jaa je kickt me omdat ik zei dat ik voorlopig geen clanmatches meer wou spelen. maar ja ik wou al de clan uit alleen MBoy en BBess zijn goed de rest is met alle respect slecht.
FoD ASjok kan alleen met host winnen anders word hij gepwnd zelfs door Tim Tam Tet
sorry Nemines dat ik jou beledigd heb ik was toen chagrijnig ik denk dat je erg goed bent in gow
maarja ik had geen uidaging meer en motivatie om nog goed te spelen voor FoD chris speelde eregister met me mee en ik gaf hem headshot na headshot omdat ik eindelijk weer mijn best wou doen voor een andere clan.
toen FoD uitelkaar ging heb ik artisjok overgehaald om door te gaan ik heb nooit 1 bedankje gehoord en word later gekickt uit de clan.
artisjok zat bijna te huilen als een klein kind toen ik hem probeerde over te halen hij zei dat hij de indruk had dat hij geen goede leider was en dat iedereen kritiek tegen hem had over zijn besslisingen.
hij heeft geen ballen hij gaat half lopen huilen tegen iemand die hij
geeneens kent.
hij is een echte vent maar een slappeling.
suc6 FoD mogen de besten winnen.
roy bas zorg dat FoD kwaliteit houd
chris ga maar weer hosten jongen dan kill je michien nog iemand en o ja kijk naar je sniper skillz
moge FoD lang leven
oo jaaa wij je bedoelt jij, jij was de enige die mij eruit wou
Klik om te vergroten...