Fablefan.nl is even een weekje offline...maar volgende week staat ie weer terug online en hebben we gelijk iets heel erg leuks We hopen er ook op dat het forum zo snel mogelijk weer zal draaien.
echt jammer dat het forum het nog steeds niet doet. is tevens niet erg goed voor de rest van de site..
Aha, ok. Mooi, ik kon jullie niet bereiken Kzit ook al tijdje op 't forum en herkende ajaxman Site is nu dus helemaal offline Maar ff wachten dus
Het ziet ernaar uit dat het forum weer snel terug online zal zijn. Ik heb net gezien dat het forum van de Engelse fansite Alter-Ego.net weer werkt (nog niet helemaal goed maar hij staat in ieder geval weer online). Alter-Ego.net valt net als Fablefan.nl onder de Lionhead Hosting Service. Dit betekent dus dat het niet meer al te lang zal duren. Ik zal in de middag proberen om contact op te nemen met Lionhead. En dan vragen hoelang het zal duren voor ons forum weer zal draaien.
Het was te verwachten maar Fablefan.nl is niet meer. We stappen dus terug in het land der fabelen waar we voor altijd zullen blijven. De sluiting van de site heeft meerdere redenen die ik hier nu op dit moment niet met jullie ga delen. Is misschien iets voor later.
zeker jammer. vond het een erg goede site, forum was erg leuk. komt zeker doordat lionhead niet genoeg aandacht aan de site besteede?
Jah, et was een erg leuke site met een stoer forumpje (mijn favo...no offense xw.nl ). En et maakt niet uit waarom fablefan.nl offline is, maar ik wil alleen zeggen dat de support service van Lionhead voor hun eigen Fan sites echt Belachelijk is!!! voor de rest, nix aan te doen... R.I.P. Fablefan.nl...