't! These items will also cause a reaction from the NPC, for example giving lots of beer will make them drunk! Of course, all these interactions will shape each NPC's opinion of you, so be careful what gifts you hand out.

How long will a day be in fable?
    A whole day lasts for 48 minutes.

en nog veel meer > > > HIER < < <

13. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ik ben nog lang niet zo ver, moet eerst nog volwassen worden :)
    DAs best leuk gedaan. bedankt voro de extra info

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

ach ja, als jij het niet kan, dan de dwergen maar he.

15. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    Wel live aware maar geen online multiplayer :) Ook geen rankingsysteem.

16. Dutch Raven

Leuk Bevonden:
    1
    LOL !

ik zie je wel weer in Black Arrow................ :9

17. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    er komt toch downloadable content? metnieuwe kleding enzo toch???

18. Winter

Winter lichtelijke held!

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jongens, ik heb zo'n zin in dit spel! ik heb al een pre-order geplaatst bij een wel bekende cd-games store en als het goed is valt hij 14 of 15 oktober in de bus! Toch leuk als je 15 oktober jarig bent! *)

19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Gefeliciteerd, het eerste kado wat je gaat krijgen is......

Fable een week eerder, hij komt de 8e oktober al uit!

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    nee alleen live aware, geen downloadable content.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina