1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Welke bugs ben jij tegen gekomen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Paceydre, 10 okt 2004.

  1. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dan ook "precies" erop :) Goed... "Er liepen een stel bandietenbenen en daar overheen vloog een wespenkop" ... nou beter? En die foto maken... weet je hoe klein de kans is om op zo'n bug te stuiten? Bij een alpha test van een spel had iemand het ook... het aan de programmeurs laten zien (in dit geval een merge tussen machinegeweer en een soldaat) , helemaal precies opgeschreven wat hij had gedaan, ... precies hetzelfde opnieuw gedaan om het nog een keer te testen... niks, nog tig keer... weer niks. Soms is een bug ook niet iets structureels fout hoor, maar net ff verkeerde synchronisatie van model-aanroepen bijvoorbeeld.

    Maar hee, wat kan mij het schelen. Ik meld alleen wat ik heb gezien, aan jullie de optie om het te geloven of niet. Ik vind Fable alleen een behoorlijk buggie spel, hoe leuk de gameplay ook is... voor een XboX spel vind ik dat eigenlijk niet helemaal kunnen, maar wie ben ik. :)
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    loool ik heb die ene bug met het vuur voor de 2de keer gedaan. :D

    Misschien lukt het bij jullie ook wel
    1. Load je game (bij mij was dat bij de Tempel of Avo of het ergens anders lukt niet weet ik niet)
    2. Pak je Arken's Crossbow
    3. Zoom in
    4. Schiet gelijk op de grond (dus X 1x snel indrukken)
    5. Als het werkt blijft de pijl in de grond steken met een vlam er om heen (door de Flame Augmentation)

    :D
     
  3. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik heel het bandit kamp bij de tolweg had uitgeroeid ging ik een beetje rondkijken wat er allemaal lag en toen ik tegen een boomstronk aanrolde zat ik er ineens in vast, ik kon er niet meer uitlopen/rollen, de enigste uitvlucht was om me ergens heen te teleporten
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Ik liep vanuit Greatwood Caves Darkwood binnen, daar staan normaal altijd veel bandieten, nu kwam er alleen één trader aanlopen die mij negeerde. Hij kwam een beetje zenuwachtig over...even later zag ik waarom. Daar stond ook een trader helemaal in trance. Hij bewoog niet, maar staarde alleen naar een boom. Dus ik ging hem uiteraard, zoals een hero betaamt, in stukken hakken. Hij bleef echter gewoon staan. Dat was freaky.
    Ik ben toen maar snel doorgelopen en kwam later bij de Demon Door. Ik daag die Door een beetje uit. Gaat ie opscheppen over zijn Guardians. Dus ik zeg kom maar op met die kutpigmees. Toen kwamen die dingen, staan ze ook alleen maar in trance te kijken naar de Door. Ik kon ze ook niet vermoorden. Vage poep hoor.

    De bug was waarschijnlijk dat alle mensen behalve ik en de Demon Doors niet meer functioneerden...moest het spel opnieuw opstarten, niks anders hielp.
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste kun je cdemon doors niet "een beetje uitdagen"
    ten tweede schept hij niet op over zijn guardians, maar hij stelt je op de proef

    anyway: ik kwam nog een bugje tegen, ik hakte een kop van een trader eraf, hoorde achter me: "dead? now their dead?", ik draai me om, staat er een balverine 8), ik wist niet dat die konden praten...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Ten eerste shut the fuck up
    Ten tweede shut. the fuck. up.
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ten eerste, gedraag je.
    Ten tweede, gefeliciteerd met je Off. Waarschuwing.
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat er ergens nog een trader in de buurt was? zo iets heb ik ook wel is gehad.
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Uhm misschien dat jullie dit ook is op gevalen maar voor de eerste keer bij mij.

    Dus ik loop naar zon groene dot toe om mee te praten.
    Terwijl er ook een Balverine achter me aan zat dus ik praat met die ene terwijl die Balverine op me af sprong.
    Maar terwijl je met iemand praat en er komt een soort ''filmpje'' erbij staat de rest van de wereld stil.
    Dus k zag die Balverine half in de lucht hangen terwijl ik met die gast prate.

    Later gebeurde dat nog een keer maar dan met een paar maffe vilagers die dan dwars in je beeld stil staan terwijl jij beweegt.
     
  10. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Is me al zo vaak gebeurt.. ook als je vist, graaft enzovoort.
     
  11. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat dat een bug is, maar dat hoort gewoon zo, want alles om je heen staat altijd stil...
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Maar goed ik vind het er zo grappig uit zien ben je met iemand aan het praten staat daar zo'n lompe villager tussen die daar een beetje voor paal staat (speelt) :D
     
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens gehad dat ik op het strand in Oakvale liep en dat die duinen toen helemaal kaal werden, je zag alleen de ondergrond en dat was een hele vale bruine kleur en ik kon er toen ook in lopen. Toen ik er weer uitliep werd alles weer normaal. Heb ook een keer in een of ander bos gehad btw.
     
  14. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    * Ik liep laatst rond in de Heroes Guild en toen wilde ik naar die handelaar beneden. Toen ik binnenkwam zag ik alleen zijn groene aura, niet het ventje zelf. Slechts een korte tijd overigens, toen ik wat wilde kopen deed hij weer normaal.

    * Ik weet niet of dit een bug is of expres geimplementeerd, maar ik kan niet meer goed vissen. Als ik op A druk knapt hij eigenlijk al direct, zonder dat de balk eerst oranje of rood wordt. In eerste instantie dacht ik dat het kwam omdat ik steeds meer XP pompte in Physique, zodat hij misschien te "sterk" zou zijn geworden waardoor de lijn eerder knapt, maar mijn andere character (spel al uitgespeeld) heeft er dus geen last van. Zal wel knap lastig worden bij die quest waarbij je dat armor uit het water moet vissen op de graveyard. :mad: Het zou best wel eens zo kunnen zijn dat ik daar dus niet langskom...
     
  15. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik was in Bowerstone (haventje) kippen aan het trappen..

    en ik schopte een onder kip aan de berg, en ik begon wat lomp te springen 8)
     
  16. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    * Wat ik ook wel irritant vind ik wanneer je een potion drinkt je soms een stem hoort zeggen: "You health is low, do you have some potions, or food?" ... terwijl je al lang en breed een volle balk hebt. Beetje late reactie dus... lekker als je bijna dood bent.

    * Break the Siege. Deze quest vond ik wat vaag... misschien begreep ik hem niet, dat kan ook hoor. Komt zo'n bandiet naar je toe, vragen of je kunt helpen die leider te bevrijden... denk je dat je als evil gast dat best wel kan doen. Is toch al eens eerder voorgekomen dat je tegen de guards moest vechten en met de bandieten moest samen werken? Wordt die poort van Knothole Glade opengegooid, begin ik op de guards in te hakken, bescherm ik de leider terwijl hij probeert te ontsnappen... komt er in ene te staan dat de missie mislukt is. Dat vind ik flauw... moeten ze toch iets duidelijker over zijn hoor, dan vecht je weer TEGEN bandieten, dan voor ze... dat klopt toch niet?
     
  17. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Vaak is dat zelfs wanneer je dood bent en er weer een ressurection phial verspilt is.
     
  18. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer gehad dat de bomen geen ondergrond hadden en op een blauwe achtergrond zweefden en de grond totaal eenkleurig groen was. Er waren maar een paar objecten zoals bruggen en chests normaal.
     
  19. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vandaag diggen... want hij gaf zelf aan dat er wat te halen viel. *graaf graaf graaf* ... "YEAH!" ... en wat krijg je dan? "There is nothing of interest", wat je wel eens krijgt als je een boekenkast bv. doorzoekt.
     
  20. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, dat heb ik nog nooit meegemaakt.
    Ik heb een combat multiplier van 303 en nog steeds zegt die vent: Try to get your combat multiplier even higher..
    Blijft hij volgens mij zeggen.
    Ik bedoel, ik heb het spel al uitgespeeld en die vent is al dood ..
     

Deel Deze Pagina