1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fable topic [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rick NLD, 15 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzie

    Ozzie blablabla

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet iets leuks, maar ik ga het lekker niet zeggen..... wat een niveau weer. zeg dan helemaal niks.
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus gast dit is echt al minstens de 20e keer dat ik jij een reactie zie plaatsen waarin staat dat je Fable (bijna) hebt. Print een advertentie uit en hang het aan een lantaarnpaal zou ik zeggen. Het merendeel van de leden hier kan het geen ene reet schelen of jij nou Fable speelt morgen, al dan niet uitgebreid.

    *ontopic

    Dat scheten laten is nou juist een deel van de typisch britse humor die in het spel zit. Dat is gewoon te gruwelijk voor woorden. Niet alles in een game hoeft een functie te hebben. Het lijkt mij heerlijk om eens gewoon een boer/scheet in het gezicht van je vrouw te laten, aangezien je dat in het echte leven niet zou doen.
    Ben alleen bang dat het iets te weinig RPG is en iets teveel actie. Van wat ik heb gelezen in reviews is het een "zeer vermakelijk" game geworden. Ik wil geen vermakelijke game, ik wil een game die alle andere uitpoept. Ik dacht dat gevonden te hebben in Fable, maar nu ga ik toch twijfelen aan z'n genialiteit.
     
  3. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    scheten laten is om mensen afteschrikken, of je middelvinger opsteken enz.. en dit mag ik wel noemen want dit is al een keer gezegt door de mensen van big blue box. stond in de pu een keer.
     
  4. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe net alsof je bang zou worden van een scheet. Maybe dat als je überevil bent je een groene gaswolk uitblaast maar daar gok ik toch niet op. Wel grappig. Trouwens een beetje stierenschijt dat je niets zou mogen posten wat mogelijk nog niet uitgegeven is door Lionhead of Big Blue Box. Zolang je maar niets verklapt dat verhaallijn gerelateerd is. Daaronder vallen dus ook de quests die de meeste onder ons toch wel zelf willen uitvinden.
    Functies van dingen vallen daar dus niet onder en dus hoef je je ook geen zorgen te maken of het wel of niet bekend was.
     
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    nou als je wilt dat je vrouw van je weggaat dan kan je scheten laten enz:p..
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon in elke stad een vrouw. Als ik dat eenmaal voor elkaar heb laat ik ze allemaal meegaan een bos in en als ik ze dan bij elkaar heb gedreven laat ik een massaive scheet. Dan ben ik meteen van al m'n vrouwen af:9
    Ik heb al weer helemaal trek in de mooie gezinstaferelen. Je vrouw schoppen etc. Echt een twisted spel als je het zo bekijkt
     
  7. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen hoe je aan een vrouw kan komen? (in het spel dan *) )
    Of kom ik hier vanzelf wel achter??
     
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    genoeg flirten door dat hele expressie systeem. Je moet 'r ook genoeg cadeautjes geven, en op het goede moment een trouwring aanbieden...

    In real life is het niet anders helaas;)
     
  9. laurensversluis

    laurensversluis Ooohjax!

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je die ring ook kopen? (of had ik dit beter via de pm kunnen versturen? :D )
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ik koop ringen per dozijn 8)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach ja .. zand er over

    15 uur blijf ik kort vinden, maar ja herspeelbaarheid he..
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    heeft Fable eigenlijk DL content zodat je misschien later nog wat extra missies kunt downloaden?
     
  13. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Iedereen die zijn message verwijderd heeft zien worden heeft een Officiele Waarschuwing te pakken. Luisteren is ook wel erg moeilijk natuurlijk.
     
  14. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Fable heeft alleen Live Aware, geen download content

    Je kan dus je vriendenlijst bekijken en uitnodigingen ontvangen.

    Ik zat laatst met Huricos te praten over Xbox Live over wat een leuke Xbox Live functie zou zijn. We hadden het over Fable en Live Aware en toen zei ik tegen hem dat het wel leuk zou zijn dat als jijzelf Fable speelt en iemand in je vriendenlijst dat je dan met elkaar kan praten tijdens het singleplayer gebeuren. Hopelijk komt zo'n functie ooit nog eens in Xbox Live zodat je bij andere Live Aware spellen met elkaar kan communiceren.
     
  15. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope, helaas heeft Fable geen donwloadable content :mad:
     
  16. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Het is begrijpelijk dat je het hele topic niet door hebt gelezen maar op het moment hanteren we een redelijk strak beleid rondom het praten over Fable zelf of niet. Natuurlijk mag je hier praten over Fable, maar aangezien op het moment bijna iedereen die in het bezit is van het spel dit heeft gedaan via een manier die wij niet kunnen ondersteunen (je weet wat ik bedoel) willen we conversaties daarover graag indammen.

    Discussies over dit beleid aub niet in dit topic, maar bijvoorbeeld in het suggestie/opmerkingen forum.

    - WouteR.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2004
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt 'm niet gratis bij een pak koffiebonen, dus jah je moet 'm kopen. Ik weet niet of je ook een ring kan stelen maar dat zien we wel op 8 oktober.
     
  18. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Beetje zelfde prencipe als trouwen in Harvest Moon: Friends Of Mineral Town he :D

    Daar moet je eerst een blauwe veer kopen om te trouwen :D

    Ik las laatst dat je ook met mannen kan trouwen :confused: jaja raar maar waar !

    Dit spel heeft echt veeeel te bieden :p
     
  19. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable gespelld en hetw as een te gekke ervaring.
     
  20. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben één van de gelukkigen die hem nog NIET gespeeld heeft :)

    Waarom zeg ik gelukkig? Nou das heel simpel: Als ik nou Fable gespeeld zou hebben op b.v de PU gameplay, dan was het voor mij nog moeilijker geweest om te wachten op de release datum. Ik ken mezelf maar al te goed om te weten hoe ik me nu zou voelen als ik Fable al had gespeeld :p

    Zelfkennis ten top :p

    Maar ik heb nog één vraag over Fable.

    In de NTCS versie kun je hoofden afschieten met je pijl en boog, weet iemand of dat in de PAL versie weggehaald is? Ik kan het namelijk niet vinden op het net, en ben er echt nieuwschierig naar. Want ik heb namelijk niet zo'n hoge pet op van dat censuur hier in de EU, het verziekte grotendeels ook Ninja Gaiden voor mij...

    Wie o wie weet hoe het zit ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina