Die geluiden tijdens de seks hoor ik dan liever niet... BTW: Als ik in bed lig met een vrouw en ze maakt net zulke geluiden als in Fable, dan weet ik dat ik iets niet goed doe! Met andere woorden, het spelkarakter bakt er niets van.
Ik ben nu getrouwd met die kapster uit Bowerstone, maar ik wil van haar scheiden voor Lady Grey. Krijg het alleen echt niet voor mekaar!!! Dat verwaarlozen lukt niet (misschien te ongeduldig, maar ze is alleen maar blij als ik vet lang weg ben geweest en dan weer thuiskom) en ik kan haar niet het dorp uitlokken met follow ofzo...
je moet haar gewoon een tijdje slaan an scheten voor haar gezicht laten dan ben je met 5 minuten klaar.. krijg je wel 600 evil points...
Maar ik kan haar niet slaan? En scheten laten werkt ook niet, na 30 zegt ze ngo steeds ''oh I love you..''
'damn, raar wijf, waarom loop je nou tegen de punt van mijn zwaard aan? Nou ja, ongelukje' Ohja, heeft iemand lady grey nou al in bed gekregen?
Kan haar niet eens zo ver krijgen om te followen... Maar kan nu paar weken niet fablen heb mn tv opgeblazen
Nee, ik kwam na een lange tijd weer eens in BS North om te kijken hoe het met Grey ging. Ik zag haar nergens dus ging ik maar eens in haar manor kijken. En daar stond ze in haar slaapkamer, dan flirt, sexy hero pose enz. gedaan. En toen wilde ze met me naar bed.
Heb net ontdekt dat je total evil kan zijn en toch mensen verlieft op je laten worden en is nog goedkoper dan cadeautjes uitdelen ook. Gewoon naar zo'n cafe/bar whatever gaan en die bard 10 gold betalen(deed het meerdere malen om te kijken of er nog een quest aan vast zit) om over jouw daden te zingen, vrouwen vallen gewoon opslag verliefd op je zonder flirt en dure cadeaus(en dat met een evil character +100 scariness).
wow, dat lijkt me wel handig ^^ he het spel net uitgespeeld Spoiler in 11 uur wat me wel erg tegenviel voor een rpg en ben ook 100% evil en ook 100% scariness