Mike heeft het spel dan niet echt diepgaand kunnen spelen en dat kan je ook wel merken aan zijn tekst maar we zullen het er toch mee moeten doen aangezien we niet de beschikking hadden over een PAL review copy.
Ik vond het wel klote dat we geen debug versie van Fable hebben kunnen bemachtigen want ik probeerde al vanaf Juni een debug versie van Fable te krijgen maar dat wou maar niet lukken. Als het me was gelukt om er eentje beschikbaar te krijgen voor Fablefan.nl dan had ik die bij Mike thuis laten komen.
Van wat ik van Mike had begrepen zou jij de review voor Xboxworld.nl doen en hij die voor Fablefan.nl. Dat had hij mij verteld op de PUG.
EDIT:
Ik wil hier trouwens nog even iets kwijt. Ik heb er nog een nachtje over na kunnen denken en moet Mirik in het gelijk stellen.
Aangezien Mike de game niet echt diepgaand heeft kunnen spelen zou je inderdaad beter kunnen spreken over een impressie artikel dan een volwaardige review. Ik heb het al online staan onder review dus dat ga ik zo houden...ik ga wel een extra stukje tekst toevoegen boven de review.
Laatst bewerkt: 6 okt 2004