1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmmmz is het nu zo moeilijk?

    Met spoilers word bedoel dat je niet gaat veraden hoe het spel verloopt, einde en missies enzo.

    Je bevindingen hier neerzetten over de grafische kwaliteit en de leuke extra's is denk ik wel ok, maar ga niet het spel verklappen jongens.

    Sommigen hier wachten echt al eeuwen op deze game, en dan is het triest dat ze alles al weten eer ze het spel zelf gespeeld hebben toch ?
     
  2. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Fable al 2 uurtjes op de Power Unlimited Gameplay gespeeld en het is gewoon een masterlijk geweldige game. Naar een game zoals Fable kijk ik al jaren uit en binnenkort (8 Oktober) zit ie in me Xbox. Het hele spel opzet is iets wat mij heel erg aanspreekt. Niet iedere keer kloten met menuutjes en statistiekje hier en daar...puntje daarbij doen of toch maar daarbij. Gewoon spelen met die hap en je ziet vanzelf wel wat het wordt.

    Maarja, binnenkort is Fable er en dan ga ik een paar weken afgezonderd van de buitenwereld (buiten het werken om natuurlijk) Fable spelen tot ik er bij neerval en dan nog steeds doorspelen. Het spel heeft mij het afgelopen jaar meer in zijn greep gehouden dan de jaren daarvoor. Ik ben dus ook sinds een jaar geleden meer nieuws gaan lezen over Fable en toen er vanuit Lionhead Studios aan mij werd gevraagd om een Officiële Nederlandstalige Fansite te gaan maken over het spel ben ik me pas echt actief bezig gaan houden met Fable. Die Fansite is na 4½ maand hard werken eindelijk online gegaan op de zeer leuke datum van 1 April op www.fablefan.nl.

    Bij deze wil ik jullie ook alvast het volgende zeggen:
    Als je bij ons op de site komt en je meld je aan voor ons forum, houdt er dan rekening mee dat er ook bij ons niet gepraat mag worden over de Illegale versie. Wordt dit wel gedaan dan zullen we passende maatregelen nemen.
     
  3. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn tog niet verplicht om op dit forum te kijken ;)
     
  4. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    En neem maar van mij aan, PaceyDre en Co. zijn keihard!! Daar krijg je geen 284 waarschuwingen voordat et teveel wordt ;)
     
  5. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, wat een gezeik de hele tijd met die al dan niet legale versies. punt is dat Fable hier in nederland nog niet uit is en dat er daarom geen mensen hier hoeven te komen die het voor anderen verpesten. kap gewoon met dat gelul over het feit dat je fable al hebt gedownload ofzo, boeiend?? en mensen die het stoer vinden en vervolgens hier gaan posten wat ze allemaal beleefd hebben zijn al helemaal losers. wacht gewoon tot 8 oktober dan heb je nog wat om naar vooruit te kijken...
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Doe er dan een spoiler tag overheen als je het zo graag wilt vertellen maar wat je nou net zegt laurensversluis is niet zo'n slimme opmerking.
     
  7. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Die 84 mag je wel achter dat getal weglaten :+

    Ik had net ook al een kort overleg met Sam van Tilburgh (Head of Communities Lionhead Studios) over iets wat ik dan van plan ben. Sam was toen ineens offline dus die conversatie voeren we later verder. Het is in ieder geval harder dan keihard wat ik als maatregel wil gaan doen. Ik moet er alleen nog achterkomen of het ook kan...en meer zeg ik er niet over _0/
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    wat? ga je er vor zorgen dat deze mensen fable niet meer kunen spelen ofzo :p
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Laten we asjeblieft over Fable gaan praten en niet over fansites en mensen die anders denken.
     
  10. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    hehehehe, nee iets heel anders waar ik niets over ga zeggen. Wil er eerst achterkomen of het kan. Kan het niet dan zal ik een andere maatregel moeten nemen die ik al heb bedacht en zeer zeker kan.

    And now back to Fable _0/
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Fable roelt,
    Je kan er lekker scheten laten :D

    (of is dat ook een spoiler?)
     
  12. Noodles

    Noodles Guest

    woei ik heb hem!!!

    is dat ook een spoiler :p
     
  13. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee maar maak eens een foto van het hoesje en zet er een briefje bij met xbw.nl
    anders ga ik er van uit dat je lekker illegaal bezig bent :p
     
  14. Noodles

    Noodles Guest

    dan denk je dat maar lekker ik ga me niet tegenover iemand bewijzen en btw het is NTSC
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Noodles heeft de legale versie.:cool:


    [Jaloers] Het is een Kopie &*(#@*#*#[/Jaloers]
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Heren heren heren. Het is hier een rommeltje. Kunnen we het hier asjeblieft inhoudelijk over Fable hebben zónder het gezeur over illegale versie of niet? Daar zoek je maar een andere plaats voor op.
     
  17. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je er eigenlijk aan? (scheten laten? :confused: niet dat het niet leuk is ;) )
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net wel renown (punten) gekregen omdat ik op het juiste moment een scheet liet...dus je hebt er wel wat aan. Ik vind de game na dik een uur spelen best saai eerlijk gezegd. Besturing bij het vechten is ook niet echt geweldig.
    Nog geen moment gehad dat ik echt Wow! dacht, maar misschien komt dat nog...
     
  19. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een verneukte topic zeg... mensen die stoer doen omdat ze fable al hebben en mods die hysterisch worden van jaloezie en allemaal mense verbieden ook maar iets te zeggen over Fable...
     
  20. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig lever jij wel een ontzettend nuttige bijdrage...

    Ik vind Fable nogal tegen vallen, geen echte ''wow-momenten'' zoals DiaLogical ook al zei. Ik vind tot nu toe KOTOR vermakelijker, maar ik heb nog maar 2 uur gespeeld. Misschien wordt ie nog wel supercool. :9 :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina