1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Uitgespeeld wat nu?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ElPresidente, 12 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in 26 uur uitgespeeld. Nu wil k alle demon doors, schatten, schatkisten, special items enz gaan halen. Dus k dacht k begin (aangzien ik goed ben)

    SPOILERS (srry k weet niet hoe die groene troep werkt :p)




































    met dat wapen dat je van avo krijgt als je genoeg geld doneert, maar k krijg alleen een maze (ofzo) en geen zwaard. Ook krijg k geen titel en dat terwijl k er tog echt 45k in heb geflikkerd en daarna nog 2 keer wat. Help anyone? alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  2. RiCo!!

    RiCo!! Guest


    hehe dat doe ik ook ;) maar ik heb bijna alle armor al alleeen noog een paar speciale wapens ...maarja ik moet nog 1 Hero Doll maar die kan ik niet krijgen ...ik moet die van card sorting doen ...:confused:
     
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik moet ook all1 die cardsorting nog doen. ik heb nu een tijd onder de 30 seconden en nog krijg ik geen Scarlet Robe pop. bij Shove'Ha Penny ofzo in Hook coast kan je egt vet snel geld verdienen, zo'n simpel spelletje.
     
  4. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer het dan een paar x dan krijg je wel die pop
     
  5. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het al minstens een uur gedaan
     
  6. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm denk dat je dan een lagere tijd moet halen probeer het is met slow time:p werkt goed voor mij;)
     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    werkt dat ook in die spelletjes ? zo ja, alvast bedankt
     
  8. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    jah moet je voordat je die spelletjes gaat spelen ff slow time doen
     
  9. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoeveel soorten Spullen (Kleren, Wapens, en al die andere shit) te verkrijgen zijn dat is ook nog wel leuk om ze allemaal te gaan sparen
     
  10. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb em ook uitgespeeld(meesterlijk gewoon) maar nu speel ik hem nog maar een keer. Iets dat me opviel is dat je als je opleiding in de guild je eerste quest gaat aanemen er een aantal staan ( wasp queen in de picknick area ) maar ook al een paar in hookcoast en wichwood. Helaas kon ik deze nog niet doen want mn renkown was nog niet hoog genoeg. Dus ik de quest met de wasp queen doen om die andere quests te kunnen doen (had ze niet eerder gedaan). Kom ik in de guild en zijn ze ineens weg. Best vreemd allemaal.
     
  11. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    die 3 quest in het begin kan je niet doen het staat daar gewoon om te laten zien dat andere quild hero´s dat al doen
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag is al best vaak gesteld, volgens andere mensen op dit forum kan je deze quests niet doen. Een medewerker van bbb heeft verklaart dat deze door quests door andere hero's worden gedaan.
     
  13. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, had ze wel zelf willen doen;)
     
  14. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jammer;)
     
  15. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had trouwens nog een vet idee gewoon in mn nakie :9 littekens gaan sparen en hopen dat ze op de meest wreedste plekken kopen ik heb er nu zelfs 1 op mn (bovenste) lip. en ik vind jammer dat je ze niet kan laten behandelen (wat eerst wel had gekund volgens peter :'-( ) anders had je gewoon een dikke wond op je buik gehad. en de rest van de littekens weg laten halen die kwamen en wachten op nog zon schuine litteken. en dat je salmaarzeggen een soort van X op je buik had 8)
     
  16. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja das wel lachen idd:D Mijn lichaam van mn eerste mannetje ziet er echt anders uit dan dat van de tweede!
     
  17. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe l4l mijn 2 de hero is oud en rimpelig :p geen zin om hem jong te maken ,en hij heeft veel littekens:p
     
  18. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, btw je kan je gast jonger maken, hoe doe je dat?
     
  19. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm heel veel gold doneren aan de tempel van AVO als je 45.000 doneert dan krijg je de legendary weapon the Sentius en dan nog 1 gold voor 1tm10 jaar jonger en dan nog een gold voor 10 jaar jonger
     
  20. RiCo!!

    RiCo!! Guest

    werkt slow time egt bij die spelletjes??? Coooooooooolllllllll!!!!!!!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina