Leuk een goede Nederlandse fable fansite! Zeer gaaf initiatief. Ik vind eerlijk gezegd de 'banner' bovenaan iets minder, maar ja verder ziet het er puik uit dus vind de site zeker de moeite waard
De site staat weer online, nu alleen het forum nog maar daar zal aan worden gewerkt. Nog eventjes geduld nog voordat we weer volledig draaien. De komende dagen eens bekijken of de site (en later het forum) nu sneller is geworden.
moet eerlijk zeggen dat de site niet echt sneller was geworden. langzamer eerder maar dat komt vast nog wel goed
Ik heb al gemerkt dat de site weldegelijk sneller is geworden...alleen bij het inladen duurt het heel lang. Grootste probleem is het inladen van alle graphics. De .htm en .html pagina's op zich laden ongelooflijk snel....de graphics dus niet. Ik heb hierover al een e-mailtje gestuurd naar Lionhead Studios. Hopelijk dat ze daar iets weten waardoor de graphics ook veel sneller in zullen laden.
Op het moment van schrijven is Fablefan.nl niet meer te bereiken...je wordt gelijk doorgestuurd naar de Lionhead Boards. Ze zijn bij Lionhead Studios dus nog bezig met de server.
Onze site doet het ondertussen weer (sinds 28 september weer) maar het Fablefan.nl forum nog niet. De Engelse Officiƫle fansite Alter-Ego.net heeft ook nog steeds problemen met hun forum en krijgen m ook niet aan de gang. Wanneer het forum weer zal draaien durf ik niet te zeggen.
Toch wel erg jammer dat de review er nog niet is jongens!. Als ik jullie was dan had ik het spel uit Amerika gehaald. Maarja dat idee gaat dus ook alweer niet op als je niet zo'n xbox hebt!
Review zit eraan te komen, en komt deze week nog online, misschien morgen maar ik denk eerder op woensdag. Mike is er nu in ieder geval heel druk mee bezig *) Daar kwam ik achter op de Power Unlimited Gameplay. Later die dag toen Sam van Tilburgh de Head of Communities Lionhead Studios aanwezig was op de PUG vroeg ik daar naar en hij zei dat hij dat had geregeld. Is iets wat ik ongelooflijk tof vind
De review die Mike Punte heeft geschreven is binnen en zal binnen een uurtje online staan op Fablefan.nl *)