Fablefan.nl stapt uit het land der fabelen!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mirik, 3 apr 2004.

1. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    goeie review! ben echt benieuwd hoe ik m ga vinden..

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    jiehoe ik krijg hem morgen binnen in de winkel..

3. Paceydre

Paceydre !nsane in da brain

Leuk Bevonden:
    1
    We zijn een officiële fansite dus zou raar zijn als we het spel een cijfer gaan geven. Het is denk ik voor vele mensen duidelijk genoeg hoe de game is en dan maakt een extra cijfertje niets uit.

Ik ben trouwens niet diegene die de review heeft geschreven dus als je echt een cijfer wilt hebben bij die review zou je er eentje aan Mike Punte moeten vragen (crew van deze site en Fablefan.nl).

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is 't een eerste impressies artikeltje? Mike heeft bij mij fable gespeeld heel effes, kan je echt niet reviewen van zo kort spelen. En dan zou hij voor XBW een review schrijven natuurlijk. :)

5. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Mike heeft het spel dan niet echt diepgaand kunnen spelen en dat kan je ook wel merken aan zijn tekst maar we zullen het er toch mee moeten doen aangezien we niet de beschikking hadden over een PAL review copy.

Ik vond het wel klote dat we geen debug versie van Fable hebben kunnen bemachtigen want ik probeerde al vanaf Juni een debug versie van Fable te krijgen maar dat wou maar niet lukken. Als het me was gelukt om er eentje beschikbaar te krijgen voor Fablefan.nl dan had ik die bij Mike thuis laten komen.

Van wat ik van Mike had begrepen zou jij de review voor Xboxworld.nl doen en hij die voor Fablefan.nl. Dat had hij mij verteld op de PUG.

EDIT:
    Ik wil hier trouwens nog even iets kwijt. Ik heb er nog een nachtje over na kunnen denken en moet Mirik in het gelijk stellen.

Aangezien Mike de game niet echt diepgaand heeft kunnen spelen zou je inderdaad beter kunnen spreken over een impressie artikel dan een volwaardige review. Ik heb het al online staan onder review dus dat ga ik zo houden...ik ga wel een extra stukje tekst toevoegen boven de review.

Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  6. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    heb het gelezen.
    klinkt net zoals andere reviews maar blijft leuk! :D
    ben zo benieuwd.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Yeah bij mij is hij verzonden (gcshop). Kan niet wachten tot morgen.

8. Sander Sander

Sander Sander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij is die ook verzonden. :D

Edit: yeah 50e post!!! :D :D :D

9. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds nie........ *wacht ongeduldig*

10. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Op het moment ligt Fablefan.nl plat en wordt je doorgestuurd naar de Lionhead Boards.

Wat er aan de hand is weet ik niet en heb doorgegeven aan Lionhead Studios dat de site plat ligt en ze zijn nu aan het kijken naar het probleem. Hopelijk is het boeltje snel weer terug online want deze avond en morgen wil ik het een en ander online gaan gooien, mits de site dan weer werkt.

UPDATE: alles werkt weer, damn dat ging snel

Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  11. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    vind het erg jammer dat het forum nog steeds niet werkt, vooral omdat fable nu net uit is had dat wel veel mensen getrokken.. nog nieuws wanneer ie weer online komt?

12. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag weer met Sam hierover gesproken en er wordt nog steeds aan gewerkt. Ik ben in ieder geval diegene die het meeste baalt hier omdat ons forum nog niet terug online is. Hopelijk zal daar dus snel verandering in komen.

13. BLADE_314

BLADE_314 Make My Day!

Leuk Bevonden:
    1
    Maak je niet druk, als ie weer online is nemen we iedereen hier mee naar ons FableFan forum :D:D

14. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, je hebt dan al 1 lid erbij..............that's me!:D

15. DuckyWarrior NL

DuckyWarrior NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 zul je bedoelen!
    ik ook!

16. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Is goed om te horen dat er mensen van plan zijn om lid te worden van ons forum wanneer het forum weer terug online is *)

Voor nu wil ik jullie op de hoogte brengen dat we de volledige map van Albion met al zijn gebieden op onze site hebben gezet. Neem dus snel een kijkje.

Morgen in de middag hebben we weer iets leuks op de site staan :p

17. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
  18. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  19. buffy-lover

Leuk Bevonden:
    0
    zijn cool! misschien een idee om fanart neer te zetten van andere mensen?
    zou wel leuk zijn toch?

20. Paceydre

Leuk Bevonden:
    1
    Daar hebben we een tijdje geleden over nagedacht en misschien gaat dat nog wel komen, maar dat is nog niet zeker. We willen in ieder geval nog eerst een hoop andere dingen in orde maken voordat we verder over Fanart gaan denken.

Deel Deze Pagina