1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Uitgespeeld wat nu?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ElPresidente, 12 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je aan het eind van het spel de credits af laat lopen en verder gaat krijg ik geen poppen meer met het gokken in de kroeg. Ik heb alles gewonnen maar kheb alleen de Doll of You. Door die paar Assisins te vermoorden kreeg ik er nog een.

    Ik wil al die poppen ook :'-( Dan maar opnieuw beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  2. Makstar

    Makstar Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet gewoon een goeie highscore halen en niet met t minimale puntenaantal winnen
     
  3. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ook na 2 dagen uitgespeeld. Belachelijk makkelijk dit spel...
    Maar ben nu wel verslaafd aan dit soort spellen! Ben nu van plan morrowind GOTY te kopen. Als ik dat doe, word ik dan teleurgesteld of is het de zelfde ervaring alleen dan met een jaar gameplay?

    Iemand ervaring met morrowind? En is het te vergelijken met Fable?
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    morrowind is vind ik niet echt met fable te vergelijken. morrowind is combat veel zuigender, maar vrijheid wel beter.
     
  5. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    morrowind heb ik wel veel speeluren mee gehad;)
     
  6. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Morrowind is een stuk beter kwa vrijheid. Het spel ziet er opzich nog best goed uit, maar de keus uit wapens, armor en magic is gewoon véél maar dan ook véél uitgebreider dan bij fable. Veel klachten over een vechtsysteem vind ik niet gepast, aangezien deze goed uitgewerkt is, maar de meeste gamers nemen niet de moeite om eraan te wennen en kraken het daarom af. Je kunt ook overal gaan en staan, en er is uber veel te ontdekken. Het heeft een lange laadtijd, maar ik kan nou ook niet zeggen dat fable wél snel laadt. Morrowind is een must have.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  7. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, als ik Morrowind GOTY in de winkel tegenkom dan neem ik hem wel mee :) Ben nu toch wel nieuwschierig geworden! *)
     
  8. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu komt het leuke, Morrowind GOTY is niet in de winkels verkrijgbaar ;)
    je kunt er alleen aankomen door hem via internet te bestellen. Heel stom geregeld maar, het naar mijn weten, de enige manier om eraan te komen.
     
  9. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat kan je met die poppen als ik vragen mag?
     
  10. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik Morrowind GOTY wel is in de Media Markt (Amsterdam) zien liggen.
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat zou goed kunnen, maar dat is eerder een import speciaalzaak niet? want replay videogames, e-plaza, bart smit, FRS en intertoys hebben hem niet.
     
  12. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk uitgespeeld..kGa maar is de slechterik uithangen met me niuwe zwaardje..(6)..Ik vond spel trouwes wel beetje easy..Mja..:D..Toch blijft het een meesterwerk.:D
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    (7) Lever ze alle 6 in bij de leraar in de school (BSouth).
     
  14. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je als je het spel uitgespeel;d hebt geen quests meer doen van Hero's Guild want die ding doet het niet meer bij mij..Waar je je quests moet halen..
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    De quests die je nog open had staan kun je wel nog doen. Maar er komen geen nieuwe quests meer bij.
     
  16. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    ik weet nix meer te doen ..:p ik heb het spel ook uitgespeeld iemand nog Doe-Tips :p??
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 100 % Good, maar een voor een kill ik alle mensen koop ik hun huizen en verhuur ze. In elke stad heb ik een speciaal plekje waar ik ze allemaal omleg. Dan word ik gelijdelijk aan slechter. Als ik heel wat huizen heb en bergen met geld verdien. Ga ik mensen opofferen en krijg ik die speciale crossbow. Dan ben ik 100 % evil en ga ik geld doneren in de Tempel of Avo en heb ik weer 10 jaartjes extra te leven. Dan weet ik het niet meer.........maar zo ver zal het niet komen.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  18. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff ik doe echt van alles, dingen verzamelen (hero dolls, kleren, wapens, items) ik probeer gewoon alles te krijgen... verder de hele tijd eerst 100% good worden (nog mee bezig) en daarna weer ff slecht, gewoon om de mogelijkheden van fable te bekijken eigenlijk..
     
  19. -Xray-

    -Xray- Guest

    Ik heb nu alle zes de poppen die ik aan die leraar moet geven, maar dat lukt me niet. Als die kerel voor de klas staat probeer ik hem 1 pop te geven maar dat lukt ook niet. Moet ik de poppen in een bepaalde volgorde geven, of moet ik het op een bepaald tijdstip doen? Hulp gevraagd.
     
  20. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Met hem praten gewoon..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina