1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Uitgespeeld wat nu?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ElPresidente, 12 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker met een prijsvraag bezig op een of andere site ;)

2. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    vroeg je in de andere thread ook al :{

3. Tom_Schreuder

Tom_Schreuder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yep :cool:

4. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik heb dus nu 6 hero dolls, (dat zijn ze toch allemaal) maar die homo (hij valt op mij) in bowerstone south zegt alleen maar dat ie t leuk zou vinden om een trouwring te krijgen... ik weet niet hoe ik m kan laten zien dat ik al die hero dolls heb :confused:

nog iets, hoeveel moet je doneren bij the temple of Avo om dat zwaard te krijgen als je 100% good bent?

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij krijg je hem dan niet

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    weet je zeker? hero doll of you telt niet mee.
    Maar als je ze wel hebt gewoon de man uitschelden, slaan, boeren,scheten na een paar keer heeft niet zo zin meer in trouwen.

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Waar is die vent precies dan, is hij in die school ofzo? Want dat vetje zegt dat het zn teacher is maar ik kan niks tegen die vent zeggen... Of moet je dan alle 6 de poppetjes al hebben?

8. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De antwoorden zijn: B en A, hoezo makkelijk.

9. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ik heb dus ook die hero doll of you, maar ik heb dat spelletje in knothole glade nog niet echt gespeeld, die is vet moeilijk, dan moet je die kaarten in de goede volgorde leggen maar mijn highscore is 25. Bij welke score krijg je dan die doll, kheb t al zovaak gespeeld maar het lukt maar niet lager te komen dan 25 seconden.

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Je moet eerst Slow Time doen en dan met die gast gaan lullen, het hele spel wordt dan vertraagd ;)

11. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer dus nu met een FAQ alle silver keys te zoeken, maar 1 daarvan zit in de Guild Woods. En zoals we weten worden alle ingangen daar naar toe geblokkeerd als je de game uitspeelt. Is er nog een mogelijkheid om die sleutel te pakken?

12. Sunrise

Sunrise BGN

Leuk Bevonden:
    0
    Er schijnt nog een mogelijkheid te zijn om op een plek te graven voor een silver key, weer area in en uitlopen en weer graven.

Heb Fable nu ook uitgespeeld, als 100% good O-) natuurlijk. Het was leuk, mooi verhaal enzo, maar om nou te zeggen dat de game alles uit je haalt :{

Whisper kon ik in de Arena verslaan door een minuut lang lightning op d'r af te vuren, voor de rest niet. Terwijl ik Jack of Blades en Maze beiden met Enflame redelijk simpel af kon maken. Vooral dat stukje dat Jack of Blades in het midden gaat zweven, en je dan gewoon onder hem kunt gaan staan zonder dat zijn aanvallen je meer raken. Een minuutje lang Enflame = kleine vijanden doen niets tegen je, Jack of Blades is snel aan zijn einde toe. En dat was eigenlijk met de meeste eindbazen zo. Die Kargen ofzo (na gevangenis), of Twinblade waren echt te simpel voor woorden :+

Die prijsvraag is van de planet website. Ik vind de vraag welke titel niet in fable voorkomt toch redelijk moeilijk voor mensen die het spel niet hebben. En daar is ie voor bedoeld, want de prijs is het spel zelf }:]

13. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar?

14. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij werkte die mogelijkheid niet.
    Je zou de silverkey thread kunnen checken :)

15. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje
    ik wil met die lady grey gaan trouwen. (die burgenmeester van bowerstone)
    nu vraagt ze steeds om een kado wat voor kado moet ik haar geven en waar kan ik het vandaan halen?

BTW Fable is Geck :9

16. Testoronius

Testoronius De 1e aanmaak Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je had de sleutel nog niet eerder opgevist? Tssk. ;)

17. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    *kuch*hulp bij questsdraad *kuch*

Probeer het eens met
    de black rose, die je kan kopen bij de handelaar in bowerstone north

18. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Met de dig-bug kun je aan de zuidelijke kant (volgens mij) door het hek heen graven... je komt een paar onzichtbare muren tegen maar je moet gewoon door blijven graven totdat je in de yard van de guild bent... en daarna kun je gewoon world save doen en laden waardoor je in de guild terecht komt...

het duurt een tijdje maar dan heb je je silver key (plus de 20 key chest) wel in ieder geval...
    _0/

19. Fable11

Fable11 gta-verslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    werkt da echt???

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja probeer maar he.

Topicstatus: