1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    .. ? Probeer je ook nog iets duidelijk te maken?

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maak ook verder niks uit, maar door spoilers kan de spelvreugde nogal eens verpest worden, maar je ziet het zelf ook in en daar gaat het om :)

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    blue box, oftewel big blue box is de developer van Fable, onderdeel van lionhead studios

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo de BREIN discussie zit er al weer op:)

Heb je bij dat 12 uur uitspelen geeneen sidequest gevolged ofzo? volgens mij is 12 uur wel het minimum dat je eraan moet besteden (hoop ik). nog 3 weken helaas voordat ik het allemaal zelf kan ervaren. en dan nog kan ik alleen 's middags spelen want m'n ouders hebben m'n scart kabel gejat:mad:. Heb gelukkig alweer een nieuwe kunnen lenen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je krijgt het antwoord pas zodra de Pal versie van het spel uit is. Anders overtreden we straks de regels. Ik heb net gehoord dat mijn pakketje binnen gekomen is uit canada, maar ja ik dan ga ook mijn mond houden :)

Big Blue Box is geniaal ... ik wist trouwens niet dat Steve Jackson ook onderdeel van Big Blue Box is :eek: ... hij heeft bij mijn neef in de klas gezeten ... Geniale kaartspellen maakt die man :9

Fable is in iedergeval aan de korte kant +/- 15 uur ... volgens de amerikanen ... maar de herspeelbaarheid is groot. Toch hoor ik mensen ook klagen over de laadtijden, maar ja dat zien we wel weer in oktober

Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Laurensversluis - Triest ... je vind het speciaal gaaf en je wilt graag Fable 2 kunnen spelen ... maar Big Blue Box gaat Falliet en Fable 2 komt niet uit ...:mad:

Dit verhaal klinkt misschien overdreven, maar is al vaker gebeurt. Iedereen sprak vol lof over de Dreamcast. Maar deze was zo makkelijk te hacken dat niemand meer originele spellen kocht. Einde Dreamcast

Kortom vind je een spel goed. Koop dan het spel ... of houd je mond. Ik heb dit spel gekocht in canada, omdat ik dit spel eerder wilde spelen. Ik ben ook geen heilige boon, maar als een spel goed is. Koop het dan, want als iedereen denkt zoals jij dan koopt niemand het spel meer.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217

En nu wordt er geen enkele opmerking meer geplaatst over het wel of niet hebben van een illegale versie nog op wat voor manier dan ook goed gepraat.!
    Beleid is duidelijk lijkt me.

8. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
  9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    als het bij 1 gozer blijft niet ,nee

10. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    wat dus niet het geval is... :eek:

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie de preek van Nemesis, dus geen gezwets meer over illegale herrie.

Komt er eigenlijk nog een Fable special hier op XBW waarbij je ook Fable kan pre-orderen? Niet dat het voor mij uitmaakt, kheb 'm toch al gepre-ordered, maar het lijkt me toch wel passend. Fable is al langer in ontwikkeling dan de xbox zelf en het is zo erg gehypt dat het op z'n minst wel een special + prijsvraag waard is denk ik zo:)

12. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was waarschijnlijk tegelijk met hem een post aan het typen dus kon dat nooit hebben gelezen... Maar nu weet ik het :D

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb net een hele zwik posts verwijderd die allemaal over de overduidelijk illegaal verkregen game gingen, of over een zinloze discussie over het downloaden van de game. Voor de duidelijkheid, en ik ben de laatste die hier over waarschuwt op deze manier: Er wordt hier helemaal niks inhoudelijks meer gepost over de al dan niet illegaal verkregen versie van dit spel! Begin het zat te worden dat hier continu op gehamerd moet worden en dat niemand er wat op uit doet. Nogmaals: het in je bezit hebben van een illegale versie is NIET stoer, we gaan hier dan ook NIET mee lopen patsen.
    De volgende die hier nog over begint ontvangt een Officiƫle Waarschuwing.

Kennelijk is het nodig om met deze maatregelen te dreigen.... :{ Wees verstandig en begin er niet meer over.

14. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Tja sommige mensen lezen de eerdere berichten niet (te veel werk waarschijnlijk)

Maar het moet nu toch wel duidelijk zijn van hoe of wat toch? :)

Luisteren krengen!

15. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gejank allemaal zeg...

De import is nu ook gewoon te krijgen en daar is niks illegaals aan.

Ik moet ook nog wachten, maar als die gasten hem nou al hebben en zonder spoilers vast wat info kunnen geven, daar is een forum toch ook voor?

Over vertrutting gesproken...
    Ik wil juist graag lezen of het de moeite van het kopen waard is...

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Hij zegt spoilers slimmerik en dat wil ik idd niet horen en de meeste wel niet.

17. Boefje

Boefje Joost NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ?!?

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan moet je misschien maar reviews gaan lezen.

19. Dutch Raven

Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    erg slim is ie niet nee...........................

20. laurensversluis

laurensversluis Ooohjax!

Leuk Bevonden:
    0
    laat gaan.... het zijn de regels.... dus niet over illegale Fable versies praten....geimporteerde Fables mag je denk ik wel over praten :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina